<Græsk skilt>:"Nazi! Nazi! Merkel-Sarkozi!~
Fra : Lyrik

Dato : 20-06-11 04:02

Sådan ser et græsk skilt ud ved demonstrationerne i Grækenland.
Grækenland optaget i Euroen ved "Goldman-Sachs" bankens mellemkomst.
Stækket for finansielle muligheder, låst fast på en urokkelig EURO,
uden muligheder for egen økonomisk politik!

EURO-tortur a la spansk torturkælder! Grækerne opfordrer til
revolution!

EU vakler!

MvH
Jens

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 20-06-11 12:19

"Lyrik" <jenserikbech@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> uden muligheder for egen økonomisk politik!
>
> EURO-tortur a la spansk torturkælder! Grækerne opfordrer til

Dit computer-ur går forkert.

Republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Lyrik

Dato : 20-06-11 07:49

On 20 Jun., 13:18, "Kim Larsen \(på AltBinaries.com eller Datemas.de
\)" <kl2...@gmail.com> wrote:

> Dit computer-ur går forkert.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Ikke særlig relevandt kommentar. Især ikke da uret går korrekt. Men
det varede meget lang tid før mit indlæg dukkede op?

Det centrale omkring EURO'en er at landene er stillet helt forskelligt
med helt forskellige økonomier og forskellig levestandard.
De er nødt til at kunne afpasse deres indkomster og rigdom/fattigdom
igennem at devaluere/revaluere deres valuta. Dette er umuligt med den
Euro-mønt. Den er som et skræddersyet sæt tøj der er for stort til
nogen og for småt til andre.
Grækerne kan se det nu og de er vrede, med rette!

Jens

Fra : Jens Bruun

Dato : 20-06-11 18:52

Lyrik <jenserikbech@gmail.com> skrev i meddelelsen
05830438-55d4-4e6f-b6b0-a267aad78053@j23g2000yqc.googlegroups.com:

> [...]
> nogen og for småt til andre.
> Grækerne kan se det nu og de er vrede, med rette!

Ja, grækerne er vrede, men ikke med rette. De burde i stedet være vrede
over, at de i alt for mange år har levet vildt over evne i den sikre
forvisning om, at andre betalte regningen. Nu gider selv tyskerne ikke
længere være med til at finansiere grækernes vanvittige overforbrug, fup,
fidus, snyd og fusk. Grækerne ligger lige nøjagtigt, som de har redt.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Bo Warming

Dato : 20-06-11 19:08

On Mon, 20 Jun 2011 19:52:08 +0200, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

> [...]
>længere være med til at finansiere grækernes vanvittige overforbrug, fup,
>fidus, snyd og fusk. Grækerne ligger lige nøjagtigt, som de har redt.

Hvis EU sparer ved at smide grækerne ud af Euro så vælg det

Akropolis står godt hvorden står så HVAD KAN PANTSÆTTES - de smukkeste
grækerinder?

Fra : Lyrik

Dato : 20-06-11 18:45

On 20 Jun., 20:08, Bo Warming <b...@bwng.dk> wrote:

> Hvis EU sparer ved at smide grækerne ud af Euro så vælg det
>
> Akropolis står godt hvorden står så HVAD KAN PANTSÆTTES - de smukkeste
> grækerinder?
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Folk slår ihjæl for at bevare deres land! Siger Thermopylæ dig noget ?
Grækerne står for at skulle afstå deres land til nogle pengegrise.
Det sker simpelt hen ikke.
EU-sovjetstaten kan godt pakke kludene sammen og demontere.

Jens

Fra : Bo Warming

Dato : 21-06-11 05:00

On Mon, 20 Jun 2011 17:44:55 -0700 (PDT), Lyrik
<jenserikbech@gmail.com> wrote:

> [...]
>Det sker simpelt hen ikke.
>EU-sovjetstaten kan godt pakke kludene sammen og demontere.

Der er bestemt også fejl ved dem der har udlånt penge til grækerene

Man forærer væk, når der ikke er sikkerhed.

Christianitter har også fået tyveri belønnet.

Verden er af lave og tyveri vil øges og øges

DEt der her kaldes pengegrise er de hårdtarbejdende riikovillige
investorer som er skyld i at du og jeg lever bedre end indere gør

Blåstempling af tyveri vil lette at muslimer stjæler Danmark og det er
jo hvad de autonome altid hepper på

Grækerne bør afstå svarende til renter og afdrag af gæld , ikke
totalt, selvom tvangsauktion på et par øer ville være god gestus

Perserne ved Thermopylæ ville eje alt og slavegøre