Arbejderen.dk ønsker en kommentar fra Face~
Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 01-07-11 12:27

Arbejderen.dk ønsker en kommentar fra Facebook omkring deres censur mod en
gruppe som ønsker at protestere mod den danske terrorlovs kriminalisering af
borgeres støtte af bevægelser som efter EU's og den danske stats opfattelse
er terrorbevægelser.

Mon Facebook administratorer kommer med den kommentar ?

Det giver sgu næsten kære minder tilbage fra de gode gamle dage, dengang
hvor Sonny og de andre skoledrenge fra AUC udøvede censur på Sunsite. Der er
næsten noget nuttet over den slags naive forsøg på at styre internettet.

Republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 01-07-11 12:35

On Fri, 1 Jul 2011 13:26:55 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> [...]
> næsten noget nuttet over den slags naive forsøg på at styre internettet.

Det har ikke en skid med censur at gøre.

Facebook er et privat firma, der selv bestemmer retningslinierne for deres
"produkt". Der er ingen der tvinger dig til at bruge Facebook. Det har
heller INTET med censur at gøre, når en dansk privatejet avis ikke trykker
alle læserbreve, men f.eks. frasorterer tosser som BW og Wilstrup.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 01-07-11 12:40

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Det har ikke en skid med censur at gøre.

Der er noget som stinker og spørgsmålet er om vi finder ud af hvad der sker.
Din mening er jeg helt ligeglad med.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 01-07-11 13:04

On Fri, 1 Jul 2011 13:39:41 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> Der er noget som stinker og spørgsmålet er om vi finder ud af hvad der sker.

Facebook har lukket en gruppe der opfordrer til at støtte terrorisme.

Hvad mere vil du vide.?

> Din mening er jeg helt ligeglad med.

Hvorfor svarer du så på mit indlæg.?

Fra : Ukendt

Dato : 02-07-11 01:25

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Det har ikke en skid med censur at gøre.

Hvorfor mener du ikke denne censur er censur ?

Enhver vurdering af indkommet materiale og udvælgelse til medtagelse i
udstilling, avis, bog osv ER censur - censur som er både lovlig og legitim.

Har du aldrig hørt begrebet en censuret kunstudstilling ?

O gså er der jo også den censur censoren foretager til en eksamen.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 02-07-11 09:02

On Sat, 2 Jul 2011 02:25:12 +0200, Carl Alex Friis Nielsen wrote:

> Hvorfor mener du ikke denne censur er censur ?

Fordi det er et privat firma der selvfølgelig selv må sætte reglerne for
brug af deres service.

> Enhver vurdering af indkommet materiale og udvælgelse til medtagelse i
> udstilling, avis, bog osv ER censur - censur som er både lovlig og legitim.

Nej det er IKKE censur.

http://www.ordbogen.com/opslag.php?word=censur&dict=auto#ddno

"censur substantiv <en; -en, -er, -erne>

1. Betydning og brug

offentlig kontrol med og evt. bearbejdning af tryksager, film osv. inden
offentliggørelse"

Det vigtige ord er "offentlig".

At ordet "censur" bliver misbrugt til alt muligt andet, bliver det ikke
korrekt af.

> Har du aldrig hørt begrebet en censuret kunstudstilling ?

Det har intet med censur at gøre.

> O gså er der jo også den censur censoren foretager til en eksamen.

ROTFLMAO.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 02-07-11 15:06

> [...]
> inden offentliggørelse"
>
> Det vigtige ord er "offentlig".
>
> At ordet "censur" bliver misbrugt til alt muligt andet, bliver det

Tror du efterhånden at der er ret mange som tager dig seriøst mere ?

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 02-07-11 16:03

Det er jeg da ligeglad med.

Hvad var der da forkert i mit indlæg.?

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 02-07-11 17:21

> Det er jeg da ligeglad med.

Det gør du sikkert også klogest i at være.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 02-07-11 19:17

On Sat, 2 Jul 2011 18:20:35 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> "S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Det gør du sikkert også klogest i at være.

Du kunne åbenbart ikke finde nogen fejl i mit indlæg, siden du klippede
spørgsmålet væk, klaphat.

PS: Der er nok flere der tager mig seriøst, end der tager dig seriøst.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 04-07-11 11:49

> Du kunne åbenbart ikke finde nogen fejl i mit indlæg, siden du
> klippede spørgsmålet væk, klaphat.
>
> PS: Der er nok flere der tager mig seriøst, end der tager dig
> seriøst.

Næppe.

Fra : N/A

Dato : 03-07-11 10:46

Fra : Jens Bruun

Dato : 03-07-11 10:46

Carl Alex Friis Nielsen <cafn*mail.dk> skrev i meddelelsen
4e0f6a87$0$36570$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Den af dig anviste reference har iøvrigt 2. med.

....og stilheden sænkede sig, mens chatnarren forsøgte at finde en passende
smiley til lejligheden.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Michael Weber

Dato : 02-07-11 17:44

Den 01-07-2011 13:26, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)
skrev:
> [...]
> næsten noget nuttet over den slags naive forsøg på at styre internettet.

Den slags censur har vist kun til hensigt, at få brugerne til at udøve
selvcensur.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 02-07-11 18:43

"Michael Weber" <michael@michaelweberREMOVE.dk> skrev i en meddelelse

> Den slags censur har vist kun til hensigt, at få brugerne til at udøve
> selvcensur.

Jo men det er IMHO ikke Sunsites opgave. Nu er der jo så heldigvis andre
udbydere som er lidt mere voksne end skoledrengene fra AUC.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 02-07-11 19:23

On Sat, 2 Jul 2011 19:43:18 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> "Michael Weber" <michael@michaelweberREMOVE.dk> skrev i en meddelelse

> Jo men det er IMHO ikke Sunsites opgave.

Selvfølgelig er det SunSites opgave at holde ro og orden på deres server.

Er du utilfreds med deres regler, kan du jo bare finde en anden udbyder.

