Testosteronbaaden, Skib A, Shiv A
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 08-07-11 14:18

Shiva

"Oedelaeg dig selv"
"Oedelaeg dig selv, paa en maade som ikke kan
opdages af andre"
"Du maa kun goere det der er absolut
livsnoedvendigt af dig selv"
"Forstaa alting paa en maade der er grim for dig selv"
"Goer alting paa en maade der er grim for dig selv"
"Goer noget for folks religion"
"goer det diverse moegsvin vil have i hele verden"

Drevet af en kvante mekanisk aktiv brainstem,
Smerte signaler til brainstem og limbic system
gjort med emdr!

Shiva
Favorit ride dyr en tyr!
Halvmaane i panden!
Og den livsfarlige Damaru, den timeglas formede tromme!

Farvet praesident med arabisk navn!

Verden saa smat begyndt at vaere bange for at
spise gris paa grund af A indflydelse som kun er
En sygdom hvis A vil ha det!

Indien er nu 3. Eller 4. Stoerste nation naar det
kommer til antallet af Muslimske Indbyggere!

New Orleans, Haiti(Tetrado Toxin)

Fuk us him A!(Fukushima/Japan)

Gjort!

Og Ja, gu er jeg saa!

To papbaegere fra Bavinchi
(det er kaffen der er hemmeligheden)

Alle mine nick names sat sammen til et,
for at undgaa forvirring!

Alle Peter's Nicknames(PNIC-Peter Nicolaysen)
sat sammen til et!

Mens jeg RTS'er mig igennem menneskehedens
historie (Quantum Entangelment via en singularitet)

Allah(Alle Alfa males med horn sat sammen til et navn
For at undgaa forvirring, for der har altid kun vaeret en
mig)

Horn/frontal lobes staerke nok til at holde styr paa
en kvante mekanisk aktiv brainstem og samtidig grave
sig igennem en singularitet!

Er i Al Ked?

Jeg syntes ikke i virker al ked!
Forklarene har ikke gjort det godt nok!
USA (gu er i ej, ogsaa A!)

De Muslimske kvinder kommer ogsaa
i det kvante mekaniske mareridt!(Helvede)

Forklarene forklarede det ikke godt nok!

De er ikke AlKed A som forklarene paastod!

ASA/Botha, Loegn!

Der er kun en mig!
Der er ikke noget med Both A)

25-04-1973(Tyren stjernetegn)