Drikkevands kvalitet i DF Danmark!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 03-07-11 07:43

Jeg er villig til at betale mere for en flaske vand,
der kommer ud af et rensnings anlaeg fra feks.
Firmaet Danpure eller lignende end jeg
betaler for en flaske "naturligt mineralvand"

Jeg mener, folk kan virkelig koebe et rensningsanlaeg
til 5000 - 8000kr. Og saelge mig vand paa flaske for
10kr pr liter!

"Naturligt mineralvand" betyder bare det er fra en kilde
og det er det der er forsoegt brugt som salgsargument!

Rent vand fra overstaaende rensningsanlaeg, membran
renser, kulfiltrere, og belyser/microboelge vandet
og tilsaetter mineraler bagefter!

Softwaren i mit alarmsystem er stadigvaek lavet om,
Jeg kan ikke have det staaende!

Der staar en oedelagt pik statue udeforan, trampet
flad fyldt med huller der er ingen kugler i kalaha
spillet i statuens fundament!

"straf dig selv for det du har gjort!"

"goer noget for folks religion"

"forestil dig, at det andre har gjort ved dig, som du ikke bryder
dig om, "i virkeligheden" er noget du selv har gjort ved andre"
(sagt til mig i 1998,jeg har drukket vand paa flaske siden 2005)

Haiti, New Orleans, Fukushima ect ect.....
(og det er ligesaa aegte som skeloejede tv-journalister)
Gjort!

Quantum Entangelment!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 03-07-11 08:01

On Sun, 03 Jul 2011 08:42:46 +0200, Peter Nicolaysen
<peternicolaysen@gmail.com> wrote:
> [...]

> Haiti, New Orleans, Fukushima ect ect.....
> (og det er ligesaa aegte som skeloejede tv-journalister)

Egentlig er det, quantum enntangelment via en singulatitet!
(der sker sjove ting med tiden i naerheden af et supermassivt sort
hul)

Sane Peter