El-muslim igen utilbens
Fra : Bo Warming

Dato : 30-06-11 16:36

Ku hun ikke have bedt om at låne stor Tshirt siden tøjten havde
tynd ezhibitionistisk stroptop på som eneste tøj under blazeren?
Hedder det at være udtilbens?

To: <muhammedtidende@hotmail.com>
Subject: Asmaa Abdol-Hamid nægtet adgang til fly i Schweiz, fordi hun
ikke ville tage sin blazer af - meget tydelig diskrimination siger hun
From: Ole Gerstrøm <gerstrom@post2.tele.dk>
Date: Thu, 30 Jun 2011 08:28:21 +0200
http://politiken.dk/politik/ECE1321165/toejstrid-asmaa-naegtet-adgang-paa-fly/
Tøjstrid: Asmaa nægtet adgang på fly Asmaa Abdol-Hamid nægtede at tage
sin blazer af i sikkerhedskontrollen.AF Cecilie Lund Kristiansen

Den dansk-palæstinensiske socialrådgiver og tidligere
folketingskandidat for Enhedslisten Asmaa Abdol-Hamid er blevet nægtet
adgang til sit fly i Schweiz, fordi hun ikke ville tage sin overdel
af.

Ved sikkerhedskontrollen blev hun bedt om at tage sin blazer af, men
det ville Asmaa Abdol-Hamid ikke, fordi hun kun havde en tynd stroptop
på indenunder.

Det fik politiet i lufthavnen til at nægte hende adgang gennem
sikkerhedskontrollen.

»Jeg synes, det her er en ydmygelse. Det er en meget tydelig
diskrimination«, siger Asmaa Abdol-Hamid, der er troende muslim og
tilbage i 2007 stillede op som folketingskandidat for Enhedslisten.

Flyet er lettet
Asmaa Abdol-Hamid er sammen med sin søster, der også har nægtet at
tage overdelen af. Begge sidder nu i Schweiz, mens flyet, der skulle
have bragt dem til en konference i Bruxelles, er lettet.

»Jeg har aldrig oplevet noget lignende. Sådan bør ingen EU-borger
behandles offentligt«, mener Asmaa Abdol-Hamid og fortæller, at hun
tilbød at tage tøjet af bag et forhæng, men politiet i lufthavnen
insisterede på, at hun gjorde det offentligt.

LÆS ARTIKELAsmaa stiller ikke op som folketingskandidat

Asmaa Abdol-Hamid har talt med flere politi- og sikkerhedsfolk i
lufthavnen, men uden held. Nu har hun kontaktet Udenrigsministeriet
for at få hjælp.

Hvis hun ikke kommer gennem sikkerhedskontrollen, kan hun hverken
komme til Bruxelles som planlagt eller hjem til Danmark.

BW:
DER GÅR TOG TIL OG FRA BÅDE BASEL; BERN; GEN EVE OG LAUSANNE!

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 30-06-11 17:24

> [...]
>
> BW:
> DER GÅR TOG TIL OG FRA BÅDE BASEL; BERN; GEN EVE OG LAUSANNE!

Så kan hun squ gå, det muhamedanske møgdyr.

Fra : Bo Warming

Dato : 30-06-11 17:42

On Thu, 30 Jun 2011 18:23:53 +0200, "Kurt H. Nedergaard"
<kurtnedergaard@privat.tele.dk> wrote:

>"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i en meddelelse

>Så kan hun squ gå, det muhamedanske møgdyr.

Hun kommer for sent til en vigtig konference - med en short-strop-top
som eneste tøj under blazeren burde hun have taget et tidligere fly

Fra : Mendoza

Dato : 30-06-11 18:36

"Kurt H. Nedergaard" <kurtnedergaard@privat.tele.dk> skrev i meddelelsen

> [...]

Det var godt det ikke var nederdelen hun skulle tage af. Fy for satan en
mistbænk.

Heldigt det ikke var en netundertrøje. Så ville hun ligne en bayonneskinke.

Typisk kamelklapper. Der findes "kulturer" for den slags ærgerlige typer. De
er altid forurettede og kræver særbehandling.

Hun bør hjælpes hjem til Vestbredden.

Det var trist.

Fra : Bo Warming

Dato : 01-07-11 03:44

On Thu, 30 Jun 2011 19:36:01 +0200, "Mendoza" <asshole@x1812.dk>
wrote:

> [...]
>>>

>Typisk kamelklapper. Der findes "kulturer" for den slags ærgerlige typer. De
>er altid forurettede og kræver særbehandling.

Lad os få elektroniske skannere og kræv desuden at udvalgte muslimer
stripper foran kamera i særlig robotstyret kabine Ved billetbestillig
må de oplyse om sig selv og måske de bedes komme en ekstra time før
adgang.
Kopier Israel som har styr på sådant.

Fra : Johnny Andersen

Dato : 01-07-11 02:49

"Kurt H. Nedergaard" <kurtnedergaard@privat.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Så kan hun squ gå, det muhamedanske møgdyr.

Du har en IQ på samme nivaue, som homo sapiens sapiens forfader, Kurt H.
Neandertaler.

/Johnny

Fra : Bo Warming

Dato : 01-07-11 03:48

On Fri, 1 Jul 2011 03:49:16 +0200, "Johnny Andersen"
<netsat_99@yahoo.dk> wrote:

>"Kurt H. Nedergaard" <kurtnedergaard@privat.tele.dk> skrev i meddelelsen

>Du har en IQ på samme nivaue, som homo sapiens sapiens forfader, Kurt H.
>Neandertaler.
Hvis hun ikke vil adlyde lufthavn, må hun tage tog
At Kurt personangriber politiker overdrevent , giver ikke Johnny alibi
til at person angribe ng-debatør. Vær ontopic

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 01-07-11 07:21

"Johnny Andersen" <netsat_99@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> "Kurt H. Nedergaard" <kurtnedergaard@privat.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Du har en IQ på samme nivaue, som homo sapiens sapiens forfader, Kurt H.
> Neandertaler.

Tak for tilliden, dig med den store IQ jeg tror ikke du kan skæfte en økse.
Nej du, kravl du tilbage til sengen. Du er og bliver en trussesniffer.

Fra : Martin Larsen

Dato : 30-06-11 19:22

On 30/06/11 17:36, Bo Warming wrote:
>AF Cecilie Lund Kristiansen
>
> diskrimination«, siger Asmaa Abdol-Hamid, der er troende muslim og

Kald madammen for /fanatisk/ muslim. Ingen kan måle tro, og åndsliv og
muhammedanisme er bavl.

who cares...