Lars Barfod forlanger afstemning om EU-for~
Fra : Lyrik

Dato : 26-06-11 04:35

Mens EU bryder sammen arbejder de konservative på at få de riges
skatter nedsat og komme med i EURO'en!

De mangler bare et forslag om at sprænge en hundredemegaton atombombe
af på Rådhuspladsen, så ville deres politiske målsætning være komplet!
Det er åbenbart at de konservative er lige så fornuftige som: -"gud"
der stener folk for at samle brænde på en sabbat, -"kongen," Chr. 7
der smed sine møbler ud af vinduet, eller -"fædrelandet" der pantsatte
sig til grev Gert!

Send dem tilbage til middelalderen på en træhest!

Jens

Fra : Bo Warming

Dato : 26-06-11 17:30

On Sun, 26 Jun 2011 03:35:12 -0700 (PDT), Lyrik
<jenserikbech@gmail.com> wrote:

> [...]
>sig til grev Gert!
>
>Send dem tilbage til middelalderen på en træhest!

Dine konservative fjendebilleder - kan vi ikke finde noget bedre at
gøre ved dem end TRÆHEST ?

Sålænge vi ikke har muslimflertal, stenes ingen

Chr7 blev ensomt og teoretisk opdraget og Struensee passiviserede ham
med opium i kaffen uden han vidste de

og dem der pantsatte os til Grev Gert har nok været forgabt i nogen
kvinder der krævede luksus og vi må lære at holde så uansvarlige folk
væk fra magten

Vi må opdrage politikerne bedre.
Alle melde os ind i parti og stemme på gode kandidater ved
kandidatopstilling.
Jeg var engang medlem af både FRP ogV forat gøre særlig meget

Nu har jeg gjort mig umulig som landsbytosse så jeg kun kan håbe på
medlemskab af det næstbedste, V eller LA

Fra : Jens Erik Bech

Dato : 27-06-11 22:14

Den 26/06/11 18.29, Bo Warming skrev:

> [...]
>

> Nu har jeg gjort mig umulig som landsbytosse så jeg kun kan håbe på
> medlemskab af det næstbedste, V eller LA
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Tag din Napoleonshat på og stik hånden kækt ind på brystet. Skræv over
rendestenen i din nederdel og gå så ind og meld dig ind i Liberal
Alliance!))
Du kunne optræde i "Live fra LA!?"

MvH
Jens

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 27-06-11 22:17

"Jens Erik Bech" <jenserikbech@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Tag din Napoleonshat på og stik hånden kækt ind på brystet. Skræv over
> rendestenen i din nederdel og gå så ind og meld dig ind i Liberal

Og de samler rigeligt på landsbytosser i det parti også.

Republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Bo Warming

Dato : 28-06-11 03:02

On Mon, 27 Jun 2011 23:17:16 +0200, "Kim Larsen \(på AltBinaries.com
eller Datemas.de\)" <kl2607@gmail.com> wrote:

>"Jens Erik Bech" <jenserikbech@gmail.com> skrev i en meddelelse

>Og de samler rigeligt på landsbytosser i det parti også.

Lighederne mellem Samuelsen og Glistrup ER DER men han er utroværdig
opportunist og kommer ikke over spærregrænsen, tror jeg.

Thyra Frank er ikke tosset - hun mener som jeg om bleer

Det er et partiejer-parti

Fra : Bo Warming

Dato : 28-06-11 06:18

>rendestenen i din nederdel og gå så ind og meld dig ind i Liberal
>Alliance!))

Når man går til politisk møde er det naturligt at man ikke skiller sig
ud

Når man er på eget fortov eller genbofortov og travl med avislæsning
el lign, så siger nu politipraksisprecedens som jeg har opnået ved at
man trak bødeforlæg, at ingen kan anmelde for blufærdighedskrænkelse.
Det er et fremskridt

Man skal udøve noget direke uterligt.

Min vane med at avislæse hvor sol nær min matrikel er 30 år gammel og
er ikke så sær at din anklage om at jeg ønsker at optræde, har
berettigelse

Marlene Wind er uden situationsfornemmelse når hun spørges som
professor i TV og svarer med bodegaskældsord

Min situationsfornemmelse er svagt grænsesøgende men ukritisabel