Bananer
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 06-07-11 08:35

Var nede og koebe bananer og paranoedder
i Superbrugsen!

En middelalderene kvinde bemaerkede et eller
andet ved bananerne, min brainstem klasificerede
Hende som en mulig mental ustabil, ude paa at
oedelaegge mit liv
(da hun er forbi den alder hvor jeg er interesseret i hende)

Min brainstem/limbicsystem filtrede hendes ord vaek som
baggrundsstoej! Hvilket den vel skal i en 38 aarig mand der
er ved at vaagne op eter at have vaeret gjort uvaagen
Med programmering i 13 aar, og ikke har haft sex siden
han var 19aar gammel!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 06-07-11 09:19

On Wed, 06 Jul 2011 09:35:09 +0200, Peter Nicolaysen
<peternicolaysen@gmail.com> wrote:
> [...]

> er ved at vaagne op eter at have vaeret gjort uvaagen
> Med programmering i 13 aar, og ikke har haft sex siden

Nej det maa saa blive min brainstem,underbevidsthed
Og den del af hjernen der analysere lyd!

Det er vel bare blevet besluttet et sted derinde at
Det ikke oeger sandsynligheden for overlevelse
og formering at hoere hvad hun siger!

Saa hun bliver filtreret vaek!
Det er lidt ligesom hvis man er til fest i et forsamlingshus,
Og der sidder en masse mennesker og snakker,
hjernen filtrere dem vaek som baggrundsstoej!
(man hoere ikke hvad de siger, der var ikke noget problem
ved kassen, eller hos bageren da jeg var inde og koebe kaffe!)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 06-07-11 09:25

On Wed, 06 Jul 2011 10:19:20 +0200, Peter Nicolaysen
> [...]

> (man hoere ikke hvad de siger, der var ikke noget problem
> ved kassen, eller hos bageren da jeg var inde og koebe kaffe!)

Der er aabenbart en del linjeombrydnings
problemer!

OnTopic fordi det kalium jeg koebte paa recept paa
apoteket,er en billig kopi vare, uden den haard kerne
Som der ifoelge producenten skal vaere i, der frigiver
kalium!

Istedet er det bare magnesium salt!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 06-07-11 09:32

On Wed, 06 Jul 2011 10:24:48 +0200, Peter Nicolaysen
> [...]

> apoteket,er en billig kopi vare, uden den haard kerne
> Som der ifoelge producenten skal vaere i, der frigiver

Det kan ogsaa godt vaere det er:
(Goer det der er bedst for Karsten Bjoernholt)

Irriterende med det linje ombrydning!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 06-07-11 09:41

On Wed, 06 Jul 2011 10:32:00 +0200, Peter Nicolaysen
<peternicolaysen@gmail.com> wrote:

> Det kan ogsaa godt vaere det er:
> (Goer det der er bedst for Karsten Bjoernholt)

> Irriterende med det linje ombrydning!

> Sane Peter

Og det er limbic system der er involveret, da det
er der at smerte signaler bliver sendt!

De selv samme smerte signaler der gjorde
skeloejede kvinnder i fjernsynet via
(quantum entangelment)

Sane Peter