Bo Warming tør ikke svare imod sund f
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 29-06-11 18:17

BW skrev
> Det kan undskyldes at det straffes hvis man offentligt onanerer eller

hvorfor hiver du ikke bare dit eller dele af dit plankeværk ned hvis du
vil side og onanere over for de unge poder i børnehaven - behøves det
absolut at være på fortorvet ?

kan vi ikke blive enige om planen med et fortorv er at det er til at gå
på ? på samme måde som vejen er til Biler cykler og ja andre motor
køretøjer ?

ps jeg skal med glæde bruge 4 minutter på at skære et 2x3 meter af dit
stakit til offentligt onani huld i dit stakit - så kan du også få glæde
af solen uden at skulle presse barnevogne fodgænger osv ud i trafikken

--
Mv Bo M Mogensen
The Genius Of The Crowd

Fra : Bo Warming

Dato : 29-06-11 18:31

On Wed, 29 Jun 2011 19:17:19 +0200, Bo M Mogensen <usnet1@gmail.com>
wrote:

>BW skrev

Bring link

> [...]
>stakit til offentligt onani huld i dit stakit - så kan du også få glæde
>af solen uden at skulle presse barnevogne fodgænger osv ud i trafikken

Talrige gæster idag har været enige om at mit plankeværk er stor kunst
og en fornyelse der ikke har haft sidestykke i Købehavn i årtier

Jeg har aldrig onaneret udenfor mit hjem undtagen een gang i forrige
årtusind i min have hvor der var så tilgroet at ingen kunne se ind

Min kontakt med børnehavebørnene 1995-2007 bestod i at jeg svarede
deres spørgsmål siddende på fortov med ryggen til dem i medbragt
klapsammenstol og altid i shorts. Trådnet omgav børnehave legeplads
nu som før
Først for et år siden da nr 45 genboen nærmere mig end børnehaven rev
sit havegærde ned og gjorde sin plæne offentlig har jeg i nederdel
læst avis på denne plæne

Politi har fotograferet fra 3 vinkler og bevist nul penissymlighed

1/4 af plankeværket brændtes ned til grunden af autonome der også har
søgt at myrde mig.
Plankeværket repareredes og er igennemsigtigt og blir ved det til min
død .

Så dit indlæg er våset.

Kom og fotografer og lad sandheden komme frem

Mange forbipasserende står længe og læser og fryder sig over mine
Nietzsche, Goethe, Glistrup og Oscar Wilde citater - måske de bagefter
tør stemme DF

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 29-06-11 18:57

Den 29-06-2011 19:31, Bo Warming skrev:

> Bring link

kan du ikke huske hvad du selv skriver well her er det
http://tinyurl.com/3ot2avu

> Talrige gæster idag har været enige om at mit plankeværk er stor kunst
> og en fornyelse der ikke har haft sidestykke i Købehavn i årtier

muligvis men derfor skal fodgængere folk med barnevogn osv ikke presses
ud i trafiken fordi du har fået den super underlige ide at du skal side
i bar røv og læse avis der hvor folk skal gå

kan du selv se rimeligheden i at fodgænger skal vade ud i trafiken for
at du kan side på fortorvet

> Jeg har aldrig onaneret udenfor mit hjem undtagen een gang i forrige
> årtusind i min have hvor der var så tilgroet at ingen kunne se ind

nå ja men hwa fan lysten mangler well ikke - fred være med det men
derfor skal du sgu da ikke side på offentlig vej og tage pladsen fra dem
som den offentlige vej nu en gang er lavet til

> [...]
> Først for et år siden da nr 45 genboen nærmere mig end børnehaven rev
> sit havegærde ned og gjorde sin plæne offentlig har jeg i nederdel

og ?

> Politi har fotograferet fra 3 vinkler og bevist nul penissymlighed

det berettiger sgu da ikke du sider og blomster på offentlig vej

> 1/4 af plankeværket brændtes ned til grunden af autonome

jamen så er der jo rig mulighed for at side og sole dig i din egen have
uden at forstyrre fodgænger - hvad du fakta har gjort - jeg ved ikke om
det er praktisk muligt at få dig til at at fatte et fortorv er til at gå
på ikke til at side på - med mindre man for et ildebefindende osv

>der også har
> søgt at myrde mig.

ja sådan kan det gå

> Plankeværket repareredes og er igennemsigtigt og blir ved det til min
> død .

ja nu er du jo i midten af 60 erne så det kan vel ikke vare så længe men
stadigt - så er det vel ikke for sent at lære at udvise hensyn og holde
op med at brokke dig over du ikke kan side der hvor folk går og læser
avis - hvis du havde lidt nosser så satte du dig ud i bil trafikken - så
kunne du gå i døden for din ret til at læse avis i bar røv i dette
offentlige rum ...

> Så dit indlæg er våset.

det er det da ikke du har selv skrevet det jeg referer til eller du
mener måske lige pludseligt at du ikke har siddet og læst avis på
fortorvet nogensinde ?