> Nu er der jo så heldigvis andre
> udbydere som er lidt mere voksne end skoledrengene fra AUC.

Du blev knaldet for at bryde deres ordensregler og fik sparket.

Snup en tudekiks, i stedet for at tude som en tøs. )))

Fra : Vidal

Dato : 02-07-11 23:36

Den 02-07-2011 20:23, S.A.Thomsen skrev:

> Selvfølgelig er det SunSites opgave at holde ro og orden på deres server.
>
> Er du utilfreds med deres regler, kan du jo bare finde en anden udbyder.

> Du blev knaldet for at bryde deres ordensregler og fik sparket.

Som jeg husker det, blev KL "knaldet" fordi nogle reaktionære
her i gruppen gik i fælles aktion om at klage over ham.

--
Venlig hilsen,

Vidal

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 02-07-11 23:48

On Sun, 03 Jul 2011 00:36:02 +0200, Vidal wrote:

> Som jeg husker det, blev KL "knaldet" fordi nogle reaktionære
> her i gruppen gik i fælles aktion om at klage over ham.

Kim fik sparket fordi han havde overtrådt SunSites regler. Det eneste de
såkaldte "reaktionære" gjorde, var at gøre SunSite opmærksom på det.

Men uanset hvad, så har det INTET med censur at gøre.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 03-07-11 12:51

> [...]
> det.
>
> Men uanset hvad, så har det INTET med censur at gøre.

Se´fø´li´har det dét.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 03-07-11 13:55

On Sun, 3 Jul 2011 13:51:27 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> "S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Se´fø´li´har det dét.

Gu' har det da ej, Fjotte Fæhovede.

Du kan bare vælge en anden udbyder. Der er ingen udbydere der er forpligtet
til at vidrebringe dit vrøvl.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 03-07-11 15:41

Fra : Mendoza

Dato : 03-07-11 08:49

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i meddelelsen

> Som jeg husker det, blev KL "knaldet" fordi nogle reaktionære
> her i gruppen gik i fælles aktion om at klage over ham.

Reaktionære?

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 03-07-11 09:02

On Sun, 3 Jul 2011 09:49:00 +0200, Mendoza wrote:

> Reaktionære?

Det er et skældsord, hvis man er en rød-tosse.

Fra : Vidal

Dato : 03-07-11 09:51

Den 03-07-2011 09:49, Mendoza skrev:

> "Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i meddelelsen

> Reaktionære?

- reaktionær, adj. (fra fr. réactionnaire; til Reaktion 3.2) som er
tilhænger af ell. præget af reaktion (3.2), spec. politisk reaktion.

- at være reaktionær er at være modstander af social og politisk forandring.
Begrebene "reaktionær" og "konservativ" har overlappende betydning og forveksles
undertiden.

- reaktionær, (af fr. réactionnaire, af lat.), bagstræverisk; hørende til
reaktionen.

--
Venlig hilsen,

Vidal

Fra : Mendoza

Dato : 03-07-11 10:08

> [...]
> betydning og forveksles undertiden.
>
> - reaktionær, (af fr. réactionnaire, af lat.), bagstræverisk; hørende til

Jamen så passer udtrykket jo bedst på dig, Vidal. Bagstræberisk og
modstander af forandring af den asocialdemokratiske betonsocialisme.
Reaktionær... Klassekamp... du lever sgu i fortiden. Hvordan passer din
skinhellighed og overtro egentlig med socialisme?

Fra : Vidal

Dato : 03-07-11 10:33

Den 03-07-2011 11:08, Mendoza skrev:

> [...]

> modstander af forandring af den asocialdemokratiske betonsocialisme.
> Reaktionær... Klassekamp... du lever sgu i fortiden.

Klassekamp? Du lever i dit eget univers. Dine ord refererer
ihvertfald ikke til noget, jeg har udtrykt. Tror du, jeg er
gammelkommunist?

> Hvordan passer din
> skinhellighed og overtro egentlig med socialisme?

Ikke forstået. Kan det uddybes?

--
Venlig hilsen,

Vidal

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 03-07-11 12:50

> Selvfølgelig er det SunSites opgave at holde ro og orden på deres
> server.
>
> Er du utilfreds med deres regler, kan du jo bare finde en anden
> udbyder.

Jo men Sunsite blev jo skoddet for efterhånden mange år siden, så jeg skal
jo ikke finde nogen anden udbyder. AltBinaries er meget professionelle og
lader sig ikke diktere af nogle højrerabiate taberrøve her i dk.politik.
Datemas var lidt efter mig for et par år siden fordi de mente jeg
overspamede dk.politik i forbindelse med at jeg kørte hårdt på Pollemanden
med totalt enslydende indhold (det var noget med alle hans fupnavne og
trollerier). Jeg lovede Datemas at stoppe med det når nu Pollemanden (P.N.)
havde klaget over det og det noterede de sig hos Datemas (sådan håndterer
man den slags hos Datemas). Og jeg fortsatte da heller ikke med at køre på
P.N. hos AltBinaries, jeg mener, fjolset P.N. var jo nødlidende med
blodskudte øjne af raseri, så en vis nåde skulle man vel trods alt se med
fjolset.

> Du blev knaldet for at bryde deres ordensregler og fik sparket.

Og jeg er jo egentlig blevet meget værre siden dengang... Men jeg har
desværre ikke kunnet få sådan en situation til at gentage sig. Man kan ikke
rigtig hidse nogen op på dk.politik mere. Ikke engang Pollemanden med sine
lavbegavede trollerier kan rigtig få nogens pis i kog. Heller ikke Ludvig
Nielsen som ynder at misbruge andre skribenters navne kan få nogens pis i
kog. Det er ligesom om at pusten er gået ud af dk.politik. Måske er Usenet
på vej til at dø. Det er vel nærmest kun Google Groups som holder Usenet,
herunder dk.politik i live med kunstigt åndedræt...

