Den fnisende død!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 23-06-11 06:08

Helvedes fejlsikring vil have at jeg bevise over for
folk, at det her ikke er Helvede(Det Kvante Mekaniske Mareridt)
ved at gøre præcis den dødbringende mængde svovl, i
alle nulevende homo sapiens kranspulsåre samtidig!

Jeg syntes det virker som en dårlig ide!
Men ikke desto mindre er min evne til at komme en
kop rent vand ind i microbølgeovnen og tage en kop kaffe
ud, ved at blive gået efter af min underbevidsthed!

Kranspulsåren er bleve identificeret som den, der bliver
presset snask ud af, i en anti-røg reklame!

"Gør noget for folks religion"
vil gerne være med til at bevise det her ikke er Helvede

"Gør alting på en måde der er grim for dig selv"
"Du må ikke gøre ting der er gode for dig selv"
Syntes det er helt fint!

"Gør det der er bedst for andre"
vil også være med, forudsat at Helvede så bliver
nedlagt, da svovleriet så foregår her i denne realitet!

Helvedes Fejlsikring er igang med at forhandle på plads
at helvede godt kan være lagt nede, altså ligesom være neden under,
det hele! Og at det ligesom er blevet flyttet og bagefter lagt
neden under, og når først det er blevet lagt der, så er det jo der
hvor det er blevet nedlagt! Og det er jo så oplagt at der er nedlagt
for enhver dernede, hvis de ikke er fulde af løgn i et forsøg
på at komme op, hvilket de ikke må og det er oplagt,når nu de
er i Helvede og det er nede!

Nedlægningen er allerede gjort og har været meget smertefuld,
og Helvede fungere fint der hvor det er blevet nedlagt!

Sane Peter(23 juni 2011)

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 23-06-11 08:35

On 23 Jun., 14:08, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:
> [...]
>
> Nedlægningen er allerede gjort og har været meget smertefuld,
> og Helvede fungere fint der hvor det er blevet nedlagt!

Nå, den sniger sig ind engang imellem "gør det der er bedst for andre"
(Det var vist meningen at den skulle nævnes hvis nogen fandt ud af
at "gør det der er bedst for Karsten Bjørnholt"
rumsterede rundt derinde, faktisk var det det første der
blev nævnt!)

Uden egentlig at skulle tages alvorligt!

Nå, jeg sad og overvejede hvorvidt nogen kunne finde på
at prøve på at "tortere" de store krigsskibe ud af eksistens!

Men det kommer ikke til at ske, quantum entangelment via en
singularitet forklare hvorfor(det samme gør menneskers udseende, sjovt
nok!)
To fremadrettede øjne, mennesker er rovdyr fra naturens side!
Fremadrettede øjne for at måle afstanden til byttedyr, hvorimod
byttedyr som tommefinger regel har øjne på siden af hovedet for
at have et større synsfelt og opdage rovdyr!

Den menneskelige brainstem tolerere ikke "andre" når den ved
den er i livsfare!

Så det med at være programmeret til at påvirke for nogle
mod min vilje, fjerne andre fordi "det er absolut livsnødvendigt
for mig selv"

Og påvirke igennem andre, for at have nogle "Decoys"
, Sensore , Tripwires!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 23-06-11 10:08

On 23 Jun., 16:34, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> for mig selv"
>
> Og påvirke igennem andre, for at have nogle "Decoys"

Je g har altid forbundet Nordmænd lidt med sindsyge,
lige siden jeg boede i Perlestikkergade i Nakskov,
og en Nordmand bankede på tydeligvis ustabil, og spurgte mig
om jeg ville slås i hovedet med en jernkæde, som han havde taget
med til lejligheden, hvortil jeg svarede , nej egentlig ikke!

Min brainstem gik så langt som at forklare at en Norsk fiskekutter
blev sænket af vandmænd(hele den usynlige poseidon)
da Bjørnholts vanvittige forsøgte at gøre mit fiske olie til
grim olie!

De sindsyge skal simpelthen lære at forstå fiskeolies
værdi!

Han(Bjørnholt) vil så gerne have at jeg går rundt og virker sindsyg,
når jeg fortæller at han er en skide forædder!

Jeg har endda haft en del c-vitaminer der ikke oxidere
(bliver gule)når de kommer i kontakt med noget grimt!

Nå men under alle omstændigheder, ham Nordmanden
Tordenskjold er på tændstiks æskerne!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 23-06-11 11:18

On 23 Jun., 18:08, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> (bliver gule)når de kommer i kontakt med noget grimt!
>
> Nå men under alle omstændigheder, ham Nordmanden

Alle religiøse mirakler er kvante mekanik!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 23-06-11 11:41

On 23 Jun., 19:18, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Alle religiøse mirakler er kvante mekanik!
>
> Sane Peter

Er ved at trawle op igennem historien igen,
så der ikke opstår den uheldige situation for
meget, at kvinder og mænd finder sammen i par hvor
kvinden er mere intelligent end manden, da det er
en af de ting der har en tendens til at ødelægge
civilisation meget hurtigt, der er nogen irriterende
hekse der er genstridige på grund af "gør noget for folks religion"

Sane Peter