> Kom og fotografer og lad sandheden komme frem

med glæde

> Mange forbipasserende står længe og læser og fryder sig over mine
> Nietzsche, Goethe, Glistrup og Oscar Wilde citater -

Nahh det er nok ikke det eneste ..

> måske de bagefter
> tør stemme DF

eller så kan de se hvor galt det kan gå ..

--
Mv Bo M Mogensen
The Genius Of The Crowd

Fra : Bo Warming

Dato : 29-06-11 20:11

On Wed, 29 Jun 2011 19:56:57 +0200, Bo M Mogensen <usnet1@gmail.com>
wrote:

> [...]
>ud i trafiken fordi du har fået den super underlige ide at du skal side
>i bar røv og læse avis der hvor folk skal gå

Bring foto til at sandsynligggøre den ABSURDITET

>kan du selv se rimeligheden i at fodgænger skal vade ud i trafiken for
>at du kan side på fortorvet

Er aldrig sket - hvilkendel af link eller ander lokker dig ud i så
vilde hallucinationer?

> [...]
>
>det er det da ikke du har selv skrevet det jeg referer til eller du
>mener måske lige pludseligt at du ikke har siddet og læst avis på

Har du set DF-propaganda? Gør hvad du er god til , fotodokumenter

_Intet_ du skriver er forståeligt ellers.

Jeg har god hvidvin i køleskabet, du er velkommen

Jeg har siddet i mini- klapsammenstol kr 30 i Tiger-butik og fyldt
10% af det brede fortov og når jeg så håndværkere komme og rykkede
stolen ind sagde de, at jeg var overdreven hensynsfuld for de ku da
træde et skridt til siden uden at ramme en parkeret bil

Hvis de tre Adam Smith citater som nok for dig er værre end
selvlysende blinkende hagekors var 90% af plankeværket , ville det så
være en ytringsfrihed som gav hysteriske dig smerter?

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 30-06-11 07:00

Den 29-06-2011 21:10, Bo Warming skrev:

> Er aldrig sket -

du mener slet og ret ikke der er nogen der går på fortorvet der hvor du
bor ?

> hvilkendel af link eller ander lokker dig ud i så
> vilde hallucinationer?

det fortorv der støder op til din grund er ikke 3 meter bredt så uanset
hvor meget du klemmer dig samme - så vil du presse folk ud imod vejen
væk fra fortorvet

> Har du set DF-propaganda?

noget - det minder om noget Emma gade skrev i sin tid

>Gør hvad du er god til , fotodokumenter

jo tak har endda fået bedre kamera siden sidst
måske vi skulle lave filmen hvor du skider i sengen og lægge den her så
folk kan se hvad du taler om ?

> _Intet_ du skriver er forståeligt ellers.

jeg synes nu det er meget lige til - der skal være plads til os alle
og der findes om ikke over hele lovgivningen nogen regler og love der
tager hånd om det og der er det nu en gang sådan at fortorvet er til at
gå og ikke side på ..

> Jeg har god hvidvin i køleskabet, du er velkommen

kommer gerne når jeg er på de kanter selv om jeg ikke drikker alkohol

> Jeg har siddet i mini- klapsammenstol kr 30 i Tiger-butik og fyldt
> 10% af det brede fortov

hvis et fortorv er bredt så er det 150 cm du vil well ikke sige du er
svunden ind til 15 cm ?

og når jeg så håndværkere komme og rykkede
> stolen ind sagde de, at jeg var overdreven hensynsfuld for de ku da
> træde et skridt til siden uden at ramme en parkeret bil

jo men hvorfor skulle de nu det

> Hvis de tre Adam Smith citater som nok for dig er værre end
> selvlysende blinkende hagekors var 90% af plankeværket , ville det så
> være en ytringsfrihed som gav hysteriske dig smerter?

du kan dekorere dit plankeværk som du vil - der er ingen der er tvunget
til at se på og minder påfaldende meget om noget man kunne finde på
Christiania i stil altså

--
Mv Bo M Mogensen
The Genius Of The Crowd

Fra : Bo Warming

Dato : 30-06-11 15:40

On Thu, 30 Jun 2011 08:00:12 +0200, Bo M Mogensen <usnet1@gmail.com>
wrote:

>du mener slet og ret ikke der er nogen der går på fortorvet der hvor du
>bor ?

Det er ikke noget jeg mener men noget jeg ved, at min klapsammen stol
fylder under 10% af fortovet så selv hvis det var Strøget i mldretid
ville politi ikke kunne kræve "passer gaden"

>det fortorv der støder op til din grund er ikke 3 meter bredt så uanset
>hvor meget du klemmer dig samme - så vil du presse folk ud imod vejen
>væk fra fortorvet

D u har været her og har fotograferet og dog omtaler du et fortov som
ingen børnehave eller polii har vist interesse for

>noget - det minder om noget Emma gade skrev i sin tid

Jeg har stor respekt for Emma Gads tak og tone men har aldrig citeret
den

>jo tak har endda fået bedre kamera siden sidst
>måske vi skulle lave filmen hvor du skider i sengen og lægge den her så
>folk kan se hvad du taler om ?