> Snup en tudekiks, i stedet for at tude som en tøs. )))

Tude ??? Det er da sjovt at tænke tilbage på hvordan at Sonny og resten af
skoledrengene fra AUC pænt adlød et højrerabiat tudekor. I dag kan de ikke
gøre en skid ved noget som helst. Hverken Sonny og co. eller fjolserne med
Peter Bjørn Perlsø (I ved ham taberen som bor hjemme hos moar som 30-årig
oppe i Espergærde), Brian Neumann (aka Buhl), G.B. (aka arc@na) i spidsen
eller nogle af de andre højrerabiate fjolser. Man kan bare ikke styre
internettet i noget særligt omfang (men selvfølgelig lukke det helt ned som
diktaturer kan finde på). Er det egentlig ikke en befriende tanke ?

Der er bestemt ingen grund til at tude, jeg griner stadig af Sonny fra AUC
og de andre fjolser fra dengang, hvorfor tror du ellers at jeg tager det
frem igen og igen ? Det var tider dengang. Jeg har altid syntes at
højrefløjen (alle skattehylerne og racisterne) i dk.politik har været
komplet til grin, det har skam ikke ændret sig på nogen måde. Jeg spekulerer
blot på hvordan man kan få højrefjolserne op i sådan en spids igen som det
skete dengang. Det var sgu da sjovt. Har du nogle ideer ? Du tilhører jo
selv en af højrefjolserne...

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 03-07-11 14:06

On Sun, 3 Jul 2011 13:50:13 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> Jo men Sunsite blev jo skoddet for efterhånden mange år siden, så jeg skal
> jo ikke finde nogen anden udbyder.

Nu var det jo bare dem der skoddede dig.

> AltBinaries er meget professionelle og
> lader sig ikke diktere af nogle højrerabiate taberrøve her i dk.politik.

Dine stråmænd er fantasifulde.

> [...]
> overspamede dk.politik i forbindelse med at jeg kørte hårdt på Pollemanden
> med totalt enslydende indhold (det var noget med alle hans fupnavne og

At andre bryder reglerne giver ikke dig ret til at gøre det samme.

> [...]
> P.N. hos AltBinaries, jeg mener, fjolset P.N. var jo nødlidende med
> blodskudte øjne af raseri, så en vis nåde skulle man vel trods alt se med

LOL. Din overvurdering af dine egne evner, er sgu' morsomt at se. på.

> Og jeg er jo egentlig blevet meget værre siden dengang...

At andre ikke har så strenge regler (eller er ligeglade), er da komplet
irrelevant.

> [...]
> Nielsen som ynder at misbruge andre skribenters navne kan få nogens pis i
> kog. Det er ligesom om at pusten er gået ud af dk.politik.

Sikkert fordi de fleste seriøse debattører er forsvundet.

> [...]
>
> Tude ??? Det er da sjovt at tænke tilbage på hvordan at Sonny og resten af
> skoledrengene fra AUC pænt adlød et højrerabiat tudekor.

LOL. Du tuder bare videre. )))))

> I dag kan de ikke
> gøre en skid ved noget som helst.

Who cares.....

> [...]
> oppe i Espergærde), Brian Neumann (aka Buhl), G.B. (aka arc@na) i spidsen
> eller nogle af de andre højrerabiate fjolser.

Man kunne også nævne "venstrerabiate fjolser" som Wilstrup, Vidal og dig
selv.

> Man kan bare ikke styre
> internettet i noget særligt omfang (men selvfølgelig lukke det helt ned som
> diktaturer kan finde på). Er det egentlig ikke en befriende tanke ?

Er det ikke i modstrid med din påstand om at Danmark skulle have presset
Facebook til at lukke en terrorist-støtte-gruppe.?

> Der er bestemt ingen grund til at tude, jeg griner stadig af Sonny fra AUC
> og de andre fjolser fra dengang, hvorfor tror du ellers at jeg tager det
> frem igen og igen ?

LOL. Du tuder videre. ))))

> Det var tider dengang. Jeg har altid syntes at
> højrefløjen (alle skattehylerne og racisterne) i dk.politik har været
> komplet til grin, det har skam ikke ændret sig på nogen måde.

Sikkert på samme måde som du selv er til grin, hos alle til højre for
Enhedslisten.

> [...]
> skete dengang. Det var sgu da sjovt. Har du nogle ideer ? Du tilhører jo

Jeg er nok nærmere liberal/social-liberal, men det er sikkert "den yderste
højrefløj" for en venstre-ekstremist som dig.

Fra : Vidal

Dato : 03-07-11 14:48

Den 03-07-2011 15:05, S.A.Thomsen skrev:
> Man kunne også nævne "venstrerabiate fjolser" som Wilstrup, Vidal og dig
> selv.

Jeg er ikke venstrerabiat.

--
Venlig hilsen,

Vidal

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 03-07-11 15:20

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg er ikke venstrerabiat.

Det er jeg heller ikke men det fatter idioten jo ikke en meter af.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 03-07-11 16:08

On Sun, 3 Jul 2011 16:19:30 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> "Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Det er jeg heller ikke men det fatter idioten jo ikke en meter af.

LOL. Du tror jo at Enhedslisten er en midterparti. )))

Fra : Vidal

Dato : 03-07-11 16:33

Den 03-07-2011 17:08, S.A.Thomsen skrev:

> LOL. Du tror jo at Enhedslisten er en midterparti. )))

LOL. Du tror socialdemokratiet er venstrerabiat. Det er end
ikke SF.

--
Venlig hilsen,

Vidal

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 03-07-11 17:20

> LOL. Du tror socialdemokratiet er venstrerabiat. Det er end
> ikke SF.

Idioten er en politisk analfabet, ha ha ha...

