Lighteren
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 24-06-11 03:24

Kunne ikke finde min lighter, og har gjort en
million pyromaner(egentlig nærmere halvanden)

Har fået fat på noget programmering lavet af
Karsten BJørnholt:
"du skal overbevise dig selv om din egen betydning uden egentlig at
have nogen"

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 24-06-11 03:38

On 24 Jun., 11:24, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:
> [...]
> Karsten BJørnholt:
> "du skal overbevise dig selv om din egen betydning uden egentlig at

Også Karsten der er skurken der,
Fordi han brugte store Peter som øvelsesmål!

Det er ikke mig der er på Oscar kurs!

Men jeg er så heller ikke en "skuespiller"

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 24-06-11 05:35

On 24 Jun., 11:37, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Også Karsten der er skurken der,
> Fordi han brugte store Peter som øvelsesmål!
>
> Det er ikke mig der er på Oscar kurs!
>
> Men jeg er så heller ikke en "skuespiller"
>
> Sane Peter

På en eller anden måde har programmering, forsøgt at gøre
det til en gigantisk personlig katastrofe at jeg ikke har været
hos frisøren!

Og fået mig til at tænke over det i et par timer istedet for
bare at gå ned i byen(Kjellerup) og få mit hår gjort kort!

Som om jeg er en skuespiller!

Det er resterne af "Gør det der er bedst for Karsten Bjørnholt"
der vil have mig til at bruge tid på det!

Sane Peter