Nå men indtil videre gør Facebook ikke nog~
Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 01-07-11 12:53

Nå men indtil videre gør Facebook ikke noget ved denne her side, den er
måske ikke polemisk nok:

"Bevarelse af frihed, privatliv og retssikkerheden i Danmark"

Men ideen er jo nogenlunde det samme, modstand imod terrorlovens klamme
kriminalisering af danskere som ønsker at støtte visse organisationer (så
som FARC og PFLP, organisationer der efter min mening er til at bække sig
over).

Republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 01-07-11 13:01

On Fri, 1 Jul 2011 13:52:35 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> Nå men indtil videre gør Facebook ikke noget ved denne her side, den er
> måske ikke polemisk nok:
>
> "Bevarelse af frihed, privatliv og retssikkerheden i Danmark"

Den har jo heller ikke noget med terrorisme at gøre.

> [...]
> som FARC og PFLP, organisationer der efter min mening er til at bække sig

Tag dine piller.

Det er ikke ulovligt at være modstander af en lov, men det er ulovligt at
støtte terrorister økonomisk.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 01-07-11 13:47

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Det er ikke ulovligt at være modstander af en lov, men det er
> ulovligt at støtte terrorister økonomisk.

Ja fordi de idioter som du støtter har kriminaliseret det, chatnar. Det
rager ikke staten hvad det passer mig at støtte. Der er hundredvis af andre
måder at støtte ulovlige organisationer på som den danske stat ikke kan gøre
en skid ved - ergo - man kan kanalisere en masse penge i forskellige
retninger man kan bare ikke fortælle det hvis man gør det. Terrorloven er
først og fremmest et brud på ytringsfriheden. Den økonomiske støtte kan
staten ikke gøre meget ved hvis blot folk har en smule omløb i pæren.

Fra : @

Dato : 01-07-11 14:55

On Fri, 1 Jul 2011 14:47:23 +0200, "Kim Larsen \(på AltBinaries.com
eller Datemas.de\)" <kl2607@gmail.com> wrote:

>"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

>Ja fordi de idioter som du støtter har kriminaliseret det, chatnar. Det
>rager ikke staten hvad det passer mig at støtte.

det er lige hvad der netop rager regeringen,

regeringen laver lovene,

dem overholder man, eller bliver straffet

man kan være uenig i det fornuftige i visse love, men blot at gå på
cherrypiciking og kun overholde de love man selv synes er rigtige er
den lige vej til lovløshed

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 01-07-11 15:31

Datemas.de) wrote:

> "S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Ja fordi de idioter som du støtter har kriminaliseret det, chatnar.

Du mener altså at det burde være lovligt at støtte terrorister økonomisk,
så de kan købe våben og slå flere uskyldige mennesker ihjel.

> Det
> rager ikke staten hvad det passer mig at støtte.

Jo.

> [...]
> en skid ved - ergo - man kan kanalisere en masse penge i forskellige
> retninger man kan bare ikke fortælle det hvis man gør det.

Det bliver det sgu da ille mere lovligt af, fjols.

Det er også ulovligt at handle med narko, selvom man ikke bliver opdaget.

> Terrorloven er
> først og fremmest et brud på ytringsfriheden.

Sikke noget ævl. Du er da i din fulde ret til at YTRE at du støtter
terrorisme.

> Den økonomiske støtte kan
> staten ikke gøre meget ved hvis blot folk har en smule omløb i pæren.

Det bliver det da ikke mindre ulovligt/moralsk forkert af.