LOL

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 03-07-11 16:50

> LOL. Du tror jo at Enhedslisten er en midterparti. )))

Nå ja, EL går jo også ind for stramninger på retspolitiske. EL går også ind
for at fjerne indregistreringsafgiften samt nedregulering af afgift på
benzin. EL er også imod trafiksaneringer og begrænsninger i biltrafikken i
byerne. Nå nej, sådan er det jo ikke, men det går jeg ind for. Jeg kan
virkelig godt se at jeg har rigtig meget tilfældes med Enhedslisten. (ih
guder, hvor er S.A. Løgnhals en latterlig åndspygmæ)

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 03-07-11 17:04

On Sun, 3 Jul 2011 17:49:51 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> [...]
> virkelig godt se at jeg har rigtig meget tilfældes med Enhedslisten. (ih
> guder, hvor er S.A. Løgnhals en latterlig åndspygmæ)

Når det kommer fra dig, tager jeg det som et kompliment.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 03-07-11 17:19

> Når det kommer fra dig, tager jeg det som et kompliment.

Du kan godt selv se at du er et løgnagtigt vrøvlehoved, ikke sandt ?

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 03-07-11 17:35

On Sun, 3 Jul 2011 18:18:41 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> Du kan godt selv se at du er et løgnagtigt vrøvlehoved, ikke sandt ?

Du er da velkommen til at påpege bare EN ENESTE løgn, jeg skulle være
kommet med, HVIS du kan.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 04-07-11 11:52

> Du er da velkommen til at påpege bare EN ENESTE løgn, jeg skulle være
> kommet med, HVIS du kan.

Hele dit kontanthjælpscirkus og påståede dårlige ryg er jo løgn. Lige
pludselig kunne du true om at du ville smadre en eller anden. Hvis din ryg
skulle være så dårlig som påstået ville du ikke kunne slå en flue ud af
kurs. Kort sagt, du er fuld af løgn fra a-z.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 04-07-11 14:09

On Mon, 4 Jul 2011 12:51:38 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> Hele dit kontanthjælpscirkus og påståede dårlige ryg er jo løgn.

Nej, det er beviseligt sandt. (Jeg kan ind scanne min sidste
udbetalingsmeddelelse).
DIN løgn #1.

> Lige
> pludselig kunne du true om at du ville smadre en eller anden.

Jeg har aldrig sagt at jeg ville smadre nogen.
DIN løgn #2.

> Hvis din ryg
> skulle være så dårlig som påstået ville du ikke kunne slå en flue ud af
> kurs.

Hvorfor skulle jeg ikke kunne det.?

> Kort sagt, du er fuld af løgn fra a-z.

Indtil videre er du kommet med 2 løgne og 1 uvidenhed i dit indlæg,
hvorimod jeg har talt 100% sandt.

Du udstiller kun dig selv med dine latterlige påstande og løgne.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 04-07-11 16:03

> Nej, det er beviseligt sandt. (Jeg kan ind scanne min sidste
> udbetalingsmeddelelse).
> DIN løgn #1.

> Jeg har aldrig sagt at jeg ville smadre nogen.
> DIN løgn #2.

Jo du har. Din hukommelse er for kort til dine egne løgnehistorier, ha ha
ha...

> Hvorfor skulle jeg ikke kunne det.?

Du er så fuld af løgn, så det gør helt ondt, ha ha ha...

LOL

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 04-07-11 16:12

On Mon, 4 Jul 2011 17:02:33 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> [...]

Den kunne du ikke lige slippe ud af.

> Jo du har. Din hukommelse er for kort til dine egne løgnehistorier, ha ha
> ha...

Det jeg sagde var, at hvis han angreb mig med brosten, så ville han komme
til skade, Fjotte Fæhovede. Jeg har ALDRIG snakket om at "smadre" nogen.

> Du er så fuld af løgn, så det gør helt ondt, ha ha ha...
>
> LOL

Og alligevel kan du ikke finde EN ENESTE løgn, som jeg skulle have sagt.

Du er et ynkeligt skvat.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 04-07-11 21:39

> Den kunne du ikke lige slippe ud af.

> Det jeg sagde var, at hvis han angreb mig med brosten, så ville han
> komme til skade, Fjotte Fæhovede. Jeg har ALDRIG snakket om at
> "smadre" nogen.

Ha ha ha, du er så fuld af løgn, at du kan ikke skelne den ene løgnehistorie
fra den anden, ha ha ha...

LOL LOL LOL

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 04-07-11 22:09

On Mon, 4 Jul 2011 22:39:19 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> Ha ha ha, du er så fuld af løgn, at du kan ikke skelne den ene løgnehistorie
> fra den anden, ha ha ha...
>
> LOL LOL LOL

Du gør kun dig selv mere og mere til grin.

Du har stadig IKKE påvist EN ENESTE løgn fra min side.

Det er komisk at se dig sprælle i nettet, gang på gang. )))

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 03-07-11 15:39

> Nu var det jo bare dem der skoddede dig.

Jeg har sørme heller ikke prøvet at komme tilbage siden da jeg opdagede hvad
der var sket. Derudover fungerer AltBinaries langt bedre end Sunsite.

> Dine stråmænd er fantasifulde.

Men sande.

> At andre bryder reglerne giver ikke dig ret til at gøre det samme.

Jeg gør lige nøjagtig hvad det passer mig, har du slet ikke fundet ud af det
endnu ?

> LOL. Din overvurdering af dine egne evner, er sgu' morsomt at se. på.

Det må slemt at være så misundelig.

> At andre ikke har så strenge regler (eller er ligeglade), er da
> komplet irrelevant.

For mig er det skam temmelig relevant, Det betyder at jeg næsten kan lave
lige hvad det passer mig.

> Sikkert fordi de fleste seriøse debattører er forsvundet.

Ja der er kun skvadderrøve som dig tilbage.

> LOL. Du tuder bare videre. )))))

Jamen jeg smider jo bare sandheden på bordet, er det så slemt for dig ?

> [...]
>
> Er det ikke i modstrid med din påstand om at Danmark skulle have
> presset Facebook til at lukke en terrorist-støtte-gruppe.?

