Ja, det er naesten simpel logik!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 06-07-11 11:21

"Goer det der er bedst for Karsten Bjoernholt(emdr forbund)"

Har brugt tretten aar!
paa at rodbehandle menneskeheden i Hjernen,
Saadan at hvis der sker noget positivt i mit liv,
saa sidestilles det med personlig ulykke og skade
i andre mennneskers underbevidsthed! Medmindre
det er i en test for en doedbringende sygdom!

Og samtidig saa har jeg skrevet en masse ting
der har gjort folk rasende og gjort en del for folks
religion!(skeloejede mennesker og jordskaelv!)
via Quantum Entangelment, folk er paa graensen
til at blive psykotiske hvis der sker noget positivt for mig!

For at skjule at jeg har gjort det foerst naevnte!

Jeg tror ogsaa der ligger en del der skal faa folk til
at adlyde Bjoernholt!(uden tvivl bliver han det
mest forhadte menneske i tre dage hos nogle
Scientologer eller lignende og det er ogsaa det hele!)

Alle religioese mirakler er kvante mekanik!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 06-07-11 18:07

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:almarsoft.3730013064841774259@news.sunsite.dk...
> [...]
> mest forhadte menneske i tre dage hos nogle
> Scientologer eller lignende og det er ogsaa det hele!)
>
> Alle religioese mirakler er kvante mekanik!

Jeg tror forresten Karsten Bjoernholt ville goere mig til en voldtaegts forbryder
foerst direkte og bagefter prove paa at lave kunstige minder, det virker saa ikke for ham!

Proev at forestille dig at det du har vaeret udsat for som du ikke bryder dig om,
istedet er noget andre har gjort ved dig!

"straf dig selv for det du har gjort"

Det var DJ Ævl(Torben/Preben hvad han nu kalder sig!)

Jeg kan huske , den skal lige torteres igang!
(smerte signakler til brainstem og limbicsystem!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 06-07-11 18:10

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e149639$0$311$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

Jeg kan huske , den skal lige torteres igang!
(smerte signakler til brainstem og limbicsystem!

Det er saa aandsvagt egentlig, hvis han proever at lave falske minder, hvis jeg havde gjort noget
i den retning ville jeg bare skrive det! Det ville vel vaere foraeldet alligevel!

Hvor mange er doede paa Haiti? Hvad med dem i fjernsynet der ser saadan ud som de goer?
(skeloejede)

Sane Peter