Tidligere medlem af Folketinget Gitte Seeb~
Fra : Patruljen

Dato : 01-07-11 10:52

Tidligere konservativt medlem af Folketinget Gitte Seeberg bakker op
om Free Gaza Danmark: http://vimeo.com/24750814

Fra : J. Nielsen

Dato : 01-07-11 19:02

On Fri, 1 Jul 2011 09:51:58 -0700 (PDT), Patruljen <Patruljen@yahoo.dk>
wrote:

>Tidligere konservativt medlem af Folketinget Gitte Seeberg bakker op
>om Free Gaza Danmark: http://vimeo.com/24750814

Andre, mindre naive personer, forlader den synkende skude:

http://www.kristeligt-dagblad.dk/artikel/424184:Udland--Hollandske-journalister-forlader-flotille-i-protest
--

-JN-

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 01-07-11 19:33

On Fri, 01 Jul 2011 20:02:29 +0200, J. Nielsen wrote:

> Andre, mindre naive personer, forlader den synkende skude:
>
> http://www.kristeligt-dagblad.dk/artikel/424184:Udland--Hollandske-journalister-forlader-flotille-i-protest

http://www.kristeligt-dagblad.dk/artikel/424082:Udland--Skaeg-og-blaa-briller-i-det-graeske-oehav?all=1

¡De er Mossad-agenter, fordi de ligner nogen, der er opvokset hele livet
omgivet af klimaanl¿g,¡ siger den person, der videregav oplysningerne.

ROTFL. Så "hårde facts" er det sv¿rt at komme udenom. )))))

Fra : /john

Dato : 02-07-11 04:10

"J. Nielsen" <morgan@post8.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Andre, mindre naive personer, forlader den synkende skude:
>
> http://www.kristeligt-dagblad.dk/artikel/424184:Udland--Hollandske-journalister-forlader-flotille-i-protest

Selv tyrkerne, der jo ellers fedter lystigt for Hamas, melder fra:

"Calling off Turkey's critical participation in the next big flotilla
scheduled for this month to breaking Israel's Gaza blockade indicated the
ice was melting":
http://www.debka.com/article/21061/

Heller ingen kære mor fra grækerne.

"Heavily armed Greek forces with their firearms drawn forced a Gaza-bound
ship to turn around and return to Greece, where the vessel is now being held
in a military base":
http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4089905,00.html

Samtidig er beboere i Gaza nærmest bedøvende ligeglade med flotillen,
eftersom den:

" "isn't bringing things that reach the man on the street," said one Gazan,
hinting at the fact that not only does Gaza have plenty of supplies thanks
to daily transfers via the Gaza-Israel border crossings, but also that much
of what does come in is siezed by Hamas and resold at exorbitant prices":
http://www.israeltoday.co.il/NachrichtenHeute/tabid/178/nid/22851/language/en-US/Default.aspx

Og da (dele af) pressen har opgivet at dække denne 'storslåede' begivenhed,
er den vel reduceret til:

En ny ligegyldig venstrefløjs-fis i en hornlygte.

/john

Fra : Patruljen

Dato : 01-07-11 17:16

On 1 Jul., 20:32, "S.A.Thomsen" <s_a_thom...@yahoo.com> wrote:

> [...]
> omgivet af klimaanl g, siger den person, der videregav oplysningerne.
>
> ROTFL. S "h rde facts" er det sv rt at komme udenom. )))))

Men medlemmerne af flotillen har en pointe, når de peger på, hvem der
kan stå bag de seneste dages sabotage, og ikke mindst hvem der kan
drage gavn af flotillens mange problemer. Her er det eneste svar
Israel.

Derfor tyder meget på, at Israel har kastet sig ud i en offensiv mod
Gaza-flotillen allerede inden, den har nået internationalt farvand.
Israels våben hedder sabotage og en regnbyge af bureaukratiske
finurligheder, der har til hensigt at dræne flotillens medlemmer for
penge, tålmodighed og i sidste ende lyst til at sejle til Gaza.

Men indtil videre har de seneste dages hændelser haft en modsat
effekt. Viljen til at overvinde den israelske blokade er nu også en
styrket vilje til at overkomme de mange små angreb fra Israels side,
og moralen hos aktivisterne er på den måde højnet.

