Heldigvis!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 06-07-11 17:30

Heldigvis!
Er det ikke lykkedes at goer mig til en Nazist,Perverser,Alkoholiker eller Pillemisbruger!

Det er kun "du maa kun goere det der er absolut livsnoedvendigt for dig selv"
Der har reddet mig paa Perverser og Nazist(DF) delen!

Min Brainstem er mere bange for mig end Bjoernholts Tortur programmering!
(Smerte signaler til Brainstem og Limbicsystem)

Naa udover de Skeloejede kvinder jeg gjorde i fjernsynet og de 30.000 plus doede
jeg gjorde på Hatit, er der sket en masse andre ting!

Udover min far er blevet myrdet, jeg er blevet udsat for gruppe voldtaegt!
Og fremstillet i sjove hjemmevideoer som en Perverser
(Jeg sidder og siger jeg vil kneppe kvinder med en hund, den ene trommehinde spraengt,
og lim i oeret!)

DF Psykopater og Sociopater syntes det var sjovt, og hvis jeg ikke kan lide det politiske parti DF,
saa vil jeg aabenbart have kvinder kneppet af Muslimske hunde!

Quantum Entangelment, manipulation af individuelle atomer i folks Neurons og Glia Celler!
Det har efterhaanden taget tretten aar at vaagne op!

Efter jeg gik med til at proeve noget emdr, fordi jeg var lidt deprimeret,
og blev gjort til det mest torterede menneske der nogensinde kommer til at eksistere,
af sadistiske landsforedddere, der mente jeg skulle programmeres til at stemme DF!

Det er ikke lykkedes at goere mifg til en doemt forbryder!
Saa min liste af uheldigheder(vaere med til at oedelaegge nogle vinduer paa Egholmvej(Lolland)
da jeg gik i sjette klasse, og saa kom jeg for sent til en ovelse da jeg var soldat!

Det er stadigvaek det hele!

Jeg har skrevet fire indlaeg i nyhedsgrupperne som er ulovlige ifoelge landets lovgivning,
Men det er EMDR! Jeg er simpelthen ikke uintelligent nok til ellers at goere det!

Men sammenlignet med resten af skribenterne er det vel langt under gennemsnittet!

Under allle omstaendigheder, det kvante mekaniske mareridt er vitterlig aegte,
Ligesaa aegte som de skeloejede kvinder i fjernsynet!

Fuk us him A!(Fukushima)

Ja, gu er jeg saa!

Mit testosteron niveau er i vejret!

Altid er lang tid!
Og i kommer i Helvede for altid! Det kan aldrig laves om!

Det er min haevn!
(Den er saa aegte, at den har skraemt folk sindsyge i tusinder af aar)
og det er jer det gaar ud over!

Proev at se paa de skeloejede i fjernsynet tv kanalen (tv2news), hvis de ikke er blevet byttet ud!

Proev at vaere gidslet og ikke kunne bevaege jer, kun kunne bevaege jeres oejne!
Tilsvinet med loegne historier, programmeret til at fremstille jer selv som loegnhalse overalt
i verden!

Det her er ikke loegn!

Quantum Entangelment, ubegraenset raekkevidde, oejeblikkelig effekt(hurtigere end lysets hastighed)

Det er ikke latterlig vodoo eller overtro!

Det er ren videnskab, åbn en bog!

Alle Religioese mirakler er Kvante Mekanik!

Sane Peter