Dyret der fik dødsstødet kommer til live!
Fra : Lyrik

Dato : 15-06-11 03:37

"Unionen er stendød!" sagde Poul Schlüter og det var den snart, idet
nationerne ikke ville have EU's forenede stater.

Jeg forudser imidlertid at Unionen kan stå op fra de døde og komme til
live i ét nu!

Grunden er, at unionen simpelt hen er den eneste løsning på de store
økonomiske problemer som Grækenlands kollaps, med trussel om Portugals
kollaps efterfulgt af Spaniens kollaps vil medføre.
Når de andre stater skal betale for disse landes fejlslagne økonomiske
politik, så må der følge en indflydelse på samme politik.
Og vi taler om en indflydelse der bedst kan beskrives som at komme
under total administration! Total administration er nationalt
fællesskab=Union!

Landene er trængt op i en krog og står foran tænderne på de store
møllehjul der bare drejer og drejer uden at vi mennesker kan stille
noget op! Vi bestemmer kun til en hvis grense, Så bliver vi drevet ind
i situationer der gør os magtesløse!
V bliver presset til EU-unionen! Alternativet er total kollaps!

Det ser for mig ud som om at den skæbne der er tilrettelagt for Europa
er den Europæiske Union.

MvH
Jens

Fra : Martin Larsen

Dato : 15-06-11 14:03

On 15/06/11 11:36, Lyrik wrote:
> [...]
> Og vi taler om en indflydelse der bedst kan beskrives som at komme
> under total administration! Total administration er nationalt

Kan du "totaladministrere" generalstrejke uden at disponere over politi
og militær?
Dine gale alternativer er *ikke* gennemtænkte.

Lad Grækerne løsrive sig, og lad Fanden kende sine.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 15-06-11 19:31

On Wed, 15 Jun 2011 15:03:23 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Kan du "totaladministrere" generalstrejke uden at disponere over politi
>og militær?
>Dine gale alternativer er *ikke* gennemtænkte.
>
>Lad Grækerne løsrive sig, og lad Fanden kende sine.

, Ja den EU udvidelse vi stemte for i 1972 var mere end rigeligt