Naa, narhovederne der vil have aeren!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 07-07-11 13:52

For mine evner, og antyder at de goer noget
specielt, udover at faa en hjerne til bruge
sin egen indsigt i sig selv og den menneskelige psyke,
til at grave sig helt ned til til brainstem og limbicsystem!

Og bruge den viden og indsigt til i misundelse at
tortere personen der har stoerre indsigt en dem selv!
(og sadisme ogsaa)
Og sende smerte signaler ind til brainstem og
limbic system!

Indtil hjernen bliver kvante mekanisk af tortur!

Og begynder at paavirke via quantum entangelment,
Fordi hukommelsen har noget viden der maaske
kan bruges til at faa det grimme vaek!

"proev at forestille dig at det du har vaeret udsat
for som du ikke bryder dig om, er noget du selv
har gjort ved andre"

"straf dig selv for det du har gjort"

Altsammen for at vende en hjerne imod sig selv,
saa den ikke fortaeller o m forbrydelserne der er blevet
gjort!

Og lignende sadistiske tortur metoder!

Dem der vil have aeren og profitere,
Og brugre hjernen i en masse aar, og bagefte aflive
den!

Land d angriber land z efter lang tids konflikt vinder
Land z, og land d vil have aeren for land z' s nye teknologi
strategi og taktik!

Selvom deres egen var noget lort der intet kunne!
Land Z nedgravede masse oedelaeggelses vaaben,
Der er beregnet paa at udslette arten hvis de selv
kommer til skade! Og de syntes de skal profitere
Af land D overlegenhed paa alle omraader ogsaa
moralsk!

Kors jeg er skide god til det med analogier!
(og nu skal jeg paa lokummet!)

Og jeg er ikke en Homo Seksuel!
(heller ikke selv om der staar noget om analogier)

Problemet er jeres forstaaelses evne, ordet orgie
indgaar ikke!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 07-07-11 14:14

On Thu, 07 Jul 2011 14:52:00 +0200, Peter Nicolaysen
<peternicolaysen@gmail.com> wrote:
> [...]

> Og jeg er ikke en Homo Seksuel!
> (heller ikke selv om der staar noget om analogier)

> Problemet er jeres forstaaelses evne, ordet orgie

Se feks. Mine indlaeg om "Snorkere", "Snorkerne" eller
"Snork" ude viden,insigt og IK til at konkludere
det i de , hvis de overvejer emnet som ca. 15-17 aarige!

Saa er det foremaalsloest hvis de tror, de er istand,
til nogensinde at kunne paavirke, medmindre en
hjerne der "virker" goer det for dem!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 07-07-11 14:38

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:almarsoft.4131237937808585500@news.sunsite.dk...

> [...]
>
> Saa er det foremaalsloest hvis de tror, de er istand,
> til nogensinde at kunne paavirke, medmindre en

http://groups.google.com/group/dk.politik/browse_thread/thread/177e10cf5ee349a9/93bd009d3dbea799?q=snorkere

Kors, hvor var jeg presset af programmering paa det tidspunkt, jeg skrev noget om samme emne
et halvt aars tid foer eller deromring!

Det er saa simpel viden og af en eller anden grund formaar folk
aldrig at konkludere det aabenlyse!

Det er som om de ikke kan se skoven fordi traeerne spaerre for udsynet!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 07-07-11 14:44

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e15b6c7$0$315$14726298@news.sunsite.dk...

Her er den rigtige:

http://groups.google.com/group/dk.politik/browse_thread/thread/177e10cf5ee349a9/34e57717265d9650?q=

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 07-07-11 15:51

On Thu, 7 Jul 2011 15:44:10 +0200, "Peter Nicolaysen"
> [...]

> aldrig at konkludere det aabenlyse!

> Det er som om de ikke kan se skoven fordi traeerne spaerre for

Naa, jeg sad og taenkte paa hvor meget Kaersten Bjoernholt
Egentlig er som en af de kvinder der er ved at bryde sammen
Psykisk fordi de ikke kan tirre en mand til at slaa dem,
Og naesten er graede faerdige i raseri fordi manden
er hurtigere og mere logik baseret i hjernen end hun er
og hun er i vanvid og raseri tilsidst bare faar nogen til
at proeve at overfalde geniet(fordi hun er ihvertfald ikke
den sindsyge der goer saadan nogle ting, giftige ting), men geniet
har vel igen gjort et eller andet vanvittigt, i kan bare
hvordan han sidder og pludre med taenderne siddende
ud af overlaeben! Han er tydeligvis en sindsyg, det var godt jeg
advarede de andre i forvejen saa han kunne blive skudt foerst
inden de bankede ham med et baseball bat!)

Ja, han er sku en Kaelling Bjoernholt!
Det kan vaere det betyder han har deres tendens til
at vaere modbydelig mod "andre" kvinder!

Udover selvfolgelig at tortere maend der ikke kan
bevaege sig og er forsvarsloese!
(og er fuldstaendig panisk ved tanken om at manden
kan forsvare sig!)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 07-07-11 16:20

On Thu, 07 Jul 2011 16:51:14 +0200, Peter Nicolaysen
> [...]

> Udover selvfolgelig at tortere maend der ikke kan
> bevaege sig og er forsvarsloese!
> (og er fuldstaendig panisk ved tanken om at manden

Min brug af ordet "kaelling" er programmering!
foer programmering kunne jeg aldrig finde paa at
bruge det!

Udover det er det en udemaerket analogi!

Sane Peter