Alfons overgår Harry i ulækkerhed
Fra : Bo Warming

Dato : 24-06-11 13:51

Alfons i maddiker - er dommen hjemme?
Jeg boede på Egmont i en lejighed hvilket alle gange havde to af i
enden af huset og det andet par skændtes og hun ville rejse hjem til
Mor og så allievel ikke og engang låste han hende inde så hun ikke
kunne nå et bestilt fly og hun råbte til mig og min kæreste at vi
skulle ringe til politiet om frihedsberøvelse, hvad det var, men vi
brød loven og hindrede ikke den grumme handling ved at ringe 112 for
hun VAR hysterisk vægelsindet og hans udåd viste sig at hjælpe
parforholdet over en kurre og de var det næste ½år glade for hinanden

EB 24.6) rapporterer om en alfons fra ØstEuropa der et par dage har
frihedsberøvet sn 19årig litauer en dag i sin Vanløselejlighed og
måske var det lige så berettiget

Måske han har betalt en månedløn for hendes billet og nu ter hun sig
tosset for hans penge

Der er ikke meget kød på historien så EB svælger i hvor ulækker
Vanløselejligheden var blevet da Politiet havde hjulpet luderen ud og
en alfons-kollega SPISTE RØGET MAKREL UD AF EMBALAGEN MENS MADDIKER
KRøb PÅ KOMFURETS INDTØRREDE CULOTTESTEG

Medierne har fået blod på tanden efter at Brønderslabssagens
uhomskheder gav lang tids forvaring og fængsel

Læserne nyder at læse om at nogen sjusker mere end dem selv med
hygiejnen. Men er det væsentligt vedr kriminalitet eller hygiejne
ingen er blevet syge i Brønderslev eller Vanløse af ulækkerhederne

Det er et skråplan. når der dømmes på æstetik.

Googler man mig, kan man finde værre billeder end dem fraBrønderslev
men vigtigt er, at ingen er blevet syge af skidtet - nogen af
stederne.