Jeg har ingen hemmeligheder

> [...]
>og der findes om ikke over hele lovgivningen nogen regler og love der
>tager hånd om det og der er det nu en gang sådan at fortorvet er til at

Og hvis det på tider hvor solen ikke er kommet ind i min have
730-930var befærdet, ville min adfærd dog ikke være straf bar og
politiet har da hellr ikke vist interesse for evt blokering af
færdsel - kun for blufærdighedskrænkelse.

>kommer gerne når jeg er på de kanter selv om jeg ikke drikker alkohol

>hvis et fortorv er bredt så er det 150 cm du vil well ikke sige du er
>svunden ind til 15 cm ?

Studer de foto du engang tog. Der er en indkørsel så fortov danner et
"T".
> [...]
>
>du kan dekorere dit plankeværk som du vil - der er ingen der er tvunget
>til at se på og minder påfaldende meget om noget man kunne finde på

Men Christiania er ækelt tyveri og jeg har sparet sammen til mit hus
ved at overarbejde som gymnasielærer i fysik og kemi

De autonomes grafiti-tags finder alle GRIMME - men mit kunstværk
fotograferes mere end den lille havfrue og roses af alle andre end
kriminelle BZ-typer og EL-pøbel

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 30-06-11 20:47

Den 30-06-2011 16:39, Bo Warming skrev:

> [...]
> færdsel - kun for blufærdighedskrænkelse.

> Studer de foto du engang tog. Der er en indkørsel så fortov danner et

altså hvis du sider inde i din indkørsel - det skal du selvf ha lov til
det er noget helt andet ind at side på fortorvet - der som bekendt nu en
gang er oprettet for at folk til fods kan færdes der ..

Hvis du sider nøgen i din indkørsel med fri udsigt fra Børnehaven
jeg synes det er knald i låget men det tror jeg faktisk godt du må
jeg smider den lige omkring Jura - for de ved det helt sikkert
(hvis de gider svare ..)

Men for nogen år siden der stod min hin saglige x og så ud af vinduet i
min hovede dør - hvor hun stod så nøgen som da hun kom til verden og
sagde - Bo man kan sgu da glo lige ind på os og det kan man
og selv føle lig skan man kunne færdes nøgen i sit eget hjem og sin egen
have ..

Men selv om du må - så er der jo ingen grund til at side og vise sin
nøgne skønhed over for nogen børnehave børn - spørgsmålet er bare om det
er dit problem eller Børnehaven må sætte et stakit ..

nu har jeg ikke selv det store behov for at vade nøgen rundt
men havde jeg så ville jeg nok have indgået et kompromis med mig selv
også have gjort det lige alt andre steder ind hvor der var udsigt fra en
Børnehave ...

> Men Christiania er ækelt tyveri

muligvis men så vidt jeg ved den næst største turist attraktion efter
den lille have frue ... men udsmyknings mæsigt der deler i da stil

> og jeg har sparet sammen til mit hus
> ved at overarbejde som gymnasielærer i fysik og kemi

ja sådan er der så meget det er sandt at Christiane i sin tid blev besat
men de har nu selv lagt vand ind lavet kloaker og mange andre ting
og de betaler faktisk egendoms skat dem der bor der så .. imens USSR
stadigt stod før murens fald var der en udsending der pointerede hvor
store problemer vi havde i et samfund som vores når noget som
Christiania eksisterede i Danmark - de kunne simpelthen ikke begribe der
kunne findes så meget frihed i et samfund og fandt det da også
vederstygeligt.

--
Mv Bo M Mogensen
The Genius Of The Crowd

Fra : Bo Warming

Dato : 01-07-11 03:59

On Thu, 30 Jun 2011 21:47:03 +0200, Bo M Mogensen <usnet1@gmail.com>
wrote:

> [...]
>men havde jeg så ville jeg nok have indgået et kompromis med mig selv
>også have gjort det lige alt andre steder ind hvor der var udsigt fra en

Nøgenhed har aldrig været på tale excl inde i min egen have for længe
siden
Nu eksperimenteres med bekvem klædning der hindrer penissynlighed
perfekt

Praktik er alt for mig men skønhed optager dig - dig om det.
Intet i min adfærd har været erotik-associerende dvs uterlig - det er
Roskilde Festival nøgenløb i disse dage og de har ikke fået særlig
tilladelse og børn ser det, så angrib dog dem med dit snerperi?