Ingen vidste, at kampen om flotillen ville starte så tidligt, men nu
hvor den er i gang, er flotilleaktivisterne mere end parate til at
bekæmpe de mange problemer med suverænt gruppearbejde og en endnu
større vilje til at sejle til Gaza.

Fra : N.B.DK

Dato : 02-07-11 03:30

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote in message
> [...]
> kan stå bag de seneste dages sabotage, og ikke mindst hvem der kan
> drage gavn af flotillens mange problemer. Her er det eneste svar

Nej det er ikke eneste svar, de kan også selv have gjort det, netop for at
kunne give Israel skylden.

--
MVH. N_B_DK

Fra : J. Nielsen

Dato : 02-07-11 08:54

On Fri, 1 Jul 2011 16:15:48 -0700 (PDT), Patruljen <Patruljen@yahoo.dk>
wrote:

> [...]

>hvor den er i gang, er flotilleaktivisterne mere end parate til at
>bekæmpe de mange problemer med suverænt gruppearbejde og en endnu

Det lyder som drejebogen til en dårlig propagandafilm. Måske du burde
sætte musik til? Se evt. nogle tyske wochenschau film fra starten af
fyrrerne hvis du mangler inspiration.

....og for guds skyld: Hold igen med violinerne til du har nogle døde
"fredsaktivister" at vise frem.
--

-JN-

Fra : Patruljen

Dato : 02-07-11 01:51

On 2 Jul., 05:10, "/john" <nn@ok> wrote:

> [...]
>
> "Calling off Turkey's critical participation in the next big flotilla
> scheduled for this month to breaking Israel's Gaza blockade indicated the

"After meeting Meshaal's rival, Palestinian Authority chairman Mahmoud
Abbas, in Ankara Friday, June 24, Erdogan said "Turkey would mobilize
support to help the Palestinians achieve recognition and form their
own state."

> [...]
> ship to turn around and return to Greece, where the vessel is now being held

Greek officials appealed to them to turn around, arguing that it was
not safe to continue, but activists responded that it was not safe in
port because of fears of sabotage of their vessels, organizers said.
http://www.cbc.ca/news/world/story/2011/07/01/greece-flotilla.html

> [...]
> er den vel reduceret til:
>
> En ny ligegyldig venstrefl js-fis i en hornlygte.

Og så til de mere redelige medier;

Gaza residents say they hope the current attempt of pro-Palestinian
activists to breach the blockade will bring international attention to
their situation.

A year after the first pro-Palestinian flotilla attempted to breach
the blockade on the Gaza Strip, civilians in the coastal territory say
that life has improved, but is still far from normal.

Residents of the Gaza Strip say they are trying to live as normally as
possible and hope the current convoy of activists will succeed in
drawing further international attention to their situation.
http://www.haaretz.com/news/diplomacy-defense/watch-palestinians-await-the-gaza-flotilla-1.370458

Fra : Patruljen

Dato : 02-07-11 02:10

On 2 Jul., 09:54, J. Nielsen <mor...@post8.tele.dk> wrote:

> Det lyder som drejebogen til en d rlig propagandafilm. M ske du burde
> s tte musik til? Se evt. nogle tyske wochenschau film fra starten af
> fyrrerne hvis du mangler inspiration.

Nope. Den del klarer muslimhaderne for gruppen. Jeg citerer somend
blot de ting fra Kristeligt Dagblad, som man udelader.

Fra : Mendoza

Dato : 02-07-11 09:42

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i meddelelsen

> Nope. Den del klarer muslimhaderne for gruppen. Jeg citerer somend
> blot de ting fra Kristeligt Dagblad, som man udelader.

Lær nu for helvede snart at stave til "såmænd".

Fra : Patruljen

Dato : 02-07-11 02:52

On 2 Jul., 10:42, "Mendoza" <assh...@x1812.dk> wrote:

> L r nu for helvede snart at stave til "s m nd".