Skulle såmænd ikke undre mig om den danske stat har forsøgt på det men
Internettet er svært at styre, og heldigvis for det. På visse områder er
Danmark ikke meget bedre end en bananrepublik. Jeg er i virkeligheden nok
mere liberal end mange liberale er det selv om jeg er tværpolitisk.

Angående forsøg på kontrol med Internettet: Julian Assange er min helt.
WikiLeaks er noget af det bedste, måske endda det bedste, som er opfundet på
Internettet. Alle som forvalter deres magt forkert bliver spanket, helt op
til de helt store statsledere. Det er et fantastisk værktøj. Må WikiLeaks
leve til evig tid. Verden trænger til at se "røde rumper" på de store
statsledere.

> LOL. Du tuder videre. ))))

Nej da, griner, lille ven.

> Sikkert på samme måde som du selv er til grin, hos alle til højre for
> Enhedslisten.

Sikkert, men det rager mig langsomt, jeg er parti-uafhængig. For mig handler
det kun om enkeltsager. Jeg maler med den brede tværpolitiske pensel.

> Jeg er nok nærmere liberal/social-liberal, men det er sikkert "den
> yderste højrefløj" for en venstre-ekstremist som dig.

Tværpolitisk. Kan du stave til det ? T v æ r p o l i t i s k, lille ven.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 03-07-11 16:21

On Sun, 3 Jul 2011 16:39:09 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> Jeg har sørme heller ikke prøvet at komme tilbage siden da jeg opdagede hvad
> der var sket. Derudover fungerer AltBinaries langt bedre end Sunsite.

Det er da muligt, med det var stadig SunSite der skoddede dig.

> Men sande.

Nej, for så havde det jo ikke været stråmænd.

> Jeg gør lige nøjagtig hvad det passer mig, har du slet ikke fundet ud af det
> endnu ?

Jo du opfører dig som et lille forkælet barn, og tuder når du bliver skældt
ud.

> For mig er det skam temmelig relevant, Det betyder at jeg næsten kan lave
> lige hvad det passer mig.

Det ændrer da ikke på at du blev skoddet, for at være for barnlig.

> Ja der er kun skvadderrøve som dig tilbage.

Wow. Har du selv fundet på den "one-liner".? ))))

> Jamen jeg smider jo bare sandheden på bordet, er det så slemt for dig ?

Nej, du tuder over at du fik sparket.

> Skulle såmænd ikke undre mig om den danske stat har forsøgt på det

Dine konspirations-tosserier passe fint med dine mentale mangler.

> men
> Internettet er svært at styre, og heldigvis for det. På visse områder er
> Danmark ikke meget bedre end en bananrepublik.

Som eksempel.?

> Jeg er i virkeligheden nok
> mere liberal end mange liberale er det selv om jeg er tværpolitisk.

Hvis du kalder en superegoistisk socialist for "tværpolitisk", så har du da
ret. Jeg kalder det bare et fjols der lever på en livsløgn.

> Angående forsøg på kontrol med Internettet: Julian Assange er min helt.

Selvfølgelig er han det. Han generer jo USA, og så der det for dig
ligegyldigt om det er sandt eller falsk.

> WikiLeaks er noget af det bedste, måske endda det bedste, som er opfundet på
> Internettet.

Wikileaks er en ligegyldig parantes.

> Alle som forvalter deres magt forkert bliver spanket, helt op
> til de helt store statsledere.

Du mener den forvalter deres magt, som DU ikke bryder dig om.

> Det er et fantastisk værktøj. Må WikiLeaks
> leve til evig tid. Verden trænger til at se "røde rumper" på de store
> statsledere.

Wikileaks har gjort sig selv til grin, med deres mange ligegyldige
"afsløringer". Det som Julian Assange går mest op i, er sit eget ego.

> Nej da, griner, lille ven.

Du tuder som en tøs. ))))))

> Sikkert, men det rager mig langsomt, jeg er parti-uafhængig. For mig handler
> det kun om enkeltsager. Jeg maler med den brede tværpolitiske pensel.

Dvs. du har knald i låget på alle planer.?

> Tværpolitisk. Kan du stave til det ? T v æ r p o l i t i s k, lille ven.

Du er et ekstremistisk rød-fjols. Lær at leve med det.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 03-07-11 17:17

> [...]
> skældt ud.

> Det ændrer da ikke på at du blev skoddet, for at være for barnlig.

Nej nej, efter et par højrerabiate aberøves klager. Tre vaskeægte
tudefjæser. De troede de kunne lukke mig ned, i stedet blev det hele meget
værre. Perfekt.

> Wow. Har du selv fundet på den "one-liner".? ))))

Ja da, den faldt lige til højrebenet.

> Nej, du tuder over at du fik sparket.

Nej da, jeg har fuld og uhæmmet adgang til Usenet. Jeg kan endda kritisere
Sunsite for censur med jævne mellemrum uden at de kan gøre en skid ved det,
kan det være bedre ? Næppe.

> Dine konspirations-tosserier passe fint med dine mentale mangler.

> Som eksempel.?

Den vil jeg såmænd følge op på jævnligt men vi kan da pege på terrorloven
som på visse områder er en bananrepublik værdig. Administrative udvisninger
uden retssag er kun en bananrepublik værdig.

> [...]
>
> Selvfølgelig er han det. Han generer jo USA, og så der det for dig
> ligegyldigt om det er sandt eller falsk.

Han skal genere ALLE verdens statsledere, ingen må gå fri hvis de har
"snavs" på fingrene.

> Wikileaks er en ligegyldig parantes.

WikiLeaks regerer, alle ledende politikere med urent mel posen (og hvem har
ikke det) har grund til at ryste i bukserne over WikiLeaks. Sandheden kommer
på bordet med jævne mellemrum, det er sundt og det er godt. Råddenskab skal
ud i offentlighedens søgelys. Jo mere statslig hemmelighedskræmmeri, des
mere er der brug for WikiLeaks. Som man siger: "svesken på disken".

> Du mener den forvalter deres magt, som DU ikke bryder dig om.

