Israels nationalbankchef vil være IMF Boss
Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 11-06-11 20:32

Fra : Bo Warming

Dato : 12-06-11 04:15

On Sat, 11 Jun 2011 21:32:13 +0200, "\(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)"
<la@hotmail.com> wrote:

>http://politiken.dk/udland/ECE1305939/israels-bankchef-vil-lede-imf/
>

>Det syntes jeg lyder fornuftigt.

Ja, når en snes muslimlande vl lege GRækenland og hjælpes ud af
forgældelse, skal de møde en streng, sparsommelig og
ansvarlighedsfokuseret israler

Han kan fx forlange alt militær væk før der lånes til anden luksus

Frankrig har spillet fallit ved at bombe Gadafi præmaturt .DK ligeså.
En kineser bør overvejes.Har overhovedet andre lande den bondefornuft
som IMF behøver?

Fra : E.Dalgas

Dato : 12-06-11 08:14

<la@hotmail.com> wrote:

> [...]

Frankrig har spillet fallit ved at bombe Gadafi præmaturt .DK ligeså.
En kineser bør overvejes.Har overhovedet andre lande den bondefornuft

--------------

Ang - Gæld - Ansvarlighed - Frankrig - Kineser - Bondefornuft

Warming, du glemmer ham her :
http://www.youtube.com/watch?v=ofy21EkXQQA

Kina har altså indledt et samarbejde med verdens finans fyrste. De har brug
for den "know how" der kan tilbydes.

"Xiao Gang, Bank of China's chairman, said: “This partnership forms part of
Bank of China’s global development strategy. We expect to further strengthen
our asset management operations and product design capabilities in private
banking business, and widen the product and service offerings to our
clients.”
http://business.timesonline.co.uk/tol/business/industry_sectors/banking_and_finance/article4783449.ece

Resultatet af dette samarbejde er beskrevet her :

Maxim Parr, chief financial officer of Quercus Ventures, said the fund would
help Chinese companies form relationships with western businesses and
encourage foreign companies to break into China. Chinese investors would
gain more opportunities to expand internationally.
Parr said the fund’s managers aimed to finish raising the vehicle by the end
of the year. The fund will buy significant minority stakes in companies in
sectors including technology, healthcare and luxury goods
http://www.efinancialnews.com/story/2011-03-31/china-private-equity-rothschild

Så der er åbnet op for kinesisk gæld i en fransk bank, ejet og styret af de
samme bagmænd som ejer centralbankerne i EU og USA. Mit gæt er at denne
nyskabte pengetank (private equity fund) snart vil vokse sig til en
gigantisk sum, for kinesere er jo mennesker ligesom alle andre på Guds
grønne jord og mennesker elsker det de kan få for penge og det bør du huske
på Warming.

Måske er Kina ikke så bondefornuftigt aligevel, eller måske er de, døm selv.

--

Vh

E.D

Fra : Bo Warming

Dato : 12-06-11 16:49

On Sun, 12 Jun 2011 09:14:07 +0200, "E.Dalgas" <e.b.d@live.dk> wrote:

> [...]
>på Warming.
>
>Måske er Kina ikke så bondefornuftigt aligevel, eller måske er de, døm selv.

Kina frygter formodentlig at USA gør hvad de plejer, starter en krig
med falsk påskud

Derfor finder de sig i at have enormt mange $ til gode hos USA

De er diametralt modsat grækerne og arbejde skaber arbejde og en dag
er alle job placeret i Kina og nabolande

Vores Øl vil vi tanke fra et kinesisk atlanterhavstankskib der lægger
til i Fredericia og producerer al Carlsberg og Tuborg

Vi bør spare og halvere lønninger og gå den kinesiske vej og vi kan
hvad vi vil

Man siger at Kina har $ i øjnene Men er vi ikke mere materialistiske,
blot kortsigtede Og uværdigt MISUNDELIGE pga vor dumhed og dovenskab
og ødselhed. Snart overhalder de og også stort i lavkriminalitet og
sundhed
At kulminesammenstyrtninger daler med 7% OM ÅRET er ikke en unfair
handelshindring, men de bruger snart flere penge på chipsudviklende
ingeniører i kulminerne end på minearbejdere

Danskere der vil have toldmure er bare SÅ selvdestruktive

Adam Smith beviste i 1780 at når staten pr fordelingspolitik
overfører penge fra A til B så er der nulsum men når pengene blir i
borgernes lommer - som i Kina - så investeres og skabes nu
arbejdspladser og outputs og kvalitet stiger og pris daler OG plussum
= LYKKEKAGEN UDVIDES - der hentes gevinster fra naturen og fjerne
fjender
Udbud efterspørgsel lovmæssigheden er naturlov og ikke
kapitalistondskab

