Nu giver indvandrerne milliardoverskud
Fra : Patruljen

Dato : 23-06-11 07:00

Flere indvandrere kommer i arbejde, og det skæpper i statskassen.

Nye tal fra Rockwool Fondens Forskningsenhed viser, at indvandrere og
deres efterkommere i 2008 sikrede et overskud på 1,7 milliarder
kroner.

En overraskende udvikling i forhold til 2004, hvor de tegnede sig for
et underskud på 2,3 milliarder kroner.

Seniorforsker Marie Louise Schultz-Nielsen, der står bag
undersøgelsen, siger, at forklaringen på fremgangen skal findes ved,
at det lykkes for flere indvandrere at få fodfæste på arbejdsmarkedet
http://www.bt.dk/danmark/nu-giver-indvandrerne-milliardoverskud

Fra : Bo Warming

Dato : 23-06-11 14:36

On Thu, 23 Jun 2011 06:00:05 -0700 (PDT), Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

> [...]
>undersøgelsen, siger, at forklaringen på fremgangen skal findes ved,
>at det lykkes for flere indvandrere at få fodfæste på arbejdsmarkedet

Forskerne kan vælge kriterier, så de får det resultat de vil have -
ligesom hvad karikeredes af følgende drevne "dommer"

"Giv mig seks skrevne linier af de mest hæderlige mænd, og jeg vil
finde et påskud i dem til at hænge ham. " Kardinal Armand du
Richelieu

Folketinget sku sige udregn gennemsnit af indtjening,
formuebevægelser, socialnas, straffedomme, biblioteksbrug osv of
beregn perker- over og underskud

Så vile der ku tales om objektivitet - nu er der ren Marlene Wind - og
et bestillingarbejde. der sku neutralisere en forskning om hvor
pissedyre danske perkere er

Fra : Patruljen

Dato : 23-06-11 08:07

On 23 Jun., 15:36, Bo Warming <b...@bwng.dk> wrote:

> [...]
>
> Så vile der ku tales om objektivitet - nu er der ren Marlene Wind - og
> et bestillingarbejde. der sku neutralisere en forskning om hvor

Nja, du. Jeg tror ikke på en blank afvisning af undersøgelsen.
Tidligere har samme forskere nået det resultat, at indvandringen
kostede kassen.

Sidste gang nogle forsøgte sig med noget tilsvarende - her på
dk.politik, kunne den ene henvise til statistikker for
byggetilladelser mv. mens den anden foralte om, at han havde set nogle
somalier, som havde 5 unger. Undersøgelsen drejede sig om, at
indvandrere ikke mere får flere børn end etniske danskere :)

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 23-06-11 14:57

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

[...]

Alletiders gode nyheder for en nation der snart mangler hænder og samtidig
viser det at den nazistiske propaganda der kører i dk.politik og er fremført
i det uendelige er helt usand.

Seniorforsker Marie Louise Schultz-Nielsen, der står bag
undersøgelsen, siger, at forklaringen på fremgangen skal findes ved,
at det lykkes for flere indvandrere at få fodfæste på arbejdsmarkedet

Eller rettere sagt den racisme der har holdt dem ude af arbejdsmarkedet er
nu på retur.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 23-06-11 15:10

On Thu, 23 Jun 2011 15:57:11 +0200, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:

<snip>

> Eller rettere sagt den racisme der har holdt dem ude af arbejdsmarkedet er
> nu på retur.

Du glemmer lige at undersøglesen OGSÅ viste at muslimske indvandrere, var
lige så "racistiske" som indfødte danskere.

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 23-06-11 15:13

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> On Thu, 23 Jun 2011 15:57:11 +0200, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:
>
> <snip>

> Du glemmer lige at undersøglesen OGSÅ viste at muslimske indvandrere, var
> lige så "racistiske" som indfødte danskere.

Ja du har ret dumhed kender ikke til hudfarve.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 23-06-11 15:14

On Thu, 23 Jun 2011 16:12:40 +0200, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:

> Ja du har ret dumhed kender ikke til hudfarve.

Siden hvornår har hudfarve noget med religion at gøre.???

Fra : J. Nielsen

Dato : 23-06-11 15:16

wrote:

>Flere indvandrere kommer i arbejde, og det skæpper i statskassen.

"Også for gruppen af ikke-vestlige indvandrere går det den rigtige vej
fra et underskud på 12,8 milliarder i 2004 til et underskud på 9,1
milliarder i 2008. Deres bidrag til samfundet er altså fortsat i
negativ."