Loven er ret liberal og både genbos indkørsel og fællesskabets fortov
må man sidde og stå på
Kun må man ikke hæmme det vigtigste = andres færdsel

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 01-07-11 11:01

Den 01-07-2011 04:58, Bo Warming skrev:

> Nøgenhed har aldrig været på tale excl inde i min egen have for længe
> siden

hvordan opstod problemet så ?

> Nu eksperimenteres med bekvem klædning der hindrer penissynlighed
> perfekt

ble ? :)

> Praktik er alt for mig men skønhed optager dig

nahh det var synd at sige jeg går igenem livet i morgen kåbe 95 % af tiden

> Loven er ret liberal og både genbos indkørsel og fællesskabets fortov
> må man sidde

BW du skal ikke side og blomster på fortorvet

> og stå på

ja det lyder rimeligt

> Kun må man ikke hæmme det vigtigste = andres færdsel

hvis det ikke er tilfældet så er der ikke noget problem

--
Mv Bo M Mogensen
The Genius Of The Crowd

Fra : Bo Warming

Dato : 01-07-11 18:23

On Fri, 01 Jul 2011 12:00:51 +0200, Bo M Mogensen <usnet1@gmail.com>
wrote:

>hvordan opstod problemet så ?

>ble ? :)

Nederdel. Kun vildledte tosser og underdanige plehjemsbeboere
underordnet sadistisk sosuer bruger ble.
Jeg kan ikke foretille mig nogensinde at tage så tosset et redskab i
anmeldelse hvis ikke jeg stod for at skulle sidde i futtog hvor politi
hindrede at medarrestanter hjalp hinanden at slippe af med urin via
medbragt kop el lign

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 01-07-11 20:39

Den 01-07-2011 19:23, Bo Warming skrev:

> Nederdel. Kun vildledte tosser og underdanige plehjemsbeboere

Det kunne da ellers være ømt

> underordnet sadistisk sosuer bruger ble.

du plejer da ikke at være bange for at eksperimentere ..

> [...]
> anmeldelse hvis ikke jeg stod for at skulle sidde i futtog hvor politi
> hindrede at medarrestanter hjalp hinanden at slippe af med urin via

med andre ord så vil du insistere på at side og pisse og skide i en
medbragt kop på en tog rejse i stedet for at tage den hårde tur på det
dertil indrettede lokum ?

Det kan du tilgengæld være helt sikker på at så bliver du hentet at
strømerne også sker der enten

1.) du for en bøde

eller :

2.) bliver tvangsindlagt på den lukkede - hvis du læser dine indlæg fra
news op derinde imens du forsat nægter at gøre stort og småt på wc
skal du nok regne med at være der et godt stykke tid.

maden er gratis og hvis man er til tør kalkun så er der alt det du kan æde.

Havner du sammen med en maniker med en mani i fuld flor så regn med at
du vil møde din overmand i kværulanteri...

--
Mv Bo M Mogensen
The Genius Of The Crowd

Fra : Bo Warming

Dato : 04-07-11 13:04

On Fri, 01 Jul 2011 21:39:16 +0200, Bo M Mogensen <usnet1@gmail.com>
wrote:

> [...]
>
>med andre ord så vil du insistere på at side og pisse og skide i en
>medbragt kop på en tog rejse i stedet for at tage den hårde tur på det

I et tog kan jeg ikke lege som i mit hjem
> [...]
>
>Havner du sammen med en maniker med en mani i fuld flor så regn med at
>du vil møde din overmand i kværulanteri...

Hvis jeg en enkelt gang hvor kø ved toilet er lang, pisser i kop og
smider det ud af vinduer FÅR JEG IKKE BØDE

Fra : Bo Warming

Dato : 10-07-11 18:00

wrote:

> [...]
>
>BW du skal ikke side og blomster på fortorvet

>ja det lyder rimeligt

>hvis det ikke er tilfældet så er der ikke noget problem

Det er umuligt af afklare noget før BoMM skaffer foto
BW 35861000

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 29-06-11 20:00

du skrev :

"som jeg læser avis, SÅ ER
MAN IKKE UTERLIG og det fik jeg banket ind i de dumme politihoveder på
min gades fortov."

altså du befæster fortorvet og finder det fuldt forsvarligt at onanere
sammen med et enkelt barn - ja det skriver du altså ..

--
Mv Bo M Mogensen
The Genius Of The Crowd

Fra : Bo Warming

Dato : 29-06-11 20:20

On Wed, 29 Jun 2011 21:00:17 +0200, Bo M Mogensen <usnet1@gmail.com>
wrote:

> [...]
>
>altså du befæster fortorvet og finder det fuldt forsvarligt at onanere
>sammen med et enkelt barn - ja det skriver du altså ..

Lær at læse

Hvilke ord misforstår du som at jeg i virkelighedens uabstrakte verden
virkelig har onaneret???????

Siden du er til teori, så forklar mig om dine børn et så rodløse at de
ku tage skade af at se en pensionist onanere - mens de er beskyttet
bag trådnet og omgivet af jævnaldrende og pædagogern?