Det er bedre at tænde et lille lys end at forbande mørket, har
kineserne sagt siden Konfutze 500 år før fvt

Når du ser en god mand, prøv, om du kan ligne ham; når du ser en ond
mand, prøv at finde hans fejl hos dig selv.Kung-Fu-Tse

The superior man understands what is right; the inferior man
understands what will sell.Confucius

What the superior man seeks is in himself. What the mean man seeks is
in others. Confucius

HUMOR HAR DE OGSÅ; Beat your child once a day. If you don't know why,
he does.Chinese proverb

Two barrels of tears do not heal a bruise. Chinese Proverb
He who asks is a fool for five minutes, but he who does not ask
remains a fool forever.Chinese proverb

Happiness is the absence of the striving for happiness Chuang-tzu (fl.
B.C. 350)Chinese Philosopher.
Alle vanskelige ting udspringer af noget der er let og alle store ting
udspringer af noget der er småt. Lao Thse
Man lever ikke forgæves, hvis der findes nogen i denne verden, der
virkelig forstår en. Chang-Chao

Fra : E.Dalgas

Dato : 13-06-11 00:20

> [...]

med falsk påskud

Derfor finder de sig i at have enormt mange $ til gode hos USA

---------

USA behøver ikke at angribe Kina militært, de kan nøjes med nogle få mindre
aktioner, som under dække af "krigen imod terror", f.eks formindsker vigtige
leverencer af råvare til Kina. Tålmodig lønner sig i dette tilfælde og hvem
nare hvem her ? Kina har arbejdskraft og totalitært styre, det sikre dem
naturligvis fordele når det kommer til lønninger og lav valuta der sikre høj
konkurence evne. Men deres centralbank er stadig lille i forhold til de
store EU og USA banker og derfor mangler Kina kapital. Kinesiske bankers
udlåns marked er simpelthen blevet for stor til den mængde kapital de kan
risikere i udlån og det er den situation som nu åbner for en historisk
mulighed hos de store finans fyrster i vesten.

----------

[...]

-----------

Det modsatte sker jo nu. Kinesere begynder at låne penge i en EU bank, som
Kina ikke ejer mere end en 1/5 del af..........Let the game begin !

--

Vh

E.D

Fra : Bo Warming

Dato : 13-06-11 03:22

On Mon, 13 Jun 2011 01:19:43 +0200, "E.Dalgas" <e.b.d@live.dk> wrote:

> [...]
>
>Det modsatte sker jo nu. Kinesere begynder at låne penge i en EU bank, som
>Kina ikke ejer mere end en 1/5 del af..........Let the game begin !

Men et land hvis indtjening øges med 10% om året står der respekt om
og USA er forgældet

Kinas samarbejde med ulande er bæredygtigt , modsat vestens

Politiken skriver at ulykker i kulminer daler med 7% om ÅRET -
de må da overhale USA? Læs Tigermor-bogen om selvdisciplinen

Fra : E.Dalgas

Dato : 13-06-11 12:52

> [...]

og USA er forgældet

Kinas samarbejde med ulande er bæredygtigt , modsat vestens

Politiken skriver at ulykker i kulminer daler med 7% om Ã…RET -
de må da overhale USA? Læs Tigermor-bogen om selvdisciplinen

------------

Jeg anfægter ikke at kineserne er mere diciplinerede og arbejdsomme end
vestlige kulture. De udvikler også deres teknologi, men er stadig bagefter
militært og indistruelt.

Det jeg prøver at forklare dig er at truslen imod den kinesiske vækst er
gigantiske banker i vesten, hvis bagmænd nu har fået foden indenfor. Disse
mennesker kontrolere centralbankerne i USA og EU og bære hoved ansvaret for
den økonomiske krise i landene og nu har de altså kastet sig over Kina.

"Give me control of a nations money supply, and I care not who makes it’s
laws." Mater Amschel Rothschild, founder of the Rothschild banking dynasty.

--

Vh

E.D

Fra : Bo Warming

Dato : 13-06-11 17:55

On Mon, 13 Jun 2011 13:52:13 +0200, "E.Dalgas" <e.b.d@live.dk> wrote:

> [...]
>laws." Mater Amschel Rothschild, founder of the Rothschild banking dynasty.

Hvad kan de gøre ved Kina?

Når man sælger mere end man forbruger, så får man mere og mere at tære

HVOR er de bagud industrielt?