Eller sagt på en anden måde:
Ikke-vestlige indvandrere har kostet den danske stat, hvad der svarer
til to storebæltsbroer siden 2004.

Tilgiv mig at jeg ikke bryder ud i jubel...
--

-JN-

Fra : Martin Larsen

Dato : 23-06-11 16:35

On 23/06/11 16:16, J. Nielsen wrote:

> [...]
> til to storebæltsbroer siden 2004.
>
> Tilgiv mig at jeg ikke bryder ud i jubel...

Nej - der er ingen grund til at juble over dp's 2 troll-psykopaters
indlæg. De ikke vestliges tårnhøje kriminalitet og deres muhammedanske
"sensibilitet" har skadet mange gammeldanskere ufatteligt meget. Og der
er absolut *intet nyt* - 2008 er 3 år siden og var et økonomisk jubelår
indtil krakket.

Beløbet de koster DK ligger nok snarere omkring 100 mia og dertil kommer
alle de afledede ulemper, som kun bliver værre med tiden.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 23-06-11 18:28

On Thu, 23 Jun 2011 17:34:42 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>
>Beløbet de koster DK ligger nok snarere omkring 100 mia og dertil kommer
>alle de afledede ulemper, som kun bliver værre med tiden.

Ja det er helt utænkeligt at de virkelig giver overskud når
kriminalitet medregnes

Fra : Patruljen

Dato : 23-06-11 08:17

On 23 Jun., 16:14, "S.A.Thomsen" <s_a_thom...@yahoo.com> wrote:

> Siden hvornår har hudfarve noget med religion at gøre.???

Nuvel; Du mener, at når etniske danskere er racistiske, så skyldes det
vores religion -
Er det medlemskabet af folkekirken, som bidrager til danskernes
racisme?

Fra : N.B.DK

Dato : 23-06-11 15:52

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote in message
> [...]
> kroner.
>
> En overraskende udvikling i forhold til 2004, hvor de tegnede sig for

Læste du hele dit link?

Også for gruppen af ikke-vestlige indvandrere går det den rigtige vej fra et
underskud på 12,8 milliarder i 2004 til et underskud på 9,1 milliarder i
2008. Deres bidrag til samfundet er altså fortsat i negativ.

Så nej der er stadig et stort minus.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Bo Warming

Dato : 23-06-11 16:36

On Thu, 23 Jun 2011 16:52:18 +0200, "N.B.DK" <N.B_DK@gmail.com> wrote:

> [...]
>underskud på 12,8 milliarder i 2004 til et underskud på 9,1 milliarder i
>2008. Deres bidrag til samfundet er altså fortsat i negativ.

Vi har reddet dem fra tortur, dødsstraf og uland og de skylder os alt
så det er ikke racisme at lade dem arbejde for ½ løn
Det der ikke vil det, bør udvises for vi behøver dem ikke - de er
farlige

Fra : DADK

Dato : 04-07-11 02:33

On 23-06-2011 15:00, Patruljen wrote:

> [...]
> undersøgelsen, siger, at forklaringen på fremgangen skal findes ved,
> at det lykkes for flere indvandrere at få fodfæste på arbejdsmarkedet

Tænk, jeg troede det havde noget at gøre med at der i dag kommer færre
indvandrere fra 3-verdens lande. Uanset hvad, så viser det vel at den
skrappe men fair udlændingepolitik virker.

Vi har to politiske systemer :

SF-Ø-R : Fri indvandring, alle der ikke hedder Hansen til efternavn er
per definition ressorucestærke, personligt forfulgte voldtægtsofre, som
han der svinet Straus.Kahn bangede, og selvom Kahn er teknisk uskyldig
KUNNE han være skyldig, og vi må bare senest i morgen tage 1.000
omskårede somaliske kvinder og give dem dansk statsborgerskab inkl alle
deres børn i 37 led for at sone denne kollektive skyld.

K-V-O : Med mindre man har gået på Harvard, og med mindre NASA står med
et lokkende tilbud om at være arkitekt for næste Mars-prospekt, så kan
vi altså ikke se hvad sådan en fremmedartet kultur-fremling skal i et
lille land som Danmark med en unik kultur der bare vil blive reduceret
hvis der kommer flere mennesker. Mars-prosprekter eller ej, vi KAN ikke
særbehandle, vi ønsker ikke at ende i en glidebane.