Dumt Svin
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 09-07-11 20:23

Fra nu af er det her den eneste
aegte og gaeldene definition af dumt svin:

En person der goer skade paa andre naar og
hvis han/hun vil og har lyst, biologisk/fysisk/socialt/
oekonomisk og psykisk!

Uden at der samtidig sker nogen som helst
form for skade, biologisk/fysisk/socialt/oekonomisk
paa det dumme svin selv!(dvs. hemmeligt)

Ellers er de eneste Japanere, der er tilbage paa
Planeten, dem paa den Kinesiske Central komite!
(i Den Kinesiske Befolknings Tanker og Oejne!)

Fuk us him A

Ja, jeg er altid den gode!

Sane Peter(Allah)

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 09-07-11 20:41

On Sat, 09 Jul 2011 21:23:22 +0200, Peter Nicolaysen
<peternicolaysen@gmail.com> wrote:
> [...]

> Ellers er de eneste Japanere, der er tilbage paa
> Planeten, dem paa den Kinesiske Central komite!
> (i Den Kinesiske Befolknings Tanker og Oejne!)

Naa ja, og profitere af at gore det ogsaa!

I kan goere BW til Sushi det er kun ham og
Karsten Bjoernholt der har krigsplanerne!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 09-07-11 20:45

On Sat, 09 Jul 2011 21:41:15 +0200, Peter Nicolaysen
<peternicolaysen@gmail.com> wrote:

> Naa ja, og profitere af at gore det ogsaa!

> I kan goere BW til Sushi det er kun ham og
> Karsten Bjoernholt der har krigsplanerne!

> Sane Peter

Jeg har lige indset hvor daarlig jeg er til at
vaere et dumt svin ifoelge den definition!

Man skulle naesten tro at en foraedder har
programmeret mig til at faa mit liv oedelagt!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 10-07-11 01:01

On Sat, 09 Jul 2011 21:45:18 +0200, Peter Nicolaysen

Grimt for mig ,grimt for jer!

Sane Peter