Racismeparagraffen igen, igen :-(
Fra : ab©

Dato : 08-07-11 15:50

Nu prøver "Langballe, Camre og Krarup" igen at fremture med deres påståede
ret til at lægge grupper i samfundet for had - nu har turen været over de
"fremmede" og de arbejsløse - de næste bliver sikkert de syge eller de
handicappede - de snylter jo på samfundet

Det er så til at få grineflip af, at se en person af "anden ætnisk herkomst
end dansk" fremstå som forsvarer for Cepos og andre ultrahøjreorienterede
nationalistiske synspunkter ...

ab©

Fra : Ivannof

Dato : 08-07-11 09:10

On 8 Jul., 16:49, "ab©" <ingen-m...@c.dk> wrote:
> [...]
> end dansk" fremstå som forsvarer for Cepos og andre ultrahøjreorienterede

Ja, og lad os få afskaffet ytringsfriheden nu vi er i gang, så de
stakkels mennesker ikke gang på gang bliver krænket. Stakkels Flemming
Østergård, stakkels Fisfis og så kunne det være at Pia Kjærsgård blev
mere medgørlig, når hun ikke dagen lang skal høre nedværdigende ting
fra antifascisterne, antinazisterne, antiloperne osv. Måske starten
til en bedre tilværelse? I Tyrkiet kan man få mange år i fængsel for
at "krænke" præsidenten. Er det ikke synd for Lykke-Rasmussen at han
skal finde sig i hvadsomhelst.

Når vi nu er færdige med ironien, så er det altså i den retning jeg
ser du går! Går du så hele vejen eller går du ind for delvis
ytringsfrihed?

Hilsen Ivan

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 08-07-11 17:00

On Fri, 8 Jul 2011 16:49:48 +0200, ab© wrote:

> [...]
> end dansk" fremstå som forsvarer for Cepos og andre ultrahøjreorienterede

Racismeparagraffen er en parodi, da den kun virker den ene vej.

Hvornår er en "fremmed" sidst blevet dømt for at kalde danske piger for
ludere.?

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 08-07-11 17:06

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> On Fri, 8 Jul 2011 16:49:48 +0200, ab© wrote:
>
> Racismeparagraffen er en parodi, da den kun virker den ene vej.
>
> Hvornår er en "fremmed" sidst blevet dømt for at kalde danske piger for
> ludere.?

En fremmed burde snarere straffes for at kalde ludere for "danske piger"

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 08-07-11 17:12

On Fri, 8 Jul 2011 18:06:27 +0200, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:

> "S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> En fremmed burde snarere straffes for at kalde ludere for "danske piger"

Du taler nedværdigende om en hel befolkningsgruppe, ergo er det DIG der er
racisten. En klokkeklar overtrædelse af recismeparagraffen.

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 08-07-11 18:13

> Du taler nedværdigende om en hel befolkningsgruppe, ergo er det DIG der er
> racisten. En klokkeklar overtrædelse af recismeparagraffen.

Og når danske par bliver gift i weekenden, så har luderen spredt ben for x
antal hundrede hvis ikke tusinde mænd via de lokale diskoteker. Så når unge
indvandrere kalder danske piger for ludere, så er der tale en konstatering
snarere end bagvaskelse.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 08-07-11 20:01

On Fri, 8 Jul 2011 19:12:45 +0200, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:

> "S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Og når danske par bliver gift i weekenden, så har luderen spredt ben for x
> antal hundrede hvis ikke tusinde mænd via de lokale diskoteker.

Du skød lige begge fødder af dig selv. ))

Tror du virkelig at ALLE danske piger er sådan.? Intet under at du ikke kan
finde nogen respektable piger/kvinder, men bliver nødt til at betale dig
fra det, med den holdning til dem.

> Så når unge
> indvandrere kalder danske piger for ludere, så er der tale en konstatering
> snarere end bagvaskelse.

Dit eksempel svarer til at kalde ALLE indvandrere for kriminelle, fordi der
er forholdsvis mange indvandrere der ER kriminelle.

Du har lige dokumenteret at du selv er en ynkelig lille latterlig racist.

Fra : J. Nielsen

Dato : 08-07-11 21:14

<la@hotmail.com> wrote:

> [...]
>indvandrere kalder danske piger for ludere, så er der tale en konstatering

Jeg begynder at ane hvad dit *virkelige* problem er, Flemse. Du er
faktisk slet ikke ironisk, når du udfritter Hjortsø om FET's EM-felt
liderligheds-transmitter...
--

-JN-

Fra : Bo Warming

Dato : 08-07-11 17:26

<la@hotmail.com> wrote:

>"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

>En fremmed burde snarere straffes for at kalde ludere for "danske piger"

Kaldes man noget der mishager , er løsningen at man kan svare samme
sted og hurtigt

Debat yber alles

Fra : Bo Warming

Dato : 08-07-11 17:20

On Fri, 8 Jul 2011 16:49:48 +0200, "ab©" <ingen-mail@c.dk> wrote:

