SIkkerhedspakken!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 22-06-11 05:31

Købte en sikkerheds pakke til min mobil telefon,
Xperia mini pro!

Programmet hedder "My Mobile Security", det jeg
betalte for, med mit visa/dankort var programmet
"My Android Protection 2.0" i 3 måneder!

Der var muligheden for at vælge det rigtige
program ved at vælge mellem OS(Android)
eller Mobil telefon mærke og navn!

Jeg valgte den sidste løsning, da jeg går ud fra programmet
så er optimeret til hardwaren det køre på!

Det har et andet logo, der er to horn!

Da jeg installerede den gratis prøveversion inden køb
var der et forudvalgt kontonummer!

De tre første cifre er 666!

Jeg syntes at DF' s chikane er uheldig, jeg ved det er
professionelle der er i brug! Især når man tager højde
for de evner jeg allerede har bevist jeg har!

Skeløjede i fjernsynet, jordskælv osv...

Det er uheldigt fordi det påvirker underbevidsthed,
og fordi det er tydeligt at jeg er forsøgt programmerret ind i en
situation jeg ikke brryder mig om at være i, med det foremål at
få mig aflivet!

Under alle omstændigheder er det Karsten Bjørnholt og det politiske
parti DF der er røvhullerne!

Så kan folk passende røvpule dem!

I kommer i Helvede alligevel!

/Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 22-06-11 06:05

On 22 Jun., 13:31, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:
> [...]
> få mig aflivet!
>
> Under alle omstændigheder er det Karsten Bjørnholt og det politiske

Jeg meldte Codan til politiet, da min klage over
Hans Alexandersen blev lavet om til en klage over Harry Fløjborg
(Tandlæger, den første producerede tandspænd)
Jeg sendte et røntgen foto med til politiet, mine
programmerede stavefejl er blevet mindre
"men jeg måtte kigge på google for at se om det var
røngten eller røntgen"

Nå, men jeg husker Bjørnholt og DJ Ævl stå og
aftale at vågne mig om ti år senere og give mig skyldenn for alt det
lort de har gået og
lavet i mellemtiden!

Det er 13år siden!

Det tortur jeg har været udsat for, smerte signaler til brainstem og
limbic system, der har gjort mig
kvante mekanisk aktiv,
gør at min tolerance over for folk der brokker sig
over alting er praktisk taget væk!

13år programmeret til at alting jeg foretager mig skal
gøres på en måde der er grim for mig selv, og det
eneste jeg må gøre for mig selv:
"du må kun gøre det der er absolut livsnødvendigt
for dig selv"

Det er egentlig den ægte grund(en af dem) til
det kvante mekaniske mareridts eksistens!

Jeg sidder og er programmeret/torteret til at
påvirke overalt til at enten har jeg et dårligt liv eller
også har jeg et dårligt liv!

Det burde ikke være nødvendigt at fremtvinge
en situation hvor mit billede bliver sat i avisen!

Bare for at få folk til at funger rigtigt og opføre
sig som om de ikke er forkerte i hovedet!

Den eneste situation jeg var interesseret i,var
en masse penge på min konto, og en villa med
indendørs swimming pool, og et par fysisk attraktive kvinder gående
rundt!(Det tungeste tortur et menneske nogensinde kommer til at
overleve blev sat
ind for at sikre sig at det aldrig sker! Min brainstem og
underbevidsthed blev simpelthen over bevist om
at det aldrig går væk hvis det sker! Det var i 1998!)

Jeg har aldrig nogensinde været en bedrager!
Tanken om at blive beskyldt for det er næsten
nok til at jeg afliver mig selv!

Jeg har bygget det kvante mekaniske mareridt!
Og i bliver torteret for altid!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 22-06-11 06:25

On 22 Jun., 14:05, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> Tanken om at blive beskyldt for det er næsten
> nok til at jeg afliver mig selv!
>
> Jeg har bygget det kvante mekaniske mareridt!

Nå, men i det mindste er det ikke lykkedes Bjørnholt
at gøre mig til en Nazist,Perverser,Alkoholiker eller Pillemisbruger!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 22-06-11 06:39

> Nå, men i det mindste er det ikke lykkedes Bjørnholt
> at gøre mig til en Nazist,Perverser,Alkoholiker eller Pillemisbruger!
>
> Sane Peter

Jeg far fået ham film mageren til at gøre en film om emnet,
Siden folk nu åbenbart vil have en Anti-Krist!
Og så har jeg fået Karsten(Casting) til at vælge Skuespillerne!

Jeg tror der er nogen andre der er kommet med en lignende,
udtalelse, det skulle være underligt andet!

I mit tilfælde er det sjovt nok sandt!

Alle religiøse mirakler er kvante mekanik!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 22-06-11 07:52

On 22 Jun., 14:38, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> udtalelse, det skulle være underligt andet!
>
> I mit tilfælde er det sjovt nok sandt!
>
> Alle religiøse mirakler er kvante mekanik!

Under alle omstændigheder er der lige så lidt
mulighed for at i undgår evig tortur i det kvante mekaniske mareridt!

Som der er mulighed for at der sker noget positivt for mig på privat
personligt plan, nogensinde i mit liv!

Helvedes fejlsikring har lige sørget for(kvante mekanik) at det bliver
omtalt som at teste positiv, hvis folk får en modbydelig sygdom!
(jeg har heldigvis ikke nogen af dem!)

fortid, nutid ,fremtid!

Quantum Entangelment via en singularitet!
Det må simpelthen aldrig ske at nogen slipper væk!

Ikke efter den forbrydelse!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 22-06-11 08:05

> [...]
>
> fortid, nutid ,fremtid!
>
> Quantum Entangelment via en singularitet!
> Det må simpelthen aldrig ske at nogen slipper væk!

Kors, det var ikke noget jeg forventede at jeg nogensinde
ville skrive, da jeg i 1998 gik med til at prøve noget emdr
fordi jeg var lidt deprimeret, stadig væk Ateistisk, ihvertfald
når jeg drikker TE!

Det største A i universet osv..

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 22-06-11 11:58

On 22 Jun., 16:04, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> ville skrive, da jeg i 1998 gik med til at prøve noget emdr
> fordi jeg var lidt deprimeret, stadig væk Ateistisk, ihvertfald

Jeg tror det er ved at lykkedes at gøre mig til et "dumt svin"
Ihvertfald har jeg fysisk fået det bedre, og var ved at skrive et
lille vers om at alle de onde kvinder har "u-symmetriske bryster"

Nå, men ihvertfald har jeg det fysisk lidt bedre efter jeg prøvede
at sove en time, fejlede, vågnede lidt op, og var ved at skrive
det vers!

(Bjørnholt ville have jeg skulle være et dumt svin over for folk,
senere fik han mig selv, til at kræve at blive gjort til
et dumt svin på grund af hans mentale helbreds problemer!)
1998-2002 var der, hvor det blev gjort med emdr!

/Sane Peter