Mooning ustraffet. Bøssers bare røve ctr L~
Fra : Bo Warming

Dato : 05-07-11 05:33

   Mooning ustraffet. Bøssers bare røve ctr Lyrik-mudder
Blufærdighedskrænkelse er defineret af en af de mest gummiede §er i
Straffeloven - bøde etc gives for "uterlig adfærd"

Politicirkulærer muliggør derimod indgriben mod "anstødelig adfærd"
hvad for nogle mennesker omfatter piercing!
Retspraksis siger at synlig penis er et kernepunkt, men er den slap så
godkendes ekshibitionistisk dans på en badestrand som helt OK
Straf er især faldet når en slikonkel har været nær pige eller dreng
incl i biograf, og har blottet penis på en intimitetsopfordrende måde.
Mooning er USA-college-craze, hvor især grupper af fulde
studerende/aktivister med en sag, vrikker med ballerne mod et publikum
og sexethed er der ikke tale om - det er en vulgær ringeagtsytring.
Jeg gætter at det uigennemtænkte bødeforlæg mod mig , som man trak
tilbage, aldrig kunne have skabt dom i byretten, fordi noget forklæde
viste god vilje til IKKE at blotte penis
Da de emsige kvindelige betjente fotograferede mig i min have var
vinklerne alle ret frontale og det som Lyrik kalder "at vise bar røv"
var helt udenfor deres interesse-sfære
Bøsser er fredet af sexisme-politiske grunde men de klær sig ofte i
lædercowboybukser med to store blottelser netop ved hver røvballe.Det
er vist heller ikke blevet straffet og da vi har lighed for loven vedr
kønnene burde præcedens fra Britney Spears og Paris Hilton der går i
byen uden trusser og blotter skridthår for pressefotografer i sig
selv være straffritagende for næsten alt andet end promenerende
totalnøgenhed - og selvfølgelig erektion