Erfaringen siger faktisk at pædofilmisbrugte børn bliver stærke børn.

"   Det irriterende ved uhæmmede børn er, at de ofte bliver lige
så ordentlige og værdifulde mænd og kvinder, som de velopdragne. Mark
Twain

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 29-06-11 20:32

Den 29-06-2011 21:19, Bo Warming skrev:

> Lær at læse
>
> Hvilke ord misforstår du som at jeg i virkelighedens uabstrakte verden
> virkelig har onaneret???????

du skriver det er en go ide eller ufarligt

> Siden du er til teori, så forklar mig om dine børn et så rodløse at de
> ku tage skade af at se en pensionist onanere

jeg har ingen børn men hvis jeg havde og du ga dig til at onanere i
selskab med dem - så lover jeg dig at du ville få en røvfuld du aldrig
ville glemme

- mens de er beskyttet
> bag trådnet og omgivet af jævnaldrende og pædagogern?

det er jo ikke meningen med at være barn at de skal være beskyttet
der skal bare trives og ikke introduceres for en gammel pervers
excentrisk mand der ikke kan holde sin diller i sin bukser - er du klar
over hvad de gør ved folk som dig i fængslerne ? well it aint nice ..

> Erfaringen siger faktisk at pædofilmisbrugte børn bliver stærke børn.

hvad for erfaringer ? 80 % af de narko prostituerede er incest offer og
de er sgu ikke skide stærke

> "   Det irriterende ved uhæmmede børn er, at de ofte bliver lige
> så ordentlige og værdifulde mænd og kvinder, som de velopdragne. Mark
> Twain

og ?

--
Mv Bo M Mogensen
The Genius Of The Crowd

Fra : Bo Warming

Dato : 29-06-11 21:01

On Wed, 29 Jun 2011 21:32:21 +0200, Bo M Mogensen <usnet1@gmail.com>
wrote:

>du skriver det er en go ide eller ufarligt

Det er en god ide at spise de jordbær der nu er billige
Men jeg gider ikke .

>jeg har ingen børn men hvis jeg havde og du ga dig til at onanere i
>selskab med dem - så lover jeg dig at du ville få en røvfuld du aldrig
>ville glemme

Du ved altså hvorfor du ikke har børn - ingen mor orker en
voldspsykopat der som du ikke kan opdrage børn til at være ligeglad
med pikspil på den anden side et trådhegn - dit snerperi gør børn
rodløse og hvilken kvinde vil have rodløse børn?

> [...]
>excentrisk mand der ikke kan holde sin diller i sin bukser - er du klar
>over hvad de gør ved folk som dig i fængslerne ? well it aint nice ..

DK har for få frihedsmissionærer som mig og for mange censurliderlige
børnefjender som du

>hvad for erfaringer ? 80 % af de narko prostituerede er incest offer og
>de er sgu ikke skide stærke

Tønderpigen blev stærk og selvstændig af at blive """misbrugt""

>og ?

Hvis overbeskyttere som dig får magt som agt så får vi hæmmede børn
der ikke kender livet og du tror ikke at trådnet er nok beskyttelse
Tsk tsk

Giv børn frihed så de ikke bliver snerpetanter som dig. Jeg tog ikke
skade af homosexuel befamling som teenager og alarmerede ikke politi
som menneskehadern Bo M Mogensen ville have gjort.
Det indbragte mig en millionkronergave fra befamleren som jeg havde
afvist og som var glad for min tolerance - sadister som dig havde fået
staklen i fængsel fordi I RØDE ER UDEN EMPATI og tilgivelse

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 30-06-11 07:30

Den 29-06-2011 22:00, Bo Warming skrev:

> Du ved altså hvorfor du ikke har børn -

ja jeg vil ingen have og nu er jeg for gammel

>ingen mor orker en
> voldspsykopat der som du ikke kan opdrage børn til at være ligeglad

Nahh at være ligeglad også opdrage dem til at de skal se på en mand i
sin bedste alder har sex med sig selv er 2 forskellige ting

> med pikspil på den anden side et trådhegn -

ja det er sgu da også vammelt

> dit snerperi gør børn
> rodløse og hvilken kvinde vil have rodløse børn?

det heder omsorg BW - der er ting børn skal se og ting børn ikke skal se
- hvad børn finder ud af med sig selv og hinanden er deres egen sag
forældre skal besvare de spørgsmål der nu stilles men det er det.

> Hvis overbeskyttere som dig får magt som agt så får vi hæmmede børn
> der ikke kender livet og du tror ikke at trådnet er nok beskyttelse
> Tsk tsk

u overlever der jo nogen 100 millioner børn hvert år uden de skal se på
voksen have sex uden at tage skade af det - min søster havde en veninde
i 70 erne - hvor forældrene var lidt kreative med at indrage hende i
deres sex liv - da hun var ca. 25 hængte hun sig og døde såmænd af det.