Uha - ja. Det er noget værre noget. Som så ofte tidligere; Når slænget
af fobiske, højrerabiate - muslimhadere er kommet til kort på det
faktuelle - må man hellere skynde sig at påtale et par tryk eller
stavefejl :)

Fra : Mendoza

Dato : 02-07-11 10:02

> [...]
> af fobiske, højrerabiate - muslimhadere er kommet til kort på det
> faktuelle - må man hellere skynde sig at påtale et par tryk eller

Ja, undskyld..... det var vel også dumt skrevet. Jeg har bare set på det i
flere år nu, så blev lige lidt irriteret.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 02-07-11 10:25

On Sat, 2 Jul 2011 11:01:48 +0200, Mendoza wrote:

> "Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i meddelelsen

> Ja, undskyld..... det var vel også dumt skrevet. Jeg har bare set på det i
> flere år nu, så blev lige lidt irriteret.

Den går vel begge veje. Hvis man tillader sig at kritisere et rød-fjols'
hadske angreb på Israel, så bliver man straks kaldt "fobisk, højrerabiat -
muslimhader".

Fra : Patruljen

Dato : 02-07-11 03:32

On 2 Jul., 11:25, "S.A.Thomsen" <s_a_thom...@yahoo.com> wrote:

> Den går vel begge veje. Hvis man tillader sig at kritisere et rød-fjols'
> hadske angreb på Israel, så bliver man straks kaldt "fobisk, højrerabiat -
> muslimhader".

Som er det rette navn til denne gruppes fobiske muslimhadere -
Prøv med rationel kritik - fremfor propaganda-løgne og grimme
adjektiver.

Fra : Mendoza

Dato : 02-07-11 12:26

> Som er det rette navn til denne gruppes fobiske muslimhadere -
> Prøv med rationel kritik - fremfor propaganda-løgne og grimme
> adjektiver.

Jeg er ikke fobisk muslimhader. Hvis man skulle få antipati imod dem,
skyldes deres egen evige gøren opmærksom på sig selv, i negativ henseende,
deres ekstreme overrepræsentation i volds- og personfarlig kriminalitet,
deres overrepræsentation i fængsler, m.m....
Og så synes jeg i øvrigt ikke at deres såkaldte "kultur", bidrager med noget
som helst positivt i et moderne demokrati.
Jeg kender ikke andre grupper der opfører sig ligeså ærgerligt.
For mig er alle velkomne, der kan opføre sig anstændigt, overholde landets
love, og ønsker at bidrage til samfundet.

Men denne gruppes compoundbueskydende fobiske rødfascister fryder sig
formodentlig over enhver gruppe, der ønsker at nedbryde
samfundet/demokratiet.

Fra : N.B.DK

Dato : 03-07-11 10:31

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote in message
> Som er det rette navn til denne gruppes fobiske muslimhadere -
> Prøv med rationel kritik - fremfor propaganda-løgne og grimme
> adjektiver.

Haha og det kommer fra dig, du har jo bestemt at det helt sikkert er
Israelske soldater der har udøvet hærværk mod deres skibe, hvis nu du lige
stoppede op i et kvart sekund, og tænkte kunne de mon selv have påført de
skader, for derefter at beskylde Israel for det? eller det fuldstændigt
umuligt at forestille sig?

--
MVH. N_B_DK

Fra : Patruljen

Dato : 03-07-11 15:36

On 3 Jul., 11:30, "N.B.DK" <N.B...@gmail.com> wrote:
> "Patruljen" <Patrul...@yahoo.dk> wrote in message

> Haha og det kommer fra dig, du har jo bestemt at det helt sikkert er
> Israelske soldater der har ud vet h rv rk mod deres skibe, hvis nu du lige
> stoppede op i et kvart sekund, og t nkte kunne de mon selv have p f rt de
> skader, for derefter at beskylde Israel for det? eller det fuldst ndigt
> umuligt at forestille sig?

Jeg har ikke udtalt mig med et ord om den sabotage som er sket mod
flotillaen. Jeg har bragt et citat fra en artikel, som det sædvanlige
slæng af højerabiate cherry-pickede et par linier fra - og bekvemt
udelod resten.

Du er som altid en uhæderlig løgner -

Fra : N.B.DK

Dato : 04-07-11 00:00

> Du er som altid en uhæderlig løgner -

Jeg kan se spørgsmålet var for svært, men det bekræfter jo blot hvad vi er
mange der ved, der er kun EN sandhed, og det er den DU præsenterer.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Patruljen

Dato : 03-07-11 15:39

On 2 Jul., 13:25, "Mendoza" <assh...@x1812.dk> wrote:

> Jeg er ikke fobisk muslimhader.

