Nudistaktivist kunstner iført kun guitar
Fra : Bo Warming

Dato : 17-06-11 22:37

Nudistaktivist kunstner iført kun guitar
For at demonstrere mod skatteregler går en kunstner i Helsinge
splitternøgen på scenen og bliver ikke påtalt af politi for
blufærdighedskrænkelse.

Det er lovende, at min kamp for at politiet udviser proportionssans ER
VED AT VINDE.

Det kan undskyldes at det straffes hvis man offentligt onanerer eller
hvis man blotter sig for en enkelt mindreårig i enrum.
Men hvis man samtidig spiller musik eller som jeg læser avis, SÅ ER
MAN IKKE UTERLIG og det fik jeg banket ind i de dumme politihoveder på
min gades fortov.
Jeg har intet kritisabelt gjort ved at politi ti gange på et år er
rykket ud for at true mig og oftest har fået tiltrængt skældud af mig
Men gradvis virker min fornuft på tosserne, og i fremtiden vil det
spare millioner af skattekroner, hvis det lærer dem at koncentrere sig
om vold,tyveri og bedrag.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 28-06-11 00:51

Den 17-06-2011 23:37, Bo Warming skrev:
> [...]
> Men hvis man samtidig spiller musik eller som jeg læser avis, SÅ ER
> MAN IKKE UTERLIG og det fik jeg banket ind i de dumme politihoveder på

hvorfor hiver du ikke bare dit eller dele af dit plankeværk ned hvis du
vil side og onanere over for de unge poder i børnehaven - behøves det
absolut at være på fortorvet ?

kan vi ikke blive enige om planen med et fortorv er at det er til at gå
på ? på samme måde som vejen er til Biler cykler og ja andre motor
køretøjer ?