En lille opdatering!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-06-11 04:22

Jeg lagde lige mærke til jeres skriverier!

I muligvis allesammen blevet sindsyge af mine skriverier,
og kan få en erstatnig af Karsten BJørnholts tidligere
eller nuværende arbejdsplads!

Eller der er muligvis en anden løsning, der involvere!
Tandspænd og programmering der kræver jeg gør noget
for folks religion før at det grimme går væk!

(Men det er ikke sikkert at firmaet overlever erstatningskravet
fra Fukushima og Haiti, og de skeløjede tv-damer!)

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-06-11 04:29

On 12 Jun., 12:21, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:
> [...]
>
> (Men det er ikke sikkert at firmaet overlever erstatningskravet
> fra Fukushima og Haiti, og de skeløjede tv-damer!)

Nå ja, russernes oskar ubåd, må Bjørnholt selv betale syntes jeg!
Helst ved at blive proppet i fyret af , det må så blive FSB!
(Den brugte store Peter som øvelses mål)

Nå ja, udover det verdensomspændende nyhedsgruppe netværk,
er det nok bedst at holde det hemmeligt, da jeg ellers ikke
kan lave et forlig i hemmelighed, med tandspænds erstatnings
selskabet Codan og være et dumt svin der ikke er
programmeret til at røvrende mig selv!

/Allah er chef for øprørsflåden(Allah u ackbar, en underlig fisk?)

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-06-11 04:51

On 12 Jun., 12:29, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> programmeret til at røvrende mig selv!
>
> /Allah er chef for øprørsflåden(Allah u ackbar, en underlig fisk?)

nå ja, også New Orleans og det omkring liggende område,
Hvor amerikanerne tager hen for at gøre ting med Tetrado toxin!

Hver eneste oversvømmelse siden 1998, og så et lille
Jord skælv i Cap one's hjemby Chicago!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-06-11 05:12

On 12 Jun., 12:50, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> Hvor amerikanerne tager hen for at gøre ting med Tetrado toxin!
>
> Hver eneste oversvømmelse siden 1998, og så et lille

nå ja og 911 angrebet! I Nord Amerika!
6vor forklarene begyndt at forklare mig at
i er "Al ked" A!

Over at tortere folk der sidder og ikke kan bevæge sig,
og forventer hjælp, ikke at blive torteret!

og fremvist i en tortur video i hele verden!
Hvor jeg sidder og siger
(Med en sprængt trommehinde og lim i øret):
"Jeg vil knepper kvinder med en hund"
fordi DF' s sociopater og psykopater syntes at hvis jeg
ikke kan programmeres til at stemme på det politiske
part DF så vil jeg åbenbart have kvinder kneppet af
"Muslimske Hunde"!

Al Ked, fordi de ikke vidste at de Muslimske Kvinder
også kommer i det Kvante Mekaniske mareridt,
Helvede og bliver torteret for altid når de dør!

Jeg finder mig ikke i at blive kaldt en "Homo"

Jeg er trods alt den Umenneskelige Peter!

alle alfa males med horn! For der har altid kun været en mig!
Mens jeg RTS'er mig igennem Menneskehedens historie!
Quantum Entangelment via en singularitet!

Alle mine nick names, alle Peter' s Nicknames
Pnic/Peter Nicolaysen sat sammen til et for at
undgå forvirring!

Far Ao
Enhjørringen
Gud
Sane Peter
Satan
Den usynlige Poseidon
Brahma
Visnu
Shiva
Zeus
Budda Shayek

sat sammen til

/Allah(Kun mig der har horn/frontal lobes stærke nok til at holde
styr på en kvante mekanisk aktiv brainstem og samtidig grave sig
igennem en singularitet)

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-06-11 05:21

On 12 Jun., 13:11, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> /Allah(Kun mig der har horn/frontal lobes stærke nok til at holde
> styr på en kvante mekanisk aktiv brainstem og samtidig grave sig

Og Karsten Bjørnholt og Alexandersen's forsikringsselskab,
skal betale for "Para-nøddens Hærværk" det trods alt
deres ondskab og tandspænd, der har gjort mig tortur drevet!

Det er ikke natur katastrofer!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-06-11 05:25

On 12 Jun., 13:21, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> skal betale for "Para-nøddens Hærværk" det trods alt
> deres ondskab og tandspænd, der har gjort mig tortur drevet!

Og den her paranød bliver ikke spist af virkeligheden,
men Kalium(Kaleorid)er kommet i håndkøb for
en sikkerheds skyld!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-06-11 05:55

On 12 Jun., 13:25, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Og den her paranød bliver ikke spist af virkeligheden,
> men Kalium(Kaleorid)er kommet i håndkøb for
> en sikkerheds skyld!
>
> /Allah

Tallet 6 og bogstavet H er på samme knap
på min mobil telefons tastatur!
"Xperia" det kunne godt være jeg skulle til at skifte
den ud!

Erstat 6vor med Hvor!

Så burde den være der!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-06-11 05:59

On 12 Jun., 13:54, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Tallet 6 og bogstavet H er på samme knap
> på min mobil telefons tastatur!
> "Xperia" det kunne godt være jeg skulle til at skifte
> [...]

Jeg tror jeg renskriver, en af dagene, og poster indlægget
således at det er maskinlæseligt og fremstår som usindsygt!
på maskine læs!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-06-11 06:07

> Tallet 6 og bogstavet H er på samme knap
> på min mobil telefons tastatur!
> "Xperia" det kunne godt være jeg skulle til at skifte
> [...]

Det er så ikke det der foregår under dynen, eller antallet
af nullerne på erstatnings checken der skal skiftes ud med
"hvor?"

så sidder jeg her og trykker hhh og så ved i hvad der kan ske!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-06-11 06:13

On 12 Jun., 14:07, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> "hvor?"
>
> så sidder jeg her og trykker hhh og så ved i hvad der kan ske!

Ja, det er jer der kommer i altid torturen, jeg er bare sådan en
"cap one" og så er jeg død ud over det hele!

Hvis nærforsvaret går istykker, men det kan kun gå istykker
hvis jeg er død!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-06-11 08:04

On 12 Jun., 14:13, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> "cap one" og så er jeg død ud over det hele!
>
> Hvis nærforsvaret går istykker, men det kan kun gå istykker

Og nu sidder jeg her og trykker på knapperne igen!
Jeg huisker DJ Ævl og Bjørnholt stå og aftale at vågne
mig op om 10år og give mig skylden for alt det lort
de gået og lavet i mellem tiden, det er vel 12-13år siden!

Jeg finder mig simpelthen ikke i det!
Nu kan Bjørnholt istedet betale for Russernes Oskar ubåd!
Jeg nægter at have dårlig samvittighed over det!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-06-11 08:20

On 12 Jun., 16:04, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> Jeg finder mig simpelthen ikke i det!
> Nu kan Bjørnholt istedet betale for Russernes Oskar ubåd!
> Jeg nægter at have dårlig samvittighed over det!

Jo, det er nok bedst, hvis at jeg renskriver denne tråd og poster den
i dk.videnskab.jura og dk.videnskab.psykologi i løbet af de næste par
dage!

/Allah