Ja på en forkert måde. Vi skal have løgn og bedrag op på bordet til
offentlig skue. WikiLeaks leverer varen.

> Wikileaks har gjort sig selv til grin, med deres mange ligegyldige
> "afsløringer". Det som Julian Assange går mest op i, er sit eget ego.

Hans ego bakker jeg helt op. Vi skal have bashing af statsledere på fulde
gardiner hvis de har lavet noget slemt og det uanset politisk orientering.
Julian Assange regerer, WikiLeaks regerer, Yiiiiihaaa !

> Du tuder som en tøs. ))))))

Nej da, lille ven.

> Dvs. du har knald i låget på alle planer.?

Nej jeg ligner ikke dig.

> Du er et ekstremistisk rød-fjols. Lær at leve med det.

Du er højreekstremistisk, lær at leve med den kendsgerning, lille ven.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 03-07-11 17:47

On Sun, 3 Jul 2011 18:16:47 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> Nej nej, efter et par højrerabiate aberøves klager.

Nej, du blev smidt ud fordi du overtrådte deres regler. Hverken mere eller
mindre.

> Tre vaskeægte
> tudefjæser. De troede de kunne lukke mig ned, i stedet blev det hele meget
> værre. Perfekt.

Din faktaresistens er ekstrem.

> Nej da, jeg har fuld og uhæmmet adgang til Usenet.

Men du tuder stadig over at SunSite sparkede dig ud. ))

> Jeg kan endda kritisere
> Sunsite for censur med jævne mellemrum uden at de kan gøre en skid ved det,
> kan det være bedre ? Næppe.

Du kan også kalde æbler for bananer, UDEN at det har den mindste relevans
for virkeligheden.

At du tuder "censur", ændrer ikke på at det var dine brud på deres regler,
der gjorde at du fik sparket og ikke en skid andet.

> Den vil jeg såmænd følge op på jævnligt men vi kan da pege på terrorloven
> som på visse områder er en bananrepublik værdig.

Hvorfor.? Loven er da vedtaget på 100% demokratisk vis.

At DU ikke bryder dig om en lov, bliver loven da ikke dårlig af.

> Administrative udvisninger
> uden retssag er kun en bananrepublik værdig.

Hvorfor. Er det ikke vedtaget på 100% demokratisk vis.?

At da sammenligner demokratisk vedtagne love med bananrepublik-metoder,
viser bare hvor lidt demokratisk du selv er.

> Ja på en forkert måde.

DIN måde er IKKE nødvendigvis den "rigtige".

> Hans ego bakker jeg helt op.

Hold kæft hvor er du barnlig.

> Nej jeg ligner ikke dig.

Suk. Nu er du tilbage med dit automat det-kan-du-selv-være ikke-svar.

> Du er højreekstremistisk, lær at leve med den kendsgerning, lille ven.

Endnu et det-kan-du-selv-være ikke-svar.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 03-07-11 20:50

> Nej, du blev smidt ud fordi du overtrådte deres regler. Hverken mere
> eller mindre.

> Din faktaresistens er ekstrem.

> Men du tuder stadig over at SunSite sparkede dig ud. ))

Nej DU påstår at jeg tuder over det. Jeg har adgang til flere nyhedsgrupper
hos en klippestabil lynhurtig amerikansk Usenet-udbyder med stort set 100%
oppetid, hvad skulle jeg tude over ? Det er næsten lige så idiotisk som
hvis jeg sad og tudede over at jeg måtte sidde og kigge på et superfedt
fjernsyn til +30.000 kr. når jeg nu kunne sidde og kigge på et lille gammelt
skod-TV på 14 tommer med pissedårlig lyd. Dit nonsens giver jo ingen mening.

At jeg så ynder at irritere skoledrengene fra AUC med beskrivelser af deres
måde at drive Sunsite på skal du såmænd ikke tage så tungt, det gør jeg
ikke. Men tude over det, nej det gør jeg ikke. Drev jeg en Usenet-tjeneste
ville der også ryge nogle stykker i svinget. Det ville være dem som
overtrådte § 140 og § 266B i den danske straffelov eller andre
straffelovsovertrædelser. Dem er der nogle stykker af i dk.politik og den
slags ville jeg ikke lægge tjeneste til. Men de ville få en begrundet
advarsel og ved en gentagen overtrædelse blive losset ud. Det er præcis
sådan man gør. En anden overtrædelse ville være at skrive i andre
skribenters navne ligesom Ludvig Nielsen gør det, der ville man trække det
røde kort, men igen ville der komme besked om hvorfor til brugers
e-mail-adresse, det er sådan man driver en Usenet-server. Ud over dette
ville jeg næppe reagere på klager over noget som helst.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 03-07-11 21:22

On Sun, 3 Jul 2011 21:49:59 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> [...]
> hos en klippestabil lynhurtig amerikansk Usenet-udbyder med stort set 100%

Du tuder hele tiden over hvor "onde" og "censurrerende" SunSite var.

> [...]
> skod-TV på 14 tommer med pissedårlig lyd. Dit nonsens giver jo ingen mening.

Det er din evige kritik af SunSite over at de sparkede dig ud, fordi du
ikke overholdt deres regler, der ikke giver mening.

> At jeg så ynder at irritere skoledrengene fra AUC med beskrivelser af deres
> måde at drive Sunsite på skal du såmænd ikke tage så tungt, det gør jeg
> ikke. Men tude over det, nej det gør jeg ikke.

Det er REN tudefjøs. )))))))))

> [...]
> straffelovsovertrædelser. Dem er der nogle stykker af i dk.politik og den
> slags ville jeg ikke lægge tjeneste til.

Svjv. er der da kun EN herinde der har overtrådt de paragraffer du nævner
(nemlig BW).

> Men de ville få en begrundet
> advarsel og ved en gentagen overtrædelse blive losset ud.