Fra : E.Dalgas

Dato : 13-06-11 21:41

> [...]

>"Give me control of a nations money supply, and I care not who makes it’s
>laws." Mater Amschel Rothschild, founder of the Rothschild banking

Hvad kan de gøre ved Kina?

----------

De kan gældsætte kineserne til op over begge øre, ligesom de har gjort med
amerikanerne og europærene.

Det korupte pengessystem:

Del 1 (9:51)
http://www.youtube.com/watch?v=pt2Lo786zLk
Del 2 (8:34)
http://www.youtube.com/watch?v=eggJwj52j0Q&feature=related

-----------

Når man sælger mere end man forbruger, så får man mere og mere at tære
på

HVOR er de bagud industrielt?

-----------

Hvis en større og større del af overskudet forsvinder ud af Kinesernes
lommer, over i internationale bankers pengetank, fordi de skal betale renter
og optage nye lån for at følge med udviklingen i landet, er det eneste som
er tilbage, på sigt vel at mærke...Gæld ! Fordi de har jo dybest set har
lånt sig til overskudet. De er med andre ord begyndt at bruge penge som de
ikke ejer selv. Det starter i det små, men kan vokse sig meget stort.

Kinas industri er bagud teknologisk

Et eks :
http://www.tvsyd.dk/artikel/96448:Firma-i-Vejle-skal-forsyne-Kina-med-moentvaskerier

--

Vh

E.D

Fra : Bo Warming

Dato : 14-06-11 17:15

On Mon, 13 Jun 2011 22:40:59 +0200, "E.Dalgas" <e.b.d@live.dk> wrote:

> [...]
>lånt sig til overskudet. De er med andre ord begyndt at bruge penge som de
>ikke ejer selv. Det starter i det små, men kan vokse sig meget stort.

Når antal kulmineulykker nedsættes med 7% om året så er de foran og
ikke bagud

Beskylder du banker for at være svindlere så et land der sælger mere
end de køber får gæld?

Fra : E.Dalgas

Dato : 14-06-11 23:00

> [...]

ikke bagud

Beskylder du banker for at være svindlere så et land der sælger mere

Svindlere,forbrydere, mordere.....disse mennesker er blevet kaldt alt.

For at sælge noget, skal der bruges penge til at udvikle og producere.
Kineserne er nu begyndt at låne penge i vesten til dette. Husk på, de låner
ikke af lande, men af banker. Banker som er ejet af denne verdens finans
dynastier og banker der på sigt, kan udkonkurere kinesernes egen central
bank som kun er verdens 5 største.

--

Vh

E.D

Fra : Bo Warming

Dato : 15-06-11 20:31

On Tue, 14 Jun 2011 23:59:54 +0200, "E.Dalgas" <e.b.d@live.dk> wrote:

> [...]
>ikke af lande, men af banker. Banker som er ejet af denne verdens finans
>dynastier og banker der på sigt, kan udkonkurere kinesernes egen central

Læs "Kampråb fra en Tigermor"

Et land med den fighterånd går ikke fallit

De beriger os med et godt eksempel

Fra : Bo Warming

Dato : 17-06-11 08:04

> [...]
>ikke af lande, men af banker. Banker som er ejet af denne verdens finans
>dynastier og banker der på sigt, kan udkonkurere kinesernes egen central

50dobling på 5 år af Kina-invest i EU
i perioden 2003-2005 investerede kinesiske firmaer "kun 853 mio $ i
Europa, men
i perioden 2008-2010 investerede de 43,9 mia $.
Det tyder på at vurdering af landets succes udfra de vanlige 10%
øgning af BNP pr år er unfair og underdrivelse. Nok kan vore stærke
banker vælte skuden for Kina hvis de vil og i visse retninger, men det
vil være absurd, selvdestruktivt og krigsagtigt og dermed usandsynligt

Tallene er fra Politiken 17.6.11 og samme avis oplyser om ubestridte
Wikileaks oplysninger som Den Himmelske Freds plads i 1989, at
militæret slet ikke brugte våbnene mod denne demo - man aftalte
fredelig afvikling med demolederne.
Der var altså ingen "massakre" på Tianamen , men for at vise flaget
skød statsmagt på demosammenstimling i nogle omegne af hovedstaden og
herom kører nu erstatningssager.

