Læren fra Priklopil
Fra : Martin Larsen

Dato : 04-07-11 11:33

Magtkampen Kampusch-Priklopil endte med Priklopils selvmord foran tog på
Wiens nordbanegård.

I modsætning til Muhammed og Aisha var forholdet K-P ikke drevet af
simpel lider, men det var et klassisk Hegelsk magtspil mellem Herrschaft
og Knechtschaft, hvor den ene måtte dø for at den anden kunne vinde
friheden.

Natascha bliver vinder, men hun er ikke rødstrømpe som hader sin herre,
men til Godhedsindustriens bestyrtelse udtrykker hun sorg, da hun hører
om selvmordet.

"Den medfølelse, der vises et offer, er bedragerisk. Man elsker kun
offeret, hvis man føler sig overlegen" - Natascha Kampusch

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 04-07-11 11:48

On Mon, 04 Jul 2011 12:33:06 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>
>I modsætning til Muhammed og Aisha var forholdet K-P ikke drevet af
>simpel lider, men det var et klassisk Hegelsk magtspil mellem Herrschaft

Gad vide om arabere år 595 havde liderlighed fra kvindens side?
Kvinder elsker mandens begær og ka lide liderlige mænd , for dem har
de kontrol over, men nogle kvinder var måske uden erotisk aktivitet og
lå som en fisk på et bræt men med et velvilligt udtryk

> [...]
>
>Natascha bliver vinder, men hun er ikke rødstrømpe som hader sin herre,
>men til Godhedsindustriens bestyrtelse udtrykker hun sorg, da hun hører
Det er værre ikke at kunne elske end ikke at være elsket har mange
vismænd sagt og jeg tror at hun har været nødt til at få og har
automatisk fået en vis sympati for dette eneste menneske i 8 år af
hendes liv

Godhedsindustri elsker hævnlyst men hvordan har de krævet det af
hende?

Stockholms-syndrom er vel linket til St St Blichers ord om at "Vil man
have succes hos det galante køn, skal man være bravt liderlig" som
gælder for begge køn omend stærkest vedr kvinders værdsættelse af
mænds liderlighed.

HVIS de havde haft underjords-sex havde det næppe betydet trivsel
eller det modsatte for nogen af dem

Han var afsporet. Hun tog offerstatus klogt

Fra : Martin Larsen

Dato : 04-07-11 14:04

On 04/07/11 12:47, Bo Warming wrote:

> [...]
> de kontrol over, men nogle kvinder var måske uden erotisk aktivitet og
> lå som en fisk på et bræt men med et velvilligt udtryk

Det har nok været mere vildt end Napoleons sexliv, men det er svært at
sige. Haremskvinderne har nok også som Marilyn Monroe vidst at "diamonds
are a girl's best friend". Og dog vogtede Muhammed vist nidkært over de
smykker han gav. Stockholmssyndrom er nok mere passende for
haremskvindernes accept af at blive smidt i en sort.

> [...]
> hendes liv
>
> Godhedsindustri elsker hævnlyst men hvordan har de krævet det af

Det er jo netop det, det ikke var iflg Kampusch - din stakkels
efterrationaliserende velmener.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 04-07-11 15:26

On Mon, 04 Jul 2011 15:04:29 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>haremskvindernes accept af at blive smidt i en sort.

>Det er jo netop det, det ikke var iflg Kampusch - din stakkels

Diamanter er kun kvindens bedste ven hvis hun ejer og ikke som hos
profeten LÅNER DEM, så hvorfor forvirre vort totale GÆTVÆRK med dem

Jeg nar netop INTET foreslået i strid med Kampush og velmener er DU,
der ønske stemme efter hoveder

Kampush har lyttet tl så meget statsradio, at hun ved, hun bør ikke
hævnhade skurken og ALT ER GÆTVÆRK

Engang du ville annulere et væddemål, du ikke turde, hævdede du, at
jeg spiser og drikke billigere end du , for du er en velmener, der
elsker at stakle

"At vise medlidenhed er tegn på foragt, for man har klart ophørt at
frygte , når man ynker." Nietzsche

Du stakler=ynker kun for at ku foragte og altid udfra GÆTVÆRK

HVIS jeg staklede, var jeg velmener - men har jeg gjort det? Du gør.

Hvis jeg nogensinde har skevet Tsk tsk, så kaldes det tilbage for ynk
er skadelig. Markedets nøgternhed er ALT.

