Slow down - java
Fra : Thomas Rokamp

Dato : 11-08-01 22:30

Hejsa!

Jeg har en applet, der kører med meget høj hastighed på min computer, så jeg
kan næsten ikke nå at se hvad der sker. Findes der et værktøj, der kan sløve
afviklingen ned kunstigt, og i så fald - hvor kan jeg finde det?

Mvh.
Thomas Rokamp

Fra : Lars Dam

Dato : 11-08-01 22:32

On Sat, 11 Aug 2001 23:29:36 +0200, "Thomas Rokamp" <mail@crax.com>
wrote:

> [...]
>kan næsten ikke nå at se hvad der sker. Findes der et værktøj, der kan sløve
>afviklingen ned kunstigt, og i så fald - hvor kan jeg finde det?

WOW - Har man hørt magen, en _JAVA_ applet der kører for _hurtigt_?

Bortset fra det, så er jeg ikke sikker p åat det findes. Du må nok
finde en sløvere maskine og se den på :-/

>Mvh.
>Thomas Rokamp

vh. ld

Fra : Ole Nielsby

Dato : 12-08-01 02:59

Lars Dam <larsdamXXspamXXprotectionXX@post2.tele.dk> skrev:

> Du må nok finde en sløvere maskine

Eller slå cachen fra i BIOS.

ON/***Fjern sneglen fra min svaradresse***

Fra : Martin Mouritzen

Dato : 12-08-01 11:20

After I finished the 3 Pan Galactic Gargle Blasters, "Thomas Rokamp"
<mail@crax.com> just offered me, he muttered some weird stuff, and I
had to correct this gibberish:

>Jeg har en applet, der kører med meget høj hastighed på min computer, så jeg
>kan næsten ikke nå at se hvad der sker. Findes der et værktøj, der kan sløve
>afviklingen ned kunstigt, og i så fald - hvor kan jeg finde det?

Hvis det er din egen applet (din kode) kan du evt. selv sætte et delay
ind i den så den kører langsommere.
--
Martin Mouritzen.
The truth is out there! Does anyone know the URL?