> Giv børn frihed så de ikke bliver snerpetanter som dig.

pladder at finde på alt muligt sludder om hvad der er godt for børn for
at tilfredsstille sin egen perversitet

>Jeg tog ikke
> skade af homosexuel befamling som teenager

fra hvem ?

> og alarmerede ikke politi

jo

> som menneskehadern Bo M Mogensen ville have gjort.

BW fra jeg var 11 til en gang omkring de 18 var jeg altid udstyret med
både kniv og knojern ...jeg ville nok have klaret mig ..

> Det indbragte mig en millionkronergave fra befamleren som jeg havde
> afvist og som var glad for min tolerance - sadister som dig havde fået
> staklen i fængsel fordi I RØDE ER UDEN EMPATI og tilgivelse

er du på svampe ?

--
Mv Bo M Mogensen
The Genius Of The Crowd

Fra : Bo Warming

Dato : 30-06-11 15:54

On Thu, 30 Jun 2011 08:30:00 +0200, Bo M Mogensen <usnet1@gmail.com>
wrote:

>ja jeg vil ingen have og nu er jeg for gammel

>Nahh at være ligeglad også opdrage dem til at de skal se på en mand i
>sin bedste alder har sex med sig selv er 2 forskellige ting

>ja det er sgu da også vammelt

Hvis jeg så en mand onanere ville jeg nysgerrigt studere om hans
teknik er anderledes end min - et par sekunder - og så gå - vammelt
er det kun for snerper

>det heder omsorg BW - der er ting børn skal se og ting børn ikke skal se
>- hvad børn finder ud af med sig selv og hinanden er deres egen sag
>forældre skal besvare de spørgsmål der nu stilles men det er det.

Hvor er problemet? - alle forældre evner at belære egne bøen

> [...]
>deres sex liv - da hun var ca. 25 hængte hun sig og døde såmænd af det.

>pladder at finde på alt muligt sludder om hvad der er godt for børn for

Børn i DK begår især selvmord fordi INGEN HAR BRUG FOR DEM.

Hvis jeg ku have tjent 3 kr i timen ved ikke havearbejde men at
onanere min far havde det været OK og tegn på at jeg behøves til noget
meningsfuldt

>fra hvem ?

En rigmand som på en New Orleanss jazzklub synes det var synd at mine
natteplaner var at sove i bussen til Chicago - jeg havde en 99$ for 99
dage billet - så han sagde jeg ku sove på hans hotelværelse men da han
ikk holdt sig på sin del af dobbelsengen lagde jeg mig i sofaen - og
tog ingen skade

>jo

>BW fra jeg var 11 til en gang omkring de 18 var jeg altid udstyret med
>både kniv og knojern ...jeg ville nok have klaret mig ..

Jeg fik sendt gave og det ville hadefulde empatimanglende du ikke have
fået

ALDRIG

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 30-06-11 20:40

Den 30-06-2011 16:54, Bo Warming skrev:

> Børn i DK begår især selvmord fordi INGEN HAR BRUG FOR DEM.

muligvis eller så er det fordi deres forældre arbejder 80 timer hver om
ugen og .. ja

> Hvis jeg ku have tjent 3 kr i timen ved ikke havearbejde men at
> onanere min far havde det været OK og tegn på at jeg behøves til noget
> meningsfuldt

Du er syg i hovedet BW

> [...]
> dage billet - så han sagde jeg ku sove på hans hotelværelse men da han
> ikk holdt sig på sin del af dobbelsengen lagde jeg mig i sofaen - og

du blev simpelthen røv pullet ?

--
Mv Bo M Mogensen
The Genius Of The Crowd

Fra : Bo Warming

Dato : 01-07-11 04:02

On Thu, 30 Jun 2011 21:40:20 +0200, Bo M Mogensen <usnet1@gmail.com>
wrote:

>muligvis eller så er det fordi deres forældre arbejder 80 timer hver om
>ugen og .. ja

>Du er syg i hovedet BW

>du blev simpelthen røv pullet ?

Han gjorde tegn til at ville sove i ske og så forlod jeg sengen

Intet andet end lort har været i min røv nogensinde

Fra : Bo Warming

Dato : 30-06-11 16:07

wrote:

>ja jeg vil ingen have og nu er jeg for gammel

>Nahh at være ligeglad også opdrage dem til at de skal se på en mand i
>sin bedste alder har sex med sig selv er 2 forskellige ting

At have sex med sig selv er verdens alminderligste form for erotik -
hvorfor skræmmes su af noget så ufarligt og normalt?

> [...]
>i 70 erne - hvor forældrene var lidt kreative med at indrage hende i
>deres sex liv - da hun var ca. 25 hængte hun sig og døde såmænd af det.

Hvis voksne havde hængt hende, havde det været et problem, omend næppe
sex-relavant

Selvmord er er ingen forbrydelse i - er du katolik?

