Hjemmerøvere med økse
Fra : Martin Larsen

Dato : 17-06-11 10:38

http://jp.dk/aarhus/krimi/article2464735.ece
”Øksen sad så godt fast i ryggen, at den måtte lirkes op.”

Røverne var på spil i Tranbjerg.

Offentligheden må tilsyneladende ikke få oplysninger om røvernes navne,
udseende eller herkomst.

Mvh
Martin

Fra : Vidal

Dato : 17-06-11 11:40

Den 17-06-2011 11:38, Martin Larsen skrev:
> [...]
>
> Røverne var på spil i Tranbjerg.
>
> Offentligheden må tilsyneladende ikke få oplysninger om røvernes navne, udseende

Statistisk set er de danskere. Men pyt, når skilderhus-effekten
sætter ind, bliver vi fri for hjemmerøvere af hvilken somhelst
herkomst.

--
Venlig hilsen,

Vidal

Fra : Bo Warming

Dato : 17-06-11 21:50

On Fri, 17 Jun 2011 12:39:38 +0200, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Statistisk set er de danskere. Men pyt, når skilderhus-effekten
>sætter ind, bliver vi fri for hjemmerøvere af hvilken somhelst
>herkomst.

Økse er terror og episoden bør bruges til forsvar for DF-grænsekontrol

Stop for vold er det vigtigste af alt og alle signalpolitikkneb gælder

Fra : Vidal

Dato : 17-06-11 21:58

Den 17-06-2011 22:49, Bo Warming skrev:

> Økse er terror og episoden bør bruges til forsvar for DF-grænsekontrol

Det kan det da ikke, hvis det er danske statsborgere, der har
begået volden.

Fra : Bo Warming

Dato : 17-06-11 22:21

On Fri, 17 Jun 2011 22:57:51 +0200, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Det kan det da ikke, hvis det er danske statsborgere, der har
>begået volden.

Grænsekontrol er om SIGNALER og dit fnidder om at et tilfældigt
aktuelt lille mindretal af hjemmerøvere er danskere er ligegyldigt.

Se ud over din egen næse - ikke alle er hårkløvende pedanter

I den store sammenhæng er røveri med økse ikke særlig dansk

Fra : Vidal

Dato : 18-06-11 22:10

Den 17-06-2011 23:20, Bo Warming skrev:

> Grænsekontrol er om SIGNALER og dit fnidder om at et tilfældigt
> aktuelt lille mindretal af hjemmerøvere er danskere er ligegyldigt.

Hvorfor tror du det er et mindretal af røverne, der er danskere?

Langt hovedparten af røverne har ikke passeret nogen grænse
før de begik hjemmerøveriet. Det er blot DF-propaganda.

http://www.dkr.dk/media%28765,1030%29/Rapport_om_hjemmer%C3%B8veri_og_tryghed.pdf

--
Venlig hilsen,

Vidal

Fra : Bo Warming

Dato : 18-06-11 23:23

On Sat, 18 Jun 2011 23:10:25 +0200, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Hvorfor tror du det er et mindretal af røverne, der er danskere?
>
>Langt hovedparten af røverne har ikke passeret nogen grænse
>før de begik hjemmerøveriet. Det er blot DF-propaganda.

Df har ret i at hjemmerøverier o lign har at gøre med åbne grænser

At DF har fået V og K med på grænsekontrol er et scoop vedr valget

Disse vigtige facts fejer dit fnidder af banen

Fra : Bo Warming

Dato : 21-06-11 14:42

Det er en svinestreg fraRønn at hun smider grus i
grænsevagtmaskineriet vedr hjemmerøverier

Alle mistænkelige skal have fodlænke på

Ellers er vi et uland og morderiske mod hjemmene

Tolderen har en politidameassisent og når han sir til hende FRISK HIM
vedr rumæner/muslim
så tjækkes både for våben og påsættes ankelradiosender

Fra : Martin Larsen

Dato : 18-06-11 00:34

On 17/06/11 22:57, Vidal wrote:

> Det kan det da ikke, hvis det er danske statsborgere, der har
> begået volden.

Hvis det mod forventning er gammeldanskere der står bag, som typisk er
dem som politiet har mulighed for at fange, så er det /copycats/

Hjemmerøverier i det omfang vi ser i dag kendte vi svjv ikke før ca 2000.

Fra : Bo Warming

Dato : 18-06-11 07:55

On Sat, 18 Jun 2011 01:34:09 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Hvis det mod forventning er gammeldanskere der står bag, som typisk er
>dem som politiet har mulighed for at fange, så er det /copycats/
>
>Hjemmerøverier i det omfang vi ser i dag kendte vi svjv ikke før ca 2000.

Ja og når nordafrikanske arabisk forår aktivistflygtninge når danske
grænser,
kan ondet hundreddobles,
så DF-grænsekontrol er liv og død for dansk overlevelse

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 18-06-11 12:39

> [...]
> dem som politiet har mulighed for at fange, så er det /copycats/
>
> Hjemmerøverier i det omfang vi ser i dag kendte vi svjv ikke før ca

Og hvad var det så der skete omkring år 2000 ? Øs endelig ud i rigelige
mængder af din fantastiske viden, Martinse-basse-manse...

Republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Vidal

Dato : 18-06-11 22:14

Den 18-06-2011 01:34, Martin Larsen skrev:

> Hvis det mod forventning er gammeldanskere der står bag, som typisk er dem som
> politiet har mulighed for at fange, så er det /copycats/

Og mon disse copycats lige tager et sving ned om grænsen,
så tolderne kan standse dem, inden de begår røverierne?

> Hjemmerøverier i det omfang vi ser i dag kendte vi svjv ikke før ca 2000.

Vil antallet af hjemmerøvere/copycats så falde, hvis vi får flere toldere?
Vil de bruge andre våben end økse.

--
Venlig hilsen

Vidal

Fra : Bo Warming

Dato : 19-06-11 15:19

On Sat, 18 Jun 2011 23:14:14 +0200, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

> [...]
>så tolderne kan standse dem, inden de begår røverierne?

>Vil antallet af hjemmerøvere/copycats så falde, hvis vi får flere toldere?

Overvågning kan man ikke få formeget af hvor muslimer huserer og har
du rent mel i posen kan det ALDRIG genere dig

Der er ikke demokratisk dyd i at blinde sig

At fortie sandhed er at begrave guld(ordsprog)

Fra : Vidal

Dato : 19-06-11 20:53

Den 19-06-2011 16:18, Bo Warming skrev:
> Overvågning kan man ikke få formeget af hvor muslimer huserer og har
> du rent mel i posen kan det ALDRIG genere dig
>
> Der er ikke demokratisk dyd i at blinde sig
>
> At fortie sandhed er at begrave guld(ordsprog)

Sådan var det jo også i Sovjetunionen og DDR.
Dér kunne magthaverne ikke få for megen overvågning.
Men i Sovjet var der jo også en del muslimer, så din
teori passer måske meget fint på det.

Jeg tror ikke dit idol Glistrup gik ind for overvågning
af samfundsborgerne. Men du kender ham jo bedre, end mig.

--
Venlig hilsen,

Vidal

Fra : Bo Warming

Dato : 20-06-11 23:37

On Sun, 19 Jun 2011 21:53:22 +0200, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

> [...]
>
>Jeg tror ikke dit idol Glistrup gik ind for overvågning
>af samfundsborgerne. Men du kender ham jo bedre, end mig.

Hvorfor mener du ikke som den overvågningsglade Glistrup og jeg at MAN
SKAL STÅ VED SANDHEDEN?

Fra : Vidal

Dato : 21-06-11 10:32

Den 21-06-2011 00:37, Bo Warming skrev:

> Hvorfor mener du ikke som den overvågningsglade Glistrup og jeg at MAN
> SKAL STÅ VED SANDHEDEN?

Er der nogen tegn på Glistrup var overvågningsglad? Han
forekom at være en fri og anarkistisk natur så al tanke
om overvågning synes latterlig.

Sandhed og overvågning har intet med hinanden at gøre.

--
Venlig hilsen,

Vidal

Fra : Bo Warming

Dato : 21-06-11 14:31

On Tue, 21 Jun 2011 11:31:44 +0200, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Er der nogen tegn på Glistrup var overvågningsglad? Han
>forekom at være en fri og anarkistisk natur så al tanke
>om overvågning synes latterlig.
>
>Sandhed og overvågning har intet med hinanden at gøre.

Hans omkvæd var vedr registrering MAN SKAL STÅ VED SANDHEDEN og han
gik nøgen i sit hjem også når konens veninder var der og når bare ikke
folk sku belastes med regnskabs-hoveri så måtte elektronik udrede ALT
- hemmeligheder er pjat

OVERVÅGNING ER OM AT FREMSKAFFE SANDHED

Frihed er ikke at spille skuespil overfor hinanden .

Men om vi vil sende åbne brevkort eller regne med posthemmelighed vedr
brev i kuvert skal hvert privatiserede postfirma melde ud om og holde
løftet

USA kan måske bryde alle koder når digitalt - Echelon osv - vigtigst
er at få ram på terror

Fra : DADK

Dato : 17-06-11 23:48

On 17-06-2011 12:39, Vidal wrote:

> Statistisk set er de danskere. Men pyt, når skilderhus-effekten
> sætter ind, bliver vi fri for hjemmerøvere af hvilken somhelst
> herkomst.

Du sammenligner cykeltyveri med bankkup,

Man placerer blot de tilfælde af tyveri hvor ofret er hjemme i samme
kategori som "hjemmerøveri", og så får man det til at se lyksaligt ud

Fra : Vidal

Dato : 18-06-11 22:15

Den 18-06-2011 00:48, DADK skrev:

> Du sammenligner cykeltyveri med bankkup,

Jeg sammenligner ingenting.

