Testoseronbaaden skibA shiv A
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 08-07-11 13:41

Foranderen og oedelaeggeren,

"Oedelaeg dig selv"
"Oedelaeg dig selv,paa en maade som ikke kan
opdages af andre"
"du maa kun goere det der er absolut livsnoedvendigt
for dig selv"
"goer noget for folks religion"
"Forstaa alting paa en maade der er grim for dig selv"
"Goer alting paa en maade der er grim for dig selv"
"Forstaa alting paa en maade der er vaerst for dig selv"

Mellem 1998-2011 drevet af en brainstem og
underbevidsthed pisket af smertesignaler sendt
til brainstem og limbic system!

Kvante mekanisk aktiv af tortur

Shiv A(Alfa Male)

Oedelaeggelsen mellem 1998 og 2011
Er noedt til at holde sig selv i live, da den er i
fare for at blive fjernet!
(Quantum Entangelment via en singularitet)

"Af du maa kun goere det der er absolut livsnoedvendigt
for dig selv"

Forstaerket af det naturlige overlevelses instinkt!

Den eneste maade, er at goere det jeg vil!

Det er ogsaa ret vigtigt for folks religion!

Shiv A
Favorit ridedyr en tyr!
Halvmaane i panden!
Lynnhurtig og livsfarlig med en Damaru
(timeglasformet tromme, to papbaegere fra Bavinchi,
Det er alt kaffen der er hemmeligheden)

Farvet Praesident med Arabisk Navn!
Verden saa smaat begyndt at vaere bange for a
spise gris paa grund af A indflydelse, Influenza A!
Indien indtager nu 3 eller 4 pladsen naar det kommer
til antallet af Muslimske indbyggere!

25-04-1973 <---------

Fuk us him A(Fukushima)

Gjort!

Og ja, gu er jeg saa!

Haiti,New Orleans ogsaa!
(Tetrado toxin/levende doede/vodoo)

Allah(alle alfa males med horn sat sammen til en,
for der har altid kun vaeret en mig, mens jeg RTS' er
er mig igennem menneskehedens historie!)

Alle mine Nick names sat sammen til et!
Alle Peter Nicolaysens Nicknames sat sammen til
et Pnic/Allah

Er i "Al Ked"?
Jeg syntes ikke i virker saadan!

De Muslimske kvinder kommer ogsaa i det
kvante mekaniske mareridt for altid!

ALKED A har ikke forklaret jer det godt nok!

Allah