2005-framing for §232=justitsmord mod tækk~
Fra : Bo Warming

Dato : 12-06-11 17:17

2005-framing for §232 = justitsmord mod tækkelige mig
En søndag sidst i maj havde jeg annonce i aviserne om ledig lejlighed
i toppen af mit hus. Jeg besvarede tyve opkald med at besigtigelse ku
ske kl 2000. og
af ti fremmødte var et sympatisk par særlig interesseret så vi drak
vin i min lune have
Så kom en gambiansk arrogant flygtningedame der talte godt engelsk og
havde ringet men mistorstået tidspunktet, så hun kom 1½time for sent
For ikke at virke racistisk på parret, jeg drak vin med, tilbød jeg
hende en rundvisning, selvom det var for sent.
Næste dag kom to betjente og påstod at jeg havde hevet penis frem
under besigtigelse og da jeg har 3 racismedomme(muhamedanerkritik) var
det jo naturligt at jeg perverst hadede sorte og krænkede kriminelt ,
mente de!
Efter et par uger kom bødeforlæg, §232, 3000 kr
Selvom det stod påstand mod påstand, tabte jeg incl i landsret

Damen ville måske frame mig for blufærdighedskrænkelse pr men-ed pga
mine "racistiske"(muslimkritiske) holdninger på plankeværket.
Eller hun var vant til flygtningcenres fine faciliteteer og så
krænkelse af rod og lugt i min lune have og har oplevet en slags
overgreb,
Hun erkendte, at jeg havde haft tækkelige shorts på med elastik hele
vejen rundt altså uden gylp, og har ud af det blå oplevet, at jeg
frem af disse drog penis.!
Hvilket er utænkeligt, jeg ville hurtigt tilbage til det interessante
par i min have.
Men retten adlyder ofte politiets indstilling blindt og begår
justitsmord