Og kronikken i samme avis er af en USA-professor med årelange
Kinastudier på Kina-universitet og beretter at Mao tabte magt efter
Det store spring fremad hvor 30 mio bønder døde af sult, og så blev
Mao skubbet ud af partiets kerne , men han tog revance med
skoleelevers , studenters og andre revolutions-romantikeres hjælp i
1960-erne ("Kulturrevolutionen"), hvor millioner af modstandere blev
fordrevet, ydmyget og dræbt - man stabiliteten omkring Mao blev
genoprettet. 3000 kineseres aflivede legemer spistes af de fanatiske
unge!

Nu er i verdens medier det gamle Washington consensus ved at blive
erstattet af et Beijing consensus og ulande følger den kinesiske vej
med succes.
Økonomisk privatiserig er in.
Politisk pluralisme er out.

Fra : Lyrik

Dato : 14-06-11 16:10

On 11 Jun., 21:32, "\(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)" <l...@hotmail.com> wrote:
> http://politiken.dk/udland/ECE1305939/israels-bankchef-vil-lede-imf/
>
> Det syntes jeg lyder fornuftigt.

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Jeg synes det er bedre at en kulturs egne folk beklæder stillingen som
kulturens finansministre.
Denne tyrkertro på jødisk kulturs repræsentanter som finansministre,
fik et alvorligt knæk med Alan Greenspan.
Problemet med dem er at al kritik imod dem forstummer, for ikke at
kaste antisemittiske skygger.
Der var klogere hoveder end Greenspan som kunne overtage hans falitbo.

Jens

Fra : Bo Warming

Dato : 15-06-11 20:33

On Tue, 14 Jun 2011 15:10:24 -0700 (PDT), Lyrik
<jenserikbech@gmail.com> wrote:

> [...]
>kaste antisemittiske skygger.
>Der var klogere hoveder end Greenspan som kunne overtage hans falitbo.

"Hans" fallitbo
???
Det er samtlige kongresser og præsidenter der har besluttet ødsel
spreden om sig med penge.

Fra : Lyrik

Dato : 16-06-11 04:56

On 15 Jun., 21:32, Bo Warming <b...@bwng.dk> wrote:

> "Hans" fallitbo
> ???
> Det er samtlige kongresser og præsidenter der har besluttet ødsel
> spreden om sig med penge.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Han forhindrede ikke boligboblen der bristede.

MvH
Jens

Fra : Lyrik

Dato : 16-06-11 05:53

> [...]
>
> "Hans" fallitbo
> ???
> Det er samtlige kongresser og præsidenter der har besluttet ødsel
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Finansbobler er udnyttet og skabt
af banken Goldman-Sax:

http://euro-med.dk/?p=21005

MvH
Jens

Fra : Lyrik

Dato : 16-06-11 12:18

On 11 Jun., 21:32, "\(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)" <l...@hotmail.com> wrote:
> http://politiken.dk/udland/ECE1305939/israels-bankchef-vil-lede-imf/
>
> Det syntes jeg lyder fornuftigt.

Han blev heldigvis ikke valgt.

MvH
Jens

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 17-06-11 08:50

"Lyrik" <jenserikbech@gmail.com> skrev i en meddelelse
On 11 Jun., 21:32, "\(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)" <l...@hotmail.com> wrote:
> [...]

Blév? svjv er der ikke valgt nogen ny IMF boss, når jeg støtter Israels
kandidat er det fordi Jøder er meget dygtige til at få pengene til at yngle.

Fra : Lyrik

Dato : 17-06-11 02:59

On 17 Jun., 09:49, "\( ` . P.N. . \)" <l...@hotmail.com> wrote:

> Han blev heldigvis ikke valgt.
>
> MvH
> Jens
>
> Bl v? svjv er der ikke valgt nogen ny IMF boss, n r jeg st tter Israels
> kandidat er det fordi J der er meget dygtige til at f pengene til at yngle.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Der er bare det ved det at de tager profitten selv. Og desværre er det
sådan at den der elsker sølv aldrig mættes af sølv.
Banken Goldman Sachs profitterede enormt på boligkollapset. De
profitterede ligeledes på at puste olieprisen kunstigt i vejret og få
en olie-overflodssituation til at se ud som oliemangel. Men alle vi
andre blev fattigere af det.

MvH
Jens

Fra : Bo Warming

Dato : 17-06-11 22:43

> [...]
>profitterede ligeledes på at puste olieprisen kunstigt i vejret og få
>en olie-overflodssituation til at se ud som oliemangel. Men alle vi

IMF er en korrupt ligegyldighed og vil for første gang i
verdenhistorien gøre gavn hvis de tager en israeler som topmand -
- PR er vigtig og
Islam må forstå at civilisationen står helhjertet bag jøderne