Fra : Bo Warming

Dato : 29-06-11 20:34

wrote:

> [...]
>stakit til offentligt onani huld i dit stakit - så kan du også få glæde
>af solen uden at skulle presse barnevogne fodgænger osv ud i trafikken

Forklar hvad du mener bør straffes vedr børnehavefængslede børn og
offentlig gadeareals borgeres teen sig sært - noget jeg aldrig har
gjort men du fantaserer jo underholdende?

Fra : Bo Morch Mogensen

Dato : 29-06-11 20:39

Den 29-06-2011 21:33, Bo Warming skrev:
> Forklar hvad du mener bør straffes vedr børnehavefængslede børn og
> offentlig gadeareals borgeres teen sig sært - noget jeg aldrig har
> gjort men du fantaserer jo underholdende?

du er mere forivret ind hvad godt er et sted skriver du at du sider på
fortorvet og læser avis i bar røv

og i det næste skriver du at du aldrig har gjort det

hvad er det ?

Fra : Bo Warming

Dato : 29-06-11 21:03

On Wed, 29 Jun 2011 21:39:28 +0200, Bo Morch Mogensen <jsdl@s.dk>
wrote:

>du er mere forivret ind hvad godt er et sted skriver du at du sider på
>fortorvet og læser avis i bar røv

Copypaste hvad jeg skrev. DU LYVER JO LODRET

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 30-06-11 07:36

Den 29-06-2011 22:03, Bo Warming skrev:

> Copypaste hvad jeg skrev. DU LYVER JO LODRET

du har sgu da en hukommelse som en si :

du skrev :

"SÅ ER
MAN IKKE UTERLIG og det fik jeg banket ind i de dumme politihoveder på
min gades fortov. "

jeg tillader mig at udlede at din ugerning fandt sted på fortorvet
som jeg tillader mig at forestille mig at politiet ikke hentede dig i
dit hjem for at gi dig en skide balle for noget du ikke havde gjort
netop på dit fortorv ...

men du kan da kaste lys over det ved at skrive om du enten har eller
ikke har siddet på fortorvet

--
Mv Bo M Mogensen
The Genius Of The Crowd

Fra : Bo Warming

Dato : 30-06-11 17:23

On Thu, 30 Jun 2011 08:35:37 +0200, Bo M Mogensen <usnet1@gmail.com>
wrote:

> [...]
>netop på dit fortorv ...
>
>men du kan da kaste lys over det ved at skrive om du enten har eller

Der var ingen ugerning . Læs dog. jeg har klæbehjerne.

Jo jeg HAR siddet på fortov i medbragt stol og politi kvajede sig også
dengang - dog uden at beramme byretssag - dengang skældte jeg dem ud
og de gik med uforettet sag og var derfor hævngerrige da de 3.12.10
kvajede sig med uholdbart bødeforlæg

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 30-06-11 20:46

Den 30-06-2011 18:22, Bo Warming skrev:

> Jo jeg HAR siddet på fortov i medbragt stol

først så skriver du det ene også det andet du har en indkørsel der
støder op til fortorvet - der kan du side fra nu af og til den først
fødte kommer tilbage og sikker længere ind det hvis du lever så længe

Men logik diktere sgu da at du ikke skal side på FORTORVET det er for
fanden da til at dem til fods har et sted og gå - også skal de ikke slå
slalome rundt om hvor du sider - du skal ikke side på noget fortorv med
mindre du for et ilde befindende og ikke føler dig frisk til at gå
videre - du kan som sagt side alt det du vil i din indkørsel - du kan
måske med fordel rejse dig hvis der kommer en bil

og politi kvajede sig også
> dengang - dog uden at beramme byretssag - dengang skældte jeg dem ud
> og de gik med uforettet sag og var derfor hævngerrige da de 3.12.10
> kvajede sig med uholdbart bødeforlæg

hvad lød anklagen på ? og hvad skete der ? kom der en doms afsigelse ?

--
Mv Bo M Mogensen
The Genius Of The Crowd

Fra : Bo Warming

Dato : 01-07-11 04:04

On Thu, 30 Jun 2011 21:46:26 +0200, Bo M Mogensen <usnet1@gmail.com>
wrote:

> [...]
>

>og politi kvajede sig også
>
>hvad lød anklagen på ? og hvad skete der ? kom der en doms afsigelse ?

Ynkeligt trak politiet sagen altså skød sig i foden - erkendte at have
set spøgelser ved højlys dag. Intet af penis var synlig på foto

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 01-07-11 11:05

Den 01-07-2011 05:03, Bo Warming skrev:

> Ynkeligt trak politiet sagen altså skød sig i foden - erkendte at have
> set spøgelser ved højlys dag. Intet af penis var synlig på foto

altså de sigtede dig og da det skulle afgøres viste det sig at de ikke
havde haft deres briller med hvorfor som sagt sagen faldt ?

