Flydeline!
Fra : Morten

Dato : 11-08-01 20:39

Hvad kan man købe på en tankstation til at holde sin flydeline flydende,
skal bruge det i morgen tidlig ?

Og hvad bruger man ellers?

Knæk og Bræk
Morten

Fra : Tommy-Trout

Dato : 11-08-01 22:06

Hej Morten

Jeg mener det er vinylrens. Har ikke selv prøvet det

Hilsen
Kim

Fra : Simon

Dato : 12-08-01 07:42

> Og hvad bruger man ellers?
tjaa ellers er den vel flydende når man køber, men skal man have det fra en
tank, vil jeg tro noget bilvoks ?

knæk og bræk !
-Simon

Fra : Henrik Leth

Dato : 12-08-01 08:35

cichlidae@jubiimail.dk,Ny-Internet writes:
>Hvad kan man købe på en tankstation til at holde sin flydeline flydende,
>skal bruge det i morgen tidlig ?
>
>Og hvad bruger man ellers?
>

>Knæk og Bræk
>Morten

Jeg har i mange år brugt Statoils Vinylplejemiddel., som virker på stort
set alle liner.

Henrik Leth
www.metal-randers.dk    Privat: http://home4.inet.tele.dk/leth
tlf.: +45 21 26 42 16
fax.: +45 86 40 16 89

Fra : Henric

Dato : 12-08-01 13:30

Jag har testat Armor All med blank finish och linan blev renare. Den flöt
redan innan.
/H