> [...]
>end dansk" fremstå som forsvarer for Cepos og andre ultrahøjreorienterede

De fremmedkulturelle bør være taknemlige for den guds gave vi gir dem
ved at invitere dem ind i vor joking relationship og frisprog

Kun derved kan de modnes og styrkes og integreres . DF sku ha
Nobelpris for sin humanisme

Der der såres af ord er jo kun de der KAN LIDE at blive såret -
ignorer martyropsøgende primadonnaer og tal ærligt, frisk fra leveren

"Det der ikke nedbryder, gør dig stærker , skrev Nietzsche

Selv trådstarteren beriger vi - med et grineflip - helt gratis

.. SIG TAK. og fat at sandhederne i mit svar her er mere tungtvejende
og langsigtede end ynk og klynk, nid og nag

Fra : Jens Bruun

Dato : 10-07-11 11:30

ab© <ingen-mail@c.dk> skrev i meddelelsen
4e171906$0$315$14726298@news.sunsite.dk:

> Nu prøver "Langballe, Camre og Krarup" igen at fremture med deres
> påståede ret til at lægge grupper i samfundet for had

Du har jo totalt kuk i kahytten. Hvor og hvornår har Langballe, Camre og
Krarup påstået en ret til at lægge grupper i samfundet for had?

> Det er så til at få grineflip af, at se en person af "anden ætnisk
> herkomst end dansk" fremstå som forsvarer for Cepos og andre
> ultrahøjreorienterede nationalistiske synspunkter ...

Du er jo også totalt uintelligent. CEPOS er muligvis "ultrahøreorienteret" i
dit formørkede sind, men så langt fra nationalistisk. Nærmest tværtimod.

Og så staves det forøvrigt "etnisk".

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Bo Warming

Dato : 11-07-11 19:15

On Sun, 10 Jul 2011 12:29:58 +0200, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:
>Du har jo totalt kuk i kahytten. Hvor og hvornår har Langballe, Camre og
>Krarup påstået en ret til at lægge grupper i samfundet for had?

At hade er en spontan følelse og man behøver ikke tilkendes en "ret"
til det fra en MF

Det er ærligt og en privasag hvad man elsker og hvad man har modvilje
imod
En privatsag. Tanker er toldfri

Partier kan give argumenter for og imod dit og dat men MAN FØLER HVAD
MAN FØLER og det kan end ikke måles

Da politiet anholdt mig i mit hjem optil bødeforlæg, skulle de vide
hvor min komputer stod.
Havde forhøret antydet at jeg var til børn havde de nok konfiskeret og
undersøgt for børneporno - men det indså de dog var FOR latterlig

At granske sjæleliv og smag udfrfa hvad man har downloaded er eksempel
på at tanker er ikke helt toldfri.

Fra : Vidal

Dato : 11-07-11 20:08

Den 11-07-2011 20:15, Bo Warming skrev:
> [...]
> undersøgt for børneporno - men det indså de dog var FOR latterlig
>
> At granske sjæleliv og smag udfrfa hvad man har downloaded er eksempel

Nej, det kan du jo takke den borgerlige regering for, den har
forsøgt at forme samfundet fortrinsvise i DF-retning, nu
gennem 10 år. Strengere straffe, selv til børn, slår jo igennem
på mange ledder.

--
Venlig hilsen,

Vidal

Fra : Bo Warming

Dato : 12-07-11 10:11

On Mon, 11 Jul 2011 21:07:58 +0200, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Nej, det kan du jo takke den borgerlige regering for, den har
>forsøgt at forme samfundet fortrinsvise i DF-retning, nu
>gennem 10 år. Strengere straffe, selv til børn, slår jo igennem
>på mange ledder.

Der er ingen forskel her på V og S.
Socialudvalg i kommunerne har samme snerperi mht at børneporno er
bevis på pædofilaktivitet

DF er som VKRS vedr dette

Børn der er farlige skal isoleres fra samfundet indtil de blir lydige
- ikke for at straffe, men for at de ikke kan skade imens og er
isoleringen ubehagelig og konsekvent virker det helt som psykofarmaka
der også er så ubehagelige at afvigeren vælger at blive social=normal

Fra : DADK

Dato : 17-07-11 17:27

On 11-07-2011 21:07, Vidal wrote:

> Nej, det kan du jo takke den borgerlige regering for, den har
> forsøgt at forme samfundet fortrinsvise i DF-retning, nu
> gennem 10 år. Strengere straffe, selv til børn, slår jo igennem
> på mange ledder.

Og Gud ske tak og lov for det! Var det 398 sigtelser jeg så der
indtil nu var resultatet af at man nu kan ansvarliggøre "børn"? Og man
tager jo ikke små ting som småhærværk eller drab på høns med. Det viser
jo bare at det virker, og at forsøget er så entydigt at politikerne i
morgen bør nedsætte den kriminelle lavalder til 14 år.