Fra : Martin Larsen

Dato : 04-07-11 23:37

On 04/07/11 16:25, Bo Warming wrote:

> [...]
> frygte , når man ynker." Nietzsche
>
> Du stakler=ynker kun for at ku foragte og altid udfra GÆTVÆRK

Ja, hvis du ikke har samme fintmærkende empati som mig, så fatter du
måske ikke Kampusch - du er mere på bølgelængde med Fritzl.

> HVIS jeg staklede, var jeg velmener - men har jeg gjort det? Du gør.

Du fnidrer af selv-ynk - fornemmer jeg.

> Hvis jeg nogensinde har skevet Tsk tsk, så kaldes det tilbage for ynk
> er skadelig. Markedets nøgternhed er ALT.

Forklar det så rød stue også forstår.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 05-07-11 02:10

On Tue, 05 Jul 2011 00:36:46 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Ja, hvis du ikke har samme fintmærkende empati som mig, så fatter du
>måske ikke Kampusch - du er mere på bølgelængde med Fritzl.

>Du fnidrer af selv-ynk - fornemmer jeg.

>Forklar det så rød stue også forstår.

Hvis der er håb om det, kan du så foreslå bedre strategi end at citere
deres egne idoler? :

"Hver gang du gør noget for et barn, som det selv kunne have gjort,
har du holdt det en smule tilbage i sin udvikling. Steen Larsen,
professor på Danmarks Lærerhøjskole .

"   Betal uret med ret og venlighed med venlighed. Kung-Fu-Tse

"Muslimerne er i mange henseender eksklusive. Deres ønsker om at blive
danskere på dansk vis er meget begrænset De beundrer vor materielle
kultur, men ikke vor spirituelle værdier. Mange muslimer i Danmark
betragter os med uro, nedladenhed og nogen medynk. Integrering er i
mange muslimers øjne ikke en attraktiv mulighed." Herbert Pundik
(Chefredaktør)

   Medlidenhed er den syges næstekærlighed.   George Bernard
Shaw
   Medlidenhed er rettens dyd, og ingen bortset fra tyrannerne
anvender den grusommere. William Shakespeare

Ægte barmhjertighed udfolder sig kun i overskuelige grupper. Gandhi

Næstekærlighed skaber en mangfoldighed af synder.Oscar Wilde

For sandheden står over al medlidenhed. Maxim Gorki

Fra medlidenhed til ringeagt er der kun ét skridt.   August
Strindberg   1849-1912

I kærligheden er medlidenheden den blideste form for foragt. Jean
Bernard-Luc

Fra : Bo Warming

Dato : 05-07-11 04:53

<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Du fnidrer af selv-ynk - fornemmer jeg.

>Forklar det så rød stue også forstår.

Fordi du bevæger dig ind i motivgranskning og person-mudderkast mister
dit indlæg seriøsitet og hvis du ringede 3586100 kunne der nok aftales
meningsfuld debat om så upolitiske og upræcise oftopic emner. Ring
eller dine indfald bliver blindtarme i debatten

Selvfølgelig er din forladen BOLD EJ MAND NETIKETTE svær at redde,
selv telefonisk

Du kan jo ikke citere eksakte velmener-udtalelser fra mig, hvorimod
din fortale for at andelsfirmaer skal stemme efter medlemmer ikke
efter deres kvæg-antal er klart velmeneri

Din optagethed af profetens omgang med AISHA er også præget af
velmeneri uden langsigtet politisk relevans

Hvis en tibetansk bjergged får en torn i foden er det ikke et dansk
problem, skrev Glistrup i 1985 da han var Danmarks første advarer vedr
Islam

Om et barn ejet for 1400 år siden af muslimforældre får sprængt
jomfruhinde er ligeledes et internt muslimproblem - hvis man ikke
(som du?) er tossegod empatisk velmener med sygelig nævenyttighed og
svækket proportionssans og dømmekraft

Fra : Martin Larsen

Dato : 05-07-11 10:47

On 05/07/11 05:52, Bo Warming wrote:

> Fordi du bevæger dig ind i motivgranskning og person-mudderkast mister
> dit indlæg seriøsitet

Du lægger ikke mærke til hvordan dine ord retter brodden mod dig selv.
Og du har som sædvanlig efterladt en håndfuld løse ender med rige
muligheder for seriøse svar...

Fra : Bo Warming

Dato : 05-07-11 16:26

On Tue, 05 Jul 2011 11:46:33 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Du lægger ikke mærke til hvordan dine ord retter brodden mod dig selv.

Forklar

>Og du har som sædvanlig efterladt en håndfuld løse ender med rige
>muligheder for seriøse svar...

Ikke forstået