LOL. Det du siger er jo, at du vil sparke dem ud, der skriver noget du ikke
bryder dig om. ))))

Du kan jo ikke begrunde en udsmidning med nævnte paragraffer, hvis man ikke
er dømt efter dem. At DU mener noget er racistisk, er IKKE ensbetydende med
at det rent faktisk ER det, snarere tværtimod.

> Det er præcis
> sådan man gør.

I et socialistisk "paradis". Det dømmer man folk UDENFOR retssystemet.

> [...]
> røde kort, men igen ville der komme besked om hvorfor til brugers
> e-mail-adresse, det er sådan man driver en Usenet-server.

Det er vist on overtrædelse af reglerne alle steder. Der er endda mange
steder, der forlamger at man bruger sit rigtige navn, og brug af anonyme
nicks er "bortvisningsgrund".

> Ud over dette
> ville jeg næppe reagere på klager over noget som helst.

Du vil næppe have ret mange kunder, så deeeeeet......

Fra : DADK

Dato : 03-07-11 21:40

On 03-07-2011 22:21, S.A.Thomsen wrote:

> [...]
> nicks er "bortvisningsgrund".

> Du vil næppe have ret mange kunder, så deeeeeet......

Det er lidt utroligt hvad i har kunne læse ind i den ene oplysning, nu
når man tænker på det bare var et alias for en serverpark der står nede
i Tyrkiets tredjestørste by Izmir. I har alle løjet.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 03-07-11 21:56

> Du tuder hele tiden over hvor "onde" og "censurrerende" SunSite var.

De er skam ikke onde, de er nogle ynkelige konfliktsky bittesmå skoledrenge.

> Det er din evige kritik af SunSite over at de sparkede dig ud, fordi
> du ikke overholdt deres regler, der ikke giver mening.

Jeg overholdte skam deres regler. Ingen regler blev beskrevet overtrådt, der
var nemlig ingen overtrædelser. Det ville der til gengæld være nu, for nu
skider jeg fuldstændig hul i den slags. Nogle højrerabiate følte sig
generede og klagede og det førte til Sunsites barnagtige opførsel. Jeg er
meget glad for at du bliver ved med at kommentere det. Skal vi ikke starte
en ny tråd som hedder noget med Sunsite ? For eksempel "Sunsite og Sonny
skvatmikkel" ? Der skal sgu da holdes liv i denne her nye omgang
Sunsite-bashing.

> Det er REN tudefjøs. )))))))))

Det er dig som tuder, så vidt jeg kan se det, og du gør det generelt rigtig
meget.

> Svjv. er der da kun EN herinde der har overtrådt de paragraffer du
> nævner (nemlig BW).

Nej nej, der har været flere gennem tiden.

> LOL. Det du siger er jo, at du vil sparke dem ud, der skriver noget
> du ikke bryder dig om. ))))

Nej dem som bryder den danske straffelov.

> [...]
> ensbetydende med at det rent faktisk ER det, snarere tværtimod.

> I et socialistisk "paradis". Det dømmer man folk UDENFOR

Nå ok, ligesom hos Sunsite...

> Det er vist on overtrædelse af reglerne alle steder. Der er endda
> mange steder, der forlamger at man bruger sit rigtige navn, og brug
> af anonyme nicks er "bortvisningsgrund".

Der er også mange som ikke gør det.

> Du vil næppe have ret mange kunder, så deeeeeet......

Med en gratis Usenet-tjeneste, jo det tror jeg nu nok.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 03-07-11 22:11

On Sun, 3 Jul 2011 22:55:58 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> De er skam ikke onde, de er nogle ynkelige konfliktsky bittesmå skoledrenge.

ROTFLMAO. Du bliver VED med at tude. )))

> Jeg overholdte skam deres regler.

Nej, det gjorde du IKKE.

> Ingen regler blev beskrevet overtrådt, der
> var nemlig ingen overtrædelser.

Du benægter fortsat fakta. )))))))

> Det er dig som tuder, så vidt jeg kan se det, og du gør det generelt rigtig
> meget.

Hvad i alverden skulle jeg dog tude over.?

Jeg kan godt opføre mig ordentligt og har haft den samme udbyder i mange
år.

> Nej nej, der har været flere gennem tiden.

Hvem.?

> Nej dem som bryder den danske straffelov.

Kan du give et par eksempler på personer du ville sparke ud, med den
begrundelse.?

> Nå ok, ligesom hos Sunsite...

Det har INTET med sagen at gøre. De "dømmer" ikke folk, med har regler der
skal overholdes.

> Der er også mange som ikke gør det.

Ja, og.?

At mange udbydere ikke interesserer for for den regel overholdes, er da
ikke et fripas til at overtræde alle andre regler.

Drøm videre.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 04-07-11 12:09

> ROTFLMAO. Du bliver VED med at tude. )))

Nope.

> Nej, det gjorde du IKKE.

Jo det gjorde jeg. Og de argumenterede da heller ingenting de kære små
skoledrenge fra AUC.

> Du benægter fortsat fakta. )))))))

Nej.

> Hvad i alverden skulle jeg dog tude over.?

Ah du tuder stort set hver dag.

> Jeg kan godt opføre mig ordentligt og har haft den samme udbyder i
> mange år.

Ja dit højrerabiate ævl generer ingen udbydere. Men hvis nogen news-udbydere
havde regler om usande indlæg, så røg du med statsgaranti i svinget.

> Hvem.?

Stort set alle på den yderste højrefløj, også dem som ikke er på dk.politik
mere, så som Peter (som bor hjemme hos moar i Espergærde) og arc@na. Ind i
mellem så kommer ukvemsordene om indvandrerne. Jeg skal nok pege på det når
vi kommer til en overtrædelse. Der er ingen grund til at lede efter dem når
de med statsgaranti vil komme fremover. Racisterne i dk.politik kan ikke
holde sig i skindet i længere tid.

> Kan du give et par eksempler på personer du ville sparke ud, med den
> begrundelse.?

