Babysalg gir nul pædofili
Fra : Bo Warming

Dato : 23-06-11 09:51

Babysalg gir nul pædofili

Det er aldrig sket at en pædofil har adopteret et barn med henblik på
sit misbrug. De er tabere og impulsive

Brønderslevforældrene var meget fattige og vil aldrig ku betale
erstatningerne (som altså er pjatsnak)

Jo mer vi tillader salg af babyer, jo oftere vil disse typer overlade
børnene til nogen der har resourcer og kærlighed - og alle andre
tiltag har jo vist sig for dyre, tvangsfjernelser især

Drop futilt og goldt had og hævn og straf og tillad børns lykke via
markedsmekanismer

Det vil kun være få der sælger

Harry og konen sku aldrig have haft en øre fra kommunen - så var de
tidligt kunne lokkes til at bortadoptere, frivilligt

Jeg har været fængslet for sådan ulovlig adoption -
surogatforælderskab og er stolt af min pionerindsats vedr DEN ENESTE
GODE LØSNING når man ofte står med typer som Harry og konen
Kinesere bortadopteret til udlandet i tråd med genial etbarnspoliik -
lær af dem - de ejer os snart hvis vi er for stolte til at tage ved
lære

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 23-06-11 10:00

> [...]
> Kinesere bortadopteret til udlandet i tråd med genial etbarnspoliik -
> lær af dem - de ejer os snart hvis vi er for stolte til at tage ved

Mener du at børn er fremtidens valuta.

Fra : Bo Warming

Dato : 23-06-11 10:25

On Thu, 23 Jun 2011 11:00:18 +0200, "Kurt H. Nedergaard"
<kurtnedergaard@privat.tele.dk> wrote:

>"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i en meddelelse

>Mener du at børn er fremtidens valuta.

Nej da. Selvfølgelig vil markedsfrihed betyde at en lille rig gruppe
får adgang til et luksusgode - det er ikke en kurant vare

Mit sigte et størst mulig trivsel for flest mulig børn - du er jo vred
på Harry og konen , der nu straffes

Jeg viser forebyggelse via babysalg - og de er eneste forebyggelse vi
har råd til = FRIHED til at vi gavner hinanden og især barnet der
bliver ønskebarn i kompetent VINDER familie - stik modsat Harrys

Og de skal ikke have 1 mio skattekr om året som Spamper-plejefamilier

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 23-06-11 10:31

> [...]
> bliver ønskebarn i kompetent VINDER familie - stik modsat Harrys
>
> Og de skal ikke have 1 mio skattekr om året som Spamper-plejefamilier

Jeg er aldeles ikke vred på Harry og konen, jeg er forbavset over de fik så
streng en straf, og de ansvarlige gik fri.

Fra : Bo Warming

Dato : 23-06-11 11:21

On Thu, 23 Jun 2011 11:31:03 +0200, "Kurt H. Nedergaard"
<kurtnedergaard@privat.tele.dk> wrote:

>"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i en meddelelse

>Jeg er aldeles ikke vred på Harry og konen, jeg er forbavset over de fik så
>streng en straf, og de ansvarlige gik fri.

Kom og se mit hjem som er værre end Harrys og det er jo reelt for lort
på afveje han er dømt

Hvem er de ansvarlige? - jo det er Harry der som mig synes at livet
er for kort til rengøring

Kommunen har betalt en af mine lejere for at gøre mit hjem lugtløst og
visitator har rost indsatsen og ingen jeg kender kan lugte forskel

Seneste 12 besøgende bl.a .en kommunal psykiater har erklæret at
her ihvertfald ikke lugter lort-agtig
Ingen er blever infektionssyge her - som hos Harry

Hjemmehjælp er hysteri og æstetik og en måde at smigre den gamle at
han/hun kan få lov at hundse lidt med en kontrollant, big deal

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 23-06-11 11:43

"Kurt H. Nedergaard" <kurtnedergaard@privat.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg er aldeles ikke vred på Harry og konen, jeg er forbavset over de fik
> så streng en straf, og de ansvarlige gik fri.

Og hvem er så de ansvarlige her kommunen??. Den mand får alle de høvl han
fortjener i spjældet.

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 23-06-11 11:52

"(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯)" <la@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Kurt H. Nedergaard" <kurtnedergaard@privat.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Og hvem er så de ansvarlige her kommunen??. Den mand får alle de høvl han
> fortjener i spjældet.

Harry har ikke slået ihjel.
De ansvarlige bliver honoreret af en tykkere bankbog.

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 23-06-11 12:09

> "(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯)" <la@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Harry har ikke slået ihjel.
> De ansvarlige bliver honoreret af en tykkere bankbog.

