Endnu noget svineri fra DF!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-06-11 02:24

Noget programmering, og resterne fra
dengang jeg blev forsøgt programmeret til at stemme DF::
Der er noget fra mellem 1999-2003!
Hvor jeg først blev "forberedt" til at blive ødelagt,
dø af noget skrevet i nyhedsgrupperne!

Det er trods alt forædderi, det der blev gjort!
programmering af vælgerne i et demokrati til
at stemme på et bestemt politisk parti!

Jeg tror det var en nødløsning,en sætning!
Bagefter da det ikke virkede,blev det lavet
om til at jeg skulle blive ødelagt af beskyldninger,
andre kommer med, usande, som jeg skulle
opføre mig som om var sande!

Og senere hen, skulle jeg "gå istykker i hjernen"
så nogle mennesker kunne lade som om,
at de havde de nødvendige evner til at skrive
folk istykker!

Det hele er tortur drevet, smerte signaler til brainstem
og limbic system!

Det er barinstem og underbevidsthed, der fjerner
sektioner af psyken indefra, for at undgå fysisk smerte
(noget der bliver anset for fysisk skade,der føre til død!)

Det kan ikke beskrives, og er en stor del af at blive
kvante mekanisk af tortur!(se skeløjede tv damer)

Fornemmelsen af at blive trrukket istykker,
Uanset hvad, så er det gjort for at være maksimal
modbydeligt, påstande om en "logisk" bombe er latterlige!
(jeg tror faktisk at jeg selv blev sat til at komme med
den påstand et par gange!)

Alt det andet fluf(livsødelæggende fluff)
"Hver gang du siger et ord, skal du forestille dig at ordet
kommer op i en kasse, hver ord har sin egen kasse,
når en kasse er fyldt, så falder der et ord ud engang imellem,
når et ord falder ud, så skal du sige ordet!"

og

her er en liste med ti ord
Koncentrationsevne,nærvær,fokuseringsevne,overblik
ect ect.......

der skal altid mangle tre, du må selv vælge hvilke tre
(det hele har forbindelse, til brainstem og underbevidsthed,
det er ikke baseret på tillid til programmøren)

Den med at forestille mig at ord kommer i en kasse,
blev lavet i 2007!
efter jeg fik besked på:
køb et billede og hæng på væggen ved siden af dit fjernsyn,
Snif lighter gas,
Gå over og slå et familie medlem!

(ingen af de tre sidste er gjort, men den sidste er noget jeg
påstod at jeg havde gjort, da personen ellers var blevet myrdet,
Som min far blev!(jeg var programmeret til ikke at forsvare mig selv)

(da min far blev myrdet, blev jeg sat i en trance i de efterfølgende
dage af Karsten Bjørnholt, fik besked på at forestill mig at jeg skød
ham, (hvilket jeg gjorde, men det på båndoptagelsen er det forkerte
rum, jeg fik det indtryk fra Frederikssund politi, at det havde
foregået
i køkkenet! Og forestillede mig derfor, at have gjort mordet der,
tortu drevet til at tro det er ægte!) Bjørnholt har bare fået besked
på "det er blevet gjort" af DJ Ævl!

Jeg kontaktede selv Karsten BJørnholt i 2006-2007 og
ansatte ham privat(jeg var programmeret til det!)

Jeg har ikke været vågen lige siden jeg gik med til
at prøve noget emdr for at se om det kunne afhjælpe
en depression(i 1998) jeg kom hjem fra hospitalet i 1997
Efter jeg overlevede at indtage 100 stk paracetamol!
(jeg vågnede op tre timer senere,efter at have indtaget dem
og ville ikke risikere permanent skade, og fik mig selv
transporteret på hospitalet!)

Jeg var vågen inden emdr, ikke bagefter!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-06-11 02:39

On 14 Jun., 10:24, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:
> [...]
> og ville ikke risikere permanent skade, og fik mig selv
> transporteret på hospitalet!)
>
> Jeg var vågen inden emdr, ikke bagefter!

Seratonin er noget med mavesækken har jeg fundet ud af,
det stammer fra en blindtarmsoperation da jeg var ca. 10

Jeg spiser noget mørk chokolade og Aspartam(sødemiddel),
det er en vigtig phenylalaninkilde!

/Allah