Hvad Wind VILLE have sagt!
Fra : Bo Warming

Dato : 20-06-11 13:22

Hvad Wind VILLE have sagt!
Svinehundskældsordet, som er værre end noget nazikort, har hun
fortrudt, og hun omformulerer sig nu, uden at det af den grund bliver
EU-jura-videnskab
"I bakspejet kunne jeg have sagt mere tydeligt, at det var udtryk for
dyb bekymring i omverdenen. Især over den populisme, der er blomstret
frem i Danmark, og den dybe , tybe tavshed fra lle de moderate, som
man egentlig skulle tro, havde noget anstændighed.(Politiken 19.6)

Fra : Lyrik

Dato : 20-06-11 07:52

On 20 Jun., 14:22, Bo Warming <b...@bwng.dk> wrote:
> [...]
> frem i Danmark, og den dybe , tybe tavshed fra lle de moderate, som
> man egentlig skulle tro, havde noget anstændighed.(Politiken 19.6)

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Hvordan man i den grad kan tilbede EU som en gud er totalt sort snak!
Wind er en tilbeder ikke en kommentator. Klogere folk end hende har
gennemskuet sovjetstaten EU.
Sovjetstaten havde iøvrigt også sine tilbedere!

Jens

Fra : Bo Warming

Dato : 20-06-11 23:47

On Mon, 20 Jun 2011 06:51:41 -0700 (PDT), Lyrik
<jenserikbech@gmail.com> wrote:

> [...]
>gennemskuet sovjetstaten EU.
>Sovjetstaten havde iøvrigt også sine tilbedere!

Spild ikke tid med upræcise sammenligninger med et fortidigt
sovjet-fjendebillede som vi intet præcist husker om

Wind berørte aldrig sin EU-jura-videnskab men mudderkastede KUN - om
valgflæsk og svinehunde, lavese fællesnævner og kæden hoppet af

Det er ikke bare at gå over stregen - Det er at råbe PRUT

Og hun begrundede aldrig sin EU-begejstring med tal eller §er