Undskyld hvad har det med sagen at gøre, burde Harry ikke have fået en
pikafskæring for at have voldtaget sin egen datter.

I syntes altså det var OK det der skete, jeg begynder at forstå hvorfor der
laves hærværk imod visse af skribenterne her i gruppen.

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 23-06-11 12:47

> [...]
>
> I syntes altså det var OK det der skete, jeg begynder at forstå hvorfor
> der laves hærværk imod visse af skribenterne her i gruppen.

Du skal squ godt nok sammen med Harry sygestoder.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 23-06-11 13:48

"Kurt H. Nedergaard" <kurtnedergaard@privat.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:4e031ac2$0$36560$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk
> "(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯)" <la@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Harry har ikke slået ihjel.

Men det var godt nok tæt på og kun beroende på den store datters vilje til
overlevelse endte forældrene ikke som drabsmænd. Harry er komplet psykopat i
mine øjne og så vidt jeg husker er eksperterne også kommet frem til at han
har visse psykopatiske træk. Konen er bare ualmindelig småt begavet (ligesom
manden). Begge er de afstumpede typer og de burde begge sættes i forvaring
og aldrig lukkes ud igen efter min mening. Jeg har kun den allerstørste
afsky til overs for dem begge to.

> De ansvarlige bliver honoreret af en tykkere bankbog.

Hvordan kan de få en tykkere bankbog på baggrund af en skandale-sag ? Det
lyder som noget vrøvl, vær venlig at uddybe dette.

Republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 23-06-11 14:55

"Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" <kl2607@gmail.com> skrev
i en meddelelse news:OBGMp.7451$NX1.2929@newsfe18.ams2...
> [...]
>
> Hvordan kan de få en tykkere bankbog på baggrund af en skandale-sag ? Det
> lyder som noget vrøvl, vær venlig at uddybe dette.

De bliver forfremmet og får dermed en støre løn.

Jeg er klar over at forældrene er afstumpet dermed skulle de ikke få børn.
Men myndighederne har give dem ret til at tugte deres børn.
De har ikke passet deres job, og set i gennem fingrene med at faderen kunne
få en så stor straf der giver forvaring.

Fra : Bo Warming

Dato : 23-06-11 16:39

On Thu, 23 Jun 2011 15:54:45 +0200, "Kurt H. Nedergaard"
> [...]

>De har ikke passet deres job, og set i gennem fingrene med at faderen kunne
>få en så stor straf der giver forvaring.

Eneste afgørende er barnets tarv - drop hævnpjat

Fra : Bo Warming

Dato : 23-06-11 16:19

On Thu, 23 Jun 2011 14:47:41 +0200, "Kim Larsen \(på AltBinaries.com
eller Datemas.de\)" <kl2607@gmail.com> wrote:

>"Kurt H. Nedergaard" <kurtnedergaard@privat.tele.dk> skrev i en
>meddelelse news:4e031ac2$0$36560$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk

NEJ den tandløse stakkel har livet aldrig givet en chance

> [...]
>
>Hvordan kan de få en tykkere bankbog på baggrund af en skandale-sag ? Det
>lyder som noget vrøvl, vær venlig at uddybe dette.
Det eneste vigtige er børnenes tarv.

Hvem får tyk bankbog eller konstante tæv er sagen uvedkommende -
præventiv straf har aldrg virket vedr aparte situationer som denne

-----------------------

Tabubrud: Tør hvor andre tier
Vesten er på vej ned og Fjenøsten på vej op, selvom vi ved at opfinde
SUPERGENIALT: dampmaskine, computer, opnåede forspring et pr
århundreder.
Vil vi igen gøre os bemærket, så leg med tilsvarende extraordinære
fornyelser, der er så tabubrydende som Jesu lære eller Moses
Stentavler - TILGODESE BARNETS TARV

Barnets tarv sjofledes ved Brønderslev-sag der havde mange skyldige.
Her en spøjs løsning, eftersom de mange millioner privat pleje koster
gjorde traditionel kommunal hjælp umulig da de første tegn på
katastrofe lød fra nomadefamilien
Statsmagtens skurke smed forældene i fængsel og satsede på at medierne
ville gøre dem til skurke og dommen følge den indstilling.
i stedet skulle man have annonceret efter ny forældre og tilbudt at
barnløse med mod på at adoptere, ku få børnene i pleje og betale for
det
Glem lighed med en "køb et slave-barn" - det er barnets tarv der
kræver nytænkning

Lad prisen fastsættes af auktion på nettet , internationalt

Begræns statsmagtens job til at være kontrollant, der værner mod
groteske urimelighedet
Det gik galt fordi vi er vanetænkere.
Giv nytænkning en chance hvis lignende absurd situation optræder igen