Vel er du da så -

> Men denne gruppes compoundbueskydende fobiske rødfascister fryder sig
> formodentlig over enhver gruppe, der ønsker at nedbryde
> samfundet/demokratiet.

Hvis et eller andet truende fjols vælter ind i min forhave - er der
dømt målskydning til hovedet - promte. Jeg er i min gode ret til at
udøve selvforsvar. Resten er der egentlig ingen grund til at
kommentere på - det er det sædvanlige ævl fra de sædvanlige
højrerabiate fæhoveder.

Fra : N.B.DK

Dato : 04-07-11 00:01

> [...]
> udøve selvforsvar. Resten er der egentlig ingen grund til at
> kommentere på - det er det sædvanlige ævl fra de sædvanlige

Du virker så rask når du skriver sådan noget der.

--
MVH. N_B_DK

Fra : /john

Dato : 04-07-11 20:19

> Hvis et eller andet truende fjols vælter ind i min forhave - er der dømt
> målskydning til hovedet - promte. Jeg er i min gode ret til at udøve
> selvforsvar

Det er dét, Israel har sagt siden 1948...

/john

Fra : Patruljen

Dato : 03-07-11 17:33

On 4 Jul., 01:00, "N.B.DK" <N.B...@gmail.com> wrote:
> "Patruljen" <Patrul...@yahoo.dk> wrote in message

> Du virker så rask når du skriver sådan noget der.

Du tror ikke på mig?

Tag Jens Bruun i hånden og storm min have, som fjolset har truet med.
Så skal du se løjer -

Fra : N.B.DK

Dato : 04-07-11 18:54

> Du tror ikke på mig?
>
> Tag Jens Bruun i hånden og storm min have, som fjolset har truet med.
> Så skal du se løjer -

Jeg er ikke i tvivl om du er psykisk syg, eller særdeles meget ude af
balance, det behøver jeg ikke at holde Jens Bruun i hånden for at se.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Patruljen

Dato : 03-07-11 17:32

On 4 Jul., 00:59, "N.B.DK" <N.B...@gmail.com> wrote:
> "Patruljen" <Patrul...@yahoo.dk> wrote in message

> Jeg kan se spørgsmålet var for svært, men det bekræfter jo blot hvad vi er
> mange der ved, der er kun EN sandhed, og det er den DU præsenterer.

Du citerer mig lige?

Eller du indrømmer, at du er en løgner -

Fra : N.B.DK

Dato : 04-07-11 18:55

> Du citerer mig lige?
>
> Eller du indrømmer, at du er en løgner -

Skal jeg indrømme jeg er en løgner, fordi du er fuld af løgn og propaganda?

Mystisk opfattelse du har af virkeligheden.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Patruljen

Dato : 04-07-11 13:46

On 4 Jul., 19:54, "N.B.DK" <N.B...@gmail.com> wrote:
> "Patruljen" <Patrul...@yahoo.dk> wrote in message

> Skal jeg indr mme jeg er en l gner, fordi du er fuld af l gn og propaganda?
>
> Mystisk opfattelse du har af virkeligheden.

Du påstod netop at jeg havde ytret mig om et eller andet - ikke
sandt :)

Som du så ikke kan citere mig for -
Fremover behøver jeg blot at tiltale dig som - Løgneren.

Fra : Patruljen

Dato : 04-07-11 13:45

On 4 Jul., 19:53, "N.B.DK" <N.B...@gmail.com> wrote:
> "Patruljen" <Patrul...@yahoo.dk> wrote in message

> Jeg er ikke i tvivl om du er psykisk syg, eller særdeles meget ude af
> balance, det behøver jeg ikke at holde Jens Bruun i hånden for at se.

Nope. Hverken det ene eller det andet. Men du er en løgner -

Fra : Patruljen

Dato : 04-07-11 13:47

On 4 Jul., 21:18, "/john" <nn@ok> wrote:

> Det er dét, Israel har sagt siden 1948...

:)