Fra : DADK

Dato : 18-06-11 22:26

On 18-06-2011 23:15, Vidal wrote:

> Jeg sammenligner ingenting.

Nej, du efterplaprer den statistik der siger at størstedelen af alle
hjemmerøvere er danske statsborgere. Men det er jo ikke indbrud hvor
folk tilfældigvis er hjemme man har i tankerne, når der tales om
hjemmerøverier. Men de tælles med i statistikken.

Derudover er det ikke mærkeligt at statistikken viser at de dømte i
hovedsagen er danskere. I de tilfælde hvor det handler om f.eks
øøsteuropæere er de jo rejst ud af landet bagefter, uden at blive
tjekket ved grænsen.

Det er problemet med grænser og udenlandske kriminelle i en nøddeskal.
Hvis EU-samarbejdet var så meget værd fik vi ikke alle disse kriminelle
fra syd, og de få der kom og tog ud af landet med uforrettet sag ville
blive fanget af vores "europæiske partnere".

Men nej. Og det ved de kriminelle godt. Det er derfor der er hele
turistbureauer i lande som Rumænien og Bulgarien hvor man fragter hele
busser op med folk der så lever af plat og kriminalitet i Danmark i et
par uger inden de rejser hjem igen. Risikoen er minimal. Fanges de
bliver de kun udvist, dømmes de får de ikke en straf der matcher den
samme straf de ville få i hjemlandet. Er man fattig og parat til
kriminalitet er det win win. Enten scorer man kassen, på kriminalitet,
eller også ender man i fængsel og får kost og logi plus lommepenge til
cigaretter betalt af den danske stat.

Fra : Vidal

Dato : 19-06-11 20:50

Den 18-06-2011 23:25, DADK skrev:

> [...]
> eller også ender man i fængsel og får kost og logi plus lommepenge til

Ja, hvis man ikke bryder sig om de officielle betegnelser,
kan man jo altid redefinere begreberne, indtil de passer med
ens egne specielle politiske synspunkter.

Det er jo en populær hobby i denne gruppe. Sproget har stor magt,
ikke? Den der får lov til at definere sproget har magten.

--
Venlig hilsen,

Vidal

Fra : Bo Warming

Dato : 21-06-11 14:37

On Sun, 19 Jun 2011 21:49:54 +0200, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

> [...]
>
>Det er jo en populær hobby i denne gruppe. Sproget har stor magt,
>ikke? Den der får lov til at definere sproget har magten.

   The purpose of Newspeak...is to make all other modes of
thought impossible. George Orwell("1984")
   The question is, said Alice, `whether you can make words mean
so many different things. The question is, said Humpty Dumpty, `which
is to be master -- thats all.      Lewis Carroll
   `When I use a word,' Humpty Dumpty said in rather a scornful
tone, `it means just what I chose to mean --neither more nor less.'
When I use a word, it means just what I choose it to mean neither more
nor less.      Lewis Carroll (Charles Lutwidge Dodgson)

Fra : DADK

Dato : 17-06-11 23:50

> Statistisk set er de danskere.

Ja, man laver en oversigt over indbrud hvor folk var hjemme da
forbrydelsen skete, og så kalder man de tyvetogter for "hjemmerøverier".

Fra : DADK

Dato : 17-06-11 23:53

> Statistisk set er de danskere. Men pyt, når skilderhus-effekten
> sætter ind, bliver vi fri for hjemmerøvere af hvilken somhelst
> herkomst.

Ja, man laver en statistik over røvertogter hvor folk var hjemme da
røverne kom og så kalder man det et "hjemmerøveri".

Væk er torturen
tvangen
usikkerheden
ducttapen
voldtægten

osv

naturligvis helt sammenligneligt med at få stjålet en pose bajere

Fra : Bo Warming

Dato : 18-06-11 08:01

>Væk er torturen
>tvangen
>usikkerheden
>ducttapen
>voldtægten

De fremmedes hjemmerøverier er måske vort sidste håb om at få danske
vælgere op af lænestolen i tide, og DF spiller deres kort intelligent

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 18-06-11 12:36

> [...]
>
> Røverne var på spil i Tranbjerg.
>
> Offentligheden må tilsyneladende ikke få oplysninger om røvernes

Er det noget som du skal bruge til noget ? De er jo anholdt, så du skal jo
ikke ud og fange dem... Så igen, hvad skal du bruge det til,
Martinse-dumse-numse ?

Fra : Martin Larsen

Dato : 18-06-11 13:39

On 18/06/11 13:36, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) wrote:
> "Martin Larsen"<mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Er det noget som du skal bruge til noget ?

Tænk hvis små Kimsebasser skulle censurere i DK efter vejledning fra
deres stalinist-mentor...

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 18-06-11 13:43

> Tænk hvis små Kimsebasser skulle censurere i DK efter vejledning fra
> deres stalinist-mentor...

Nå det kunne du ikke svare på... Det tænkte jeg nok...