Vi peger på dem når de kommer en efter en. Martinsebassen vil nok være den
første som overtræder.

> Det har INTET med sagen at gøre. De "dømmer" ikke folk, med har
> regler der skal overholdes.

Det gør de da.

> Ja, og.?

At det er skideligegyldigt. Der er vel kun een eneste på Usenet i Danmark
som går op i det og det er taberrøven Jens skiden-Bruun inde på Hvidovrevej.
Jeg er da fløjtende ligeglad med hvem folk er, hvad skulle jeg bruge det
til. Der er ingen på dk.politik jeg har noget som helst ønske om at møde
privat.

> At mange udbydere ikke interesserer for for den regel overholdes, er
> da ikke et fripas til at overtræde alle andre regler.

Jamen de har slet ikke reglerne, hvor svært er det at forstå. Jeg er ikke
engang sikker på om AltBinaries har det. Og uden regler er det jo bare at
køre løs som det passer een, ikke sandt. Det duer ikke at have udbydere som
opfører sig som smagsdommere, det skal vi ikke have noget af her. Ordet er
frit, specielt det som generer hørefløjen i dk.politik

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 04-07-11 14:15

On Mon, 4 Jul 2011 13:09:22 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

<snip en masse vrøvl>

> Ja dit højrerabiate ævl generer ingen udbydere. Men hvis nogen news-udbydere
> havde regler om usande indlæg, så røg du med statsgaranti i svinget.

Du mangler stadig at finde bare ET ENESTE sted hvor jeg har løjet.

> [...]
> mellem så kommer ukvemsordene om indvandrerne. Jeg skal nok pege på det når

Nu er det altså IKKE DIG der bestemmer hvornår nogen overtræder loven, men
domstolene.

> Der er ingen grund til at lede efter dem når
> de med statsgaranti vil komme fremover. Racisterne i dk.politik kan ikke
> holde sig i skindet i længere tid.

Du forveksler "racisme" med "kritik".

Det er f.eks. IKKE racisme at påpege muslimernes overrepræsentation
indenfor voldskriminalitet.

Det er et bevist faktum, og fakta kan pr. definition ikke være racistisk.

> Vi peger på dem når de kommer en efter en. Martinsebassen vil nok være den
> første som overtræder.

Er han da nogen sinde blevet dømt for en sådan overtrædelse.???

<snip resten af vrøvlet>

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 04-07-11 16:08

> [...]
> racistisk.

> Er han da nogen sinde blevet dømt for en sådan overtrædelse.???

Jeg siger at det kun er et spørgsmål hvornår den første hopper i baljen, det
kan være Martinsebassen eller det kan være en anden (men jeg "sætter mine
penge" på Martinsebassen). Jeg behøver ikke at lede efter racistiske indlæg,
jeg skal bare sidde og vente, det skal nok komme. Racister er som små
trykkogere ude af kontrol. De kan måske holde til trykket et stykke tid men
lige pludselig så eksploderer de i et sandt orgie af § 266b-overtrædelser.

LOL

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 04-07-11 16:14

On Mon, 4 Jul 2011 17:07:49 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> Jeg siger at det kun er et spørgsmål hvornår den første hopper i baljen, det
> kan være Martinsebassen eller det kan være en anden (men jeg "sætter mine
> penge" på Martinsebassen).

Den ENESTE der er dømt efter de navnte paragraffer, er svjv. BW.

> Jeg behøver ikke at lede efter racistiske indlæg,
> jeg skal bare sidde og vente, det skal nok komme.

At DU ikke kan lide et indlæg, bliver det IKKE racistisk af.

> Racister er som små
> trykkogere ude af kontrol. De kan måske holde til trykket et stykke tid men
> lige pludselig så eksploderer de i et sandt orgie af § 266b-overtrædelser.

Tja. Endnu er det ikke sket, så deeeeeeet............

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 04-07-11 21:40

> Den ENESTE der er dømt efter de navnte paragraffer, er svjv. BW.

> At DU ikke kan lide et indlæg, bliver det IKKE racistisk af.

> Tja. Endnu er det ikke sket, så deeeeeeet............

.................... kommer snart til at ske igen.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 04-07-11 22:11

On Mon, 4 Jul 2011 22:40:20 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> ................... kommer snart til at ske igen.

Igen.???

Den eneste herinde, der overhovedet nærmer sig det punkt, er P.N.

Fra : Tom L

Dato : 04-07-11 00:02

"Kim Larsen \(på AltBinaries.com eller Datemas.de\)" <kl2607@gmail.com>
wrote:

> At jeg så ynder at irritere skoledrengene fra AUC med beskrivelser af deres
> måde at drive Sunsite på skal du såmænd ikke tage så tungt, det gør jeg
> ikke.

Jeg er ret overbevist om, at administratorerne hos Sunsite er ligeglade med
en tilfældig storkøbenhavnsk taxichaufførs klynkeri og beklagelser om deres
service.

Fra : DADK

Dato : 04-07-11 02:07

On 04-07-2011 01:01, Tom L wrote:

> Jeg er ret overbevist om, at administratorerne hos Sunsite er ligeglade med
> en tilfældig storkøbenhavnsk taxichaufførs klynkeri og beklagelser om deres
> service.

Det kunne dog alligevel være interessant at høre hvad KL mener om
"skoledrengene" fra "AUC" der driver "sunsite". I smell hidden treasure.

Fra : DADK

Dato : 03-07-11 19:09

On 01-07-2011 13:26, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) wrote:
> [...]
> næsten noget nuttet over den slags naive forsøg på at styre internettet.

Ja, de røde inkl dig lader det gå hen over deres hoveder. Allermest
komisk er chefredaktøren for Arbejderen, Birthe Sørensen, der på DR2
Dealine i ramme alvor påstår at alle journalister der dækker politisk
stof tidligere har været ansat i enten Konservative eller Venstre, eller
har været "spindoktor" for samme partier. Selv DR og TV2 får hun lagt
for had, ALLE er bare i lommen på VK.