--
Mv Bo M Mogensen
The Genius Of The Crowd

Fra : Bo Warming

Dato : 06-07-11 17:34

On Fri, 01 Jul 2011 12:05:05 +0200, Bo M Mogensen <usnet1@gmail.com>
wrote:

>altså de sigtede dig og da det skulle afgøres viste det sig at de ikke
>havde haft deres briller med hvorfor som sagt sagen faldt ?

De har hyggesnakket på Bellahøj blandt pubertets-fjollede betjene og
sat "Gad vide om en 3000 kr bøde kan stoppe Bo Warming i at gå og
flashe"

Men så kom en ny sag hvor fotos blev taget

Og der var ingen penissynlighed på foto så de droppede deres projekt
så ikke jeg ku få en DIREKTE OG EGENTLIG byretssejr over dem

Men sejr er det - jeg har lammetævet dem, så de sprang op som en løve
og faldt ned som et lam

Men Når BoMogensen kommer og fotograferer så laver vi billeder der er
lidt mere sjove for at skære tingene ud i pap for dem der læser TEKST
TIL BILLEDERNE.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 30-06-11 22:55

Den 29-06-2011 21:33, Bo Warming skrev:
> Forklar hvad du mener bør straffes vedr børnehavefængslede børn og
> offentlig gadeareals borgeres teen sig sært - noget jeg aldrig har
> gjort men du fantaserer jo underholdende?

har disse børn haft mulighed for at se din penis og testikler ?

--
Mv Bo M Mogensen
The Genius Of The Crowd

Fra : Bo Warming

Dato : 01-07-11 04:07

On Thu, 30 Jun 2011 23:54:59 +0200, Bo M Mogensen <usnet1@gmail.com>
wrote:

>har disse børn haft mulighed for at se din penis og testikler ?

Hvad får dig til at tro at jeg nogensinde har blottet blot en anelse
af genitalierne - ?

At politis bødeforlægs anklageskrift påstod det, viser jo blot had mod
DF hos deres chefer, som jeg nu har ydmyget

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 01-07-11 11:04

Den 01-07-2011 05:06, Bo Warming skrev:
> [...]
>

> At politis bødeforlægs anklageskrift påstod det, viser jo blot had mod
> DF hos deres chefer, som jeg nu har ydmyget

Du mener at Politiet slæbte dig i retten for et forhold der var billed
dokumenteret - men da det kom for en dommer så viste det sig at de ikke
havde set deres engene billeder igennem hvorfor sigtelsen faldt ?

--
Mv Bo M Mogensen
The Genius Of The Crowd

Fra : Bo Warming

Dato : 01-07-11 18:15

On Fri, 01 Jul 2011 12:03:45 +0200, Bo M Mogensen <usnet1@gmail.com>
wrote:

>Du mener at Politiet slæbte dig i retten for et forhold der var billed
>dokumenteret - men da det kom for en dommer så viste det sig at de ikke
>havde set deres engene billeder igennem hvorfor sigtelsen faldt ?

Sagen nåede ikke byretten for efter den var berammet kom der en ny
falskanmeldelse og her fik jeg politiet til at fotografere og så kunne
dummernikkerne omsider se at der aldrig havde været tale om
penissynlighed
Polibetjentene var hallucinerende tosser og de trak sagen tilbage,
hvilket er at lammetæve og helt så godt som at vinde overfor en dommer

Samtidig er nu din uvidenskabelighed og fordomme afsløret

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 02-07-11 16:38

Den 01-07-2011 19:14, Bo Warming skrev:

> [...]
> falskanmeldelse og her fik jeg politiet til at fotografere og så kunne
> dummernikkerne omsider se at der aldrig havde været tale om

Du stod slet og ret model for ordensmageten der tog billeder af dig hvor
du var påklædt også skulle dette bevise at du ved en tidligere lejlighed
ikke havde været nøgen ? man må sige det var en unik form for bevisførelse ?

> Polibetjentene var hallucinerende tosser og de trak sagen tilbage,

ville du gerne have den ført ? hvor påstod de så du havde blottet dig ?

> hvilket er at lammetæve og helt så godt som at vinde overfor en dommer

vinde hvordan ?

> Samtidig er nu din uvidenskabelighed og fordomme afsløret

hvad tænker du på ?

--
Mv Bo M Mogensen
The Genius Of The Crowd

Fra : Bo Warming

Dato : 03-07-11 18:10

On Sat, 02 Jul 2011 17:38:14 +0200, Bo M Mogensen <usnet1@gmail.com>
wrote:

> [...]
>
>ville du gerne have den ført ? hvor påstod de så du havde blottet dig ?

Videnskabelighed er entydighed

Du og politi klargør ikke hvad er blufærdighedkrænkende dvs ulovlig

Kun det kriminelle bør kritiseres men du kritiserer jo ALT og
forklarer ikke hvem er krænket og hvad er uterligt