Noget mere ondskab fra DF!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-06-11 13:37

I form af "gør det der er bedst for Karsten BJørnholt"

Der er noget programmering igang, med at forklare
min underbevidsthed at egentlig er det der
har gjort mig til det mest torterede væsen der nogensinde kommer til
at eksistere i universet,
egentlig er noget pjat og indbildning, og
at jeg egentlig er en slags bedrager hvis jeg får
en erstatning for noget som helst, og også et
dumt svin hvis jeg ikke giver Karsten BJørnholt
og hans familie størstedelen, da det jo er ham
der har skaffet pengene egentlig!

Og egentlig skal jeg syntes det er sjovt og dejligt!
Og de skeløjede i fjernsynet kan jo altid betale emdr
forbundet for at få det væk!

Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-06-11 13:40

On 14 Jun., 21:36, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:
> [...]
> der har skaffet pengene egentlig!
>
> Og egentlig skal jeg syntes det er sjovt og dejligt!
> Og de skeløjede i fjernsynet kan jo altid betale emdr

Rettet, der var et ekstra ord et sted!

Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-06-11 14:48

On 14 Jun., 21:39, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Rettet, der var et ekstra ord et sted!
>
> Allah

Og efter at have skrevet det her, var der et forsøg
på at få mig til at skrive i halvejs vred og halvejs som en vittighed:
noget om hvordan priser er på et refill
kit til en pnev(Noget med rigets sikkerhed og million erstatninger)

Og så nogen trusler mod folkevalgte!

Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-06-11 15:52

On 14 Jun., 22:47, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> noget om hvordan priser er på et refill
> kit til en pnev(Noget med rigets sikkerhed og million erstatninger)

halvejs halvvejs, kors der køre noget på min stavning også!

Det forsvinder hurtigt!

Allah