Karsten Bjoernholts Bedrifter!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 02-07-11 15:29

Udover at vaere et sadistisk svin af en landsforaedder,
Der programmere vaelgerne i et Demokrati til at stemme
paa et bestemt politisk parti, inkludere aabenbart ogsaa
at forsoege at overbevise virkeligheden om, at jeg er en
Mentalt handicappet og udviklingshaemmet person,
han har aabenbart benyttet lejligheden, da han opdagede
at min biologiske mor's anden aegte mand havde to
udviklingshaemmede soenner(Efternavn Gerster)
Som efter hvad jeg hoere var flinke nok, men jeg har aldrig
talt med dem eller kendt dem!

En oedelagt pik statue ude foran mit vindue
(trampet flad fyldt med huller og ingen kugler i kalaha spillet!)
Efter jeg blev torteret mens jeg var i en trance og forsvarsloes
udsat for gruppe voldtaegt, testikel trykkeri og meget andet!

Softwaren i mit alarm system lavet om!

Politi der goer brand i balle
(saadan de ved de har faaet en roevfuld, og ballerne brander,
og det er en stor forbrydelse og svindel for at faa en erststning)
Jeg er saa ikke politi, mine rex' ere i et glas fra da jeg var
vaernepligtig har aabenbart skabt forvirring!

Han har faaet mig til at myrde en Russisk Ubaad
Fordi den "ogsaa var Karsten" - "Oscar Kursk"
Der brugte Store Peter(Pyotr Veliky/Peter den store)
som oevelses maal!
Quantum Entangelment(Se skeloejede Tv journalister paa
Tv-kanalen TV2 News ogsaa Quantum Entangelment)
ved at programmere mig til ikke at maette haevne mig paa
de rigtige!
(evig tortur i det kvante mekaniske mareridt!
Hvem er de rigtige til den straf? Udover den der
villig til at goere det ved andre?)

Myrdet min far Gerhard Mundus Nicolaysen!
(og forsoegt at give mig skylden!)

Og ja, jeg kan endnu!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 02-07-11 16:09

On Sat, 02 Jul 2011 16:29:27 +0200, Peter Nicolaysen
<peternicolaysen@gmail.com> wrote:
> [...]

> Hvem er de rigtige til den straf? Udover den der
> villig til at goere det ved andre?)

> Myrdet min far Gerhard Mundus Nicolaysen!

Naa ja, fremstille mig som en perverser i hele verden,
i en tortur video, hvor jeg siger jeg vil kneppe kvinder med en
Hund(spraengt trommehinde og lim i oeret)

DF' Sociopater og Psykopater synte det var sjovt, fordi
hvis jeg ikke bryder mig om det politiske parti DF,
saa vil jeg aabenbart have kvinder kneppet af
Muslimske hunde!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 02-07-11 16:39

On Sat, 02 Jul 2011 17:08:44 +0200, Peter Nicolaysen
<peternicolaysen@gmail.com> wrote:

(jeg blev sat i en trance dagene efter, emdr, sat til at forestille
mig jeg havde skudt ham, fortalte hvad jeg forestillede mig,
mens det blev optaget paa baand! Men jeg forestillede
mig det forkerte rum, Bjoernholt havde bare faaet besked
fra dem han brugte om at det er blevet gjort ikke hvordan
eller hvilket rum, jeg fik det indtryk fra Frederikssund politi
at det var i koekkenet!
(Bjoernholt bruger programmerede mennesker)

Det var for at faa mig til at fremstaa som en voldelig vanvittig!
Det blev forsoegt igen senere, mens jeg stadigvaek er
programmeret til ikke at forsvare mig:
Gaa over og slaa din mor og tag et billede af det(samme by),
Koeb et billede og haeng paa vaeggen ved siden af dit fjernsyn,
Snif lightergas(derfor at en manglende lighter er problematisk)

Ingen af de tre overstaaende er nogensinde blevet gjort!
(men for at redde en personns liv, blev jeg noed til at pastaa
at have fysisk slaaet en person, hvilket har traumatiseret mig
kraftigt og oedelagt mig socialt, da det antyder jeg ikke er
intelligent nok til at faa kvinder til at goere som jeg vil uden at
bruge fysisk magt! Bid,slag,spark)

Jeg myrdede dem paa haiti for vodoo og ogsaa dem i
Fukushima(Fuk us him A, jeg har da ihvertfald faaet jorden
til at ryste under dem! Det hele er pga tetrado toxin brug,
Vodoo/levende doede!)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 02-07-11 18:12

> [...]

> hvis jeg ikke bryder mig om det politiske parti DF,
> saa vil jeg aabenbart have kvinder kneppet af

Voldelig vanvittig?
Hvis jeg havde vaeret en voldelig vanvittig, saa
Havde jeg skudt min Sgt i Ringsted(1993), da jeg havde baade
mulighed/lejlighed og undskyldning til at goere det!

Da han stak sit hoved ud af et vindue nogen havde glemt
at lukke, vi laa to udenforan vinduet med skarpladte vaaben
paa en parkeringsplads imens VO og vores Sgt undersoegte
bygningen!

Han var et dumt svin!
(ikke Sgt. dumt svin men dumt svin, dumt svin)
(Vagten blev roteret ind paa stedet fra forskellige enheder
i landet, vi blev koert til det sted i en minibus!)

Karsten Bjoernholt er et dumt svin og en loegnhals!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 02-07-11 18:18

On Sat, 02 Jul 2011 19:12:08 +0200, Peter Nicolaysen

1992-1993 deromkring

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 02-07-11 18:23

On Sat, 02 Jul 2011 19:17:34 +0200, Peter Nicolaysen
<peternicolaysen@gmail.com> wrote:

> spillet!)
forsvarsloes

> erststning)

> 1992-1993 deromkring

> Sane Peter

Der er da vist noget med linjeombrydning, det
er nok "Goer det der er bedst for Karsten Bjoernholt"

Sane Peter