Køb og salg af Brønderslev børn
Fra : Bo Warming

Dato : 04-07-11 20:50

Foesi plejeforældre får 1 mio /år og har dårlige resultater bør vi
satse på adoptioni til højstbydende - lad endelig truede børn få
superrige forældre

Vi så at kommunerne ikke kan overkomme de vederlag som BUPL ar fået
indført så drop at det skal være forretning og lad det være ulønnet og
er der tvivl om hvem, så adopter til den der er mest villig til at
beale dyrt

Staten skal spare og her gavner det "barnets tarv"

Fra : Martin Larsen

Dato : 04-07-11 23:26

On 04/07/11 21:50, Bo Warming wrote:
> Foesi plejeforældre får 1 mio /år og har dårlige resultater bør vi
> satse på adoptioni til højstbydende - lad endelig truede børn få
> superrige forældre

Spørgsmålet er om den globale frit-markedspris er særlig høj. Og om
nogen gider købe dem. (Hvis vi ser bort fra den ekstravagante plejeløn
som kan indkasseres fra Godhedsmagnaterne).
Folk vil helst have små børn, som de kan bilde sig ind at de former i
deres eget billede.

Fra : Bo Warming

Dato : 05-07-11 03:29

On Tue, 05 Jul 2011 00:26:07 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>som kan indkasseres fra Godhedsmagnaterne).
>Folk vil helst have små børn, som de kan bilde sig ind at de former i

Terres des Hommes og andre ulandsorganisationer med monopol på
adoption har fået hundreder at danske velmenere til at adoptere
handicappede fra Korea og Thailand. Trods betaling.

Propagadaen om Brønderslev børnene har ikke tilsværtet børnene, kun
forældrene.
Når adoption af sunde ulandsbørn er gjort umulig, tror jeg let de
børneønskende barnløse kan se adoption af en 5-årig med småproblemer
som det mindste af to onder

Problemet er kun at vi skal droppe den uhyrlige overbetaling af
levebrøds-plejefamilierne

I debatten om kommunens sendrægtighed med at tvangsfjerne har desværre
ingen medier slået på, at besparelser påtrodsaf BUPL slår to fluer med
et smæk

Fra : Martin Larsen

Dato : 05-07-11 10:52

On 05/07/11 04:28, Bo Warming wrote:

> [...]
>
> I debatten om kommunens sendrægtighed med at tvangsfjerne har desværre
> ingen medier slået på, at besparelser påtrodsaf BUPL slår to fluer med

Hvis ikke Godhedsindustrien eller EU-kleptokrater får bingo, kommer du
ingen vegne med noget politisk projekt i dag. Folk fatter det ikke...

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 05-07-11 16:12

On Tue, 05 Jul 2011 11:51:33 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Hvis ikke Godhedsindustrien eller EU-kleptokrater får bingo, kommer du
>ingen vegne med noget politisk projekt i dag. Folk fatter det ikke...

Heldigvis er der et sort marked, som jeg fik bødehefte for at betjene
som formidler af rugemorkontakter i 1979

I ulandene fungerer det fint