:O(((((((((((((((((((
Fra : Trine

Dato : 11-08-01 22:00

Pga af personlige årsager kan jeg ikke komme til Tåstrup i morgen

Håber at i alle får en rigtig god dag...

/Trine

Fra : Birgitte

Dato : 12-08-01 01:55

Jeg kommer heller ikke,- dytten står klodset op og kan ikke køre ÆV......
Men jeg er da ret sikker på, at ALLE dem der var på udstillingen giver et
lille referat
HELD OG LYKKE TIL ALLE jeg krydser lige finger for mit barnebarn DK
Tendertribes Jar Jar Binks thihi
Mange miauuer fra Birgitte
www.truetrust.dk

"Trine" <musen@kirstein.dk> skrev i en meddelelse
> Pga af personlige årsager kan jeg ikke komme til Tåstrup i morgen
> Håber at i alle får en rigtig god dag...
> /Trine

---

Fra : Henriette

Dato : 12-08-01 19:42

Og vi nåede et godt stykke, så ville bilen ikke mere.....

Vi måtte trækkes hjem

---
Henriette

Birgitte <nospamtruetrust@mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3b75d369$0$300$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Trine

Dato : 12-08-01 21:30

Var det dig der skulle have huskatte udstillet??

/Trine

Fra : Henriette

Dato : 12-08-01 22:05

Trine <musen@kirstein.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9l6onp$2a9j$1@news.cybercity.dk...
> Var det dig der skulle have huskatte udstillet??

Nej, det var det nu godt nok ikke....

> /Trine

Henriette

Fra : Trine

Dato : 12-08-01 19:19

He he jeg nåede det alligevel....nøøøj hvor var der mange fine misser

Men for dælen hvor er nogle opdrættere specielle
Og hvor er der dog meget snik snak i krogene....

Men alt i alt en kanon oplevelse...det må prøves igen

/Trine

Fra : Camilla Scharff

Dato : 13-08-01 17:02

Hej Trine

Jep, nogle - well, mange... - opdrættere er ret specielle (kommer nok af at
tilbringe SÅ megen tid sammen med et større eller mindre antal katte ,
og snik-snakken... ja, den lever også i bedste velgående - men der er
sandelig også specielle publikummer!!
Jeg overhørte fx et ældre par tale om kattene, nogenlunde sådan - manden
beundrer en Abyssinier, hvorpå damen svarer: Ja, sådan en skal vi jo ikke
have, de kan jo ikke løbe ude ligesom de dér (og peger på en Brite)... Jeg
skulle nok have holdt min k*** (det har jeg imidlertid svært ved - det ved
de, som kender mig allerede), så jeg vender mig om og siger: Næh nej, ingen
katte kan da tåle at blive kørt over af en bil, så de er næppe mere
velegnede til udekatte end andre racer... Hun blev godt nok lidt mopset -
men jeg håber det giver lidt stof til eftertanke den dag, de beslutter sig
for at købe en kat!

Mvh. Camilla, muligvis en af de specielle )

Fra : Birgitte

Dato : 13-08-01 17:12

Hej Camilla
Kanon godt svar
Ingen katte er bedre end andre til at undgå naturens luner eller de andre
fare der lure lige om hjørnet.
Mange miauuer fra Birgitte
DK. True Trust
www.truetrust.dk

---

Fra : Trine

Dato : 13-08-01 17:45

*gg* nej det er rart at der er nogen der tør åbne munden Det jeg mente
var at der var nogen af opdrætterne der var temmeligt snobbede (og det har
jeg bestemt ikke fornemmelsen af, at nogen af jer herinde er!!!)....der var
lidt ærgeligt, når man som jeg er temmelig videnbegærlig....

Men sådan var det jo heldigvis ikke alle der var, så jeg fik nu alligevel
stillet mine mange spørgsmål

/Trine

Fra : Nina

Dato : 14-08-01 14:32

Spørg du bare løs. Det er de´n bedste måde at skille skidt fra kanel på

--
Hilsen Nina
DK. Tender Tribes

Fra : Nina El Falaki

Dato : 14-08-01 18:39

Hej Trine

Selvfølgelig er der også snobber blandt katteudstillere, men ofte er
udstillerne bare stressede, i Tåstrup var der fx en, der havde 5 katte med,
som skulle bedømmes hos 3 forskellige dommere.

Min nabo så ud som om hun var lige ved at græde, nogle ville nok sige hun
lignede en tordensky, men hun var i virkeligheden vældig flink.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Trine

Dato : 14-08-01 23:24

Hej Nina

Jeg kiggede ellers efter dig...men kunne kun finde din skøøønne mis....

/Trine