nå, indtil videre!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 11-06-11 08:26

Der er en del programmering:

Jeg opdagede det ved et tilfælde, det er beregnet
på at jeg skriver de mest sindsyge mordtrusler,
samtidig med at der er testosteron i kroppen!

Det er gjort ved at sætte lighedstegn mellem
testosteron og giftstoffer og det at være fuldstændig
forsvarsløs mens min familie bliver torteret ihjel
(emdr/hypnose/tortur)
Jeg er stadigvæk det menneske jeg ved har større
og mere selvkontrol end alle andre!

Den eneste måde at ødelægge det på er tortur og
programmering!

Den selvkontrol er nødvendig for at kunne påvirke
via quantum entangelment!

feks. Jordskælv på Haiti og skeløjede tv-damer!

Og det er On-Topic!

Især da DF/Bjørnholt er involveret!

Det med at sætte lighedstegn mellem Testosteron og
Giftstoffer, vrede og smerte er en svinestreg Bjørnholt
udføre for at ødelægge hjernemassen og knoglerne!

En ring på hjernen en ring på hjørnen, kvante mekanisk af tortur!
Den eneste ægte hjørnering!

Enhjørringen som er gud!

Den største tyr i universet med sine horn snurret omkring
sig selv(frontal lobes, de eneste der nogensinde har eksisteret,
der er kraftige nok til at holde styr på en kvante mekanisk aktiv
brainstem, og samtidig grave sig igennem en singularitet!)

25-04-1973

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 11-06-11 08:37

On 11 Jun., 16:25, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:
> [...]
> der er kraftige nok til at holde styr på en kvante mekanisk aktiv
> brainstem, og samtidig grave sig igennem en singularitet!)

Der er en modbydelig situation, lige efter torturen(og det var tortur)
omkring 2000-2002!

Hvor Karsten Bjørnholt siger: så længe jeg(ham selv, ham der siger
det) er i live, så er du (Jeg-Peter, det er mig han siger det til!)
en sindsyg!

Jeg er programmeret til at stole på den person der siger ordene,
og tro på det personen siger!

og sidder og får det indtryk at jeg er så sindsyg, at personen
jeg stoler på(programmeret til at stole på!)
vil gøre alt for at jeg bliver anset for at være vanvittig resten
af mit liv!

Bagefter forklare han da hans optager er slukket,
At det han har gjort ved mig, er så sindsygt, at hvis jeg ikke
afliver ham, så opføre jeg mig ikke rationelt og er derfor en
"sindsyg"!

Personen er en sadist,landsforædder og morder!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 11-06-11 08:57

On 11 Jun., 16:37, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> afliver ham, så opføre jeg mig ikke rationelt og er derfor en
> "sindsyg"!
>
> Personen er en sadist,landsforædder og morder!

Nå, ja så ville han have at jeg skulle myrde diverse personer
og give ham skylden, eller lade være og så skulle han have æren!
Men først efter jeg var blevet en meget fysisk voldelig person!
(det så ikke lykkedes, jeg blev nødt til at påstå at have fysisk slået
en person, for at redde personens liv! Der er allerede en
der er blevet myrdet! Mens jeg er programmeret til at være
forsvarsløs)

Bjørnholt har ikke så meget at miste, da han vitterlig har begået
forædderi og mord!

Og jeg har ikke tænkt mig at blive myrdet ved at han siger "skub ud"
Mens han klikker med sin kuglepen i en retssal!
(tredje gang! Gjort to gange før!)

Og eftersom han taber har han ikke tænkt sig at sagsøge mig for
injuirier!

Så jeg nøjes med at skrive han er en landsforædder mens jeg vågner
mig selv mere op, jeg har meldt det til politiet, ved første lejlighed
jeg
havde!

Han har tænkt sig at antyde vanvid, og sige: kan du ikke ligesom
"skub ud" altså det jeg mener, skubbe det ud af dit hoved!

Eller lignende, hvorefter jeg får knald i låget og et par dage eller
uger senere dør!

Nu må vi se om han har råd til at betale for en Oskar den skide
skuespiller!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 11-06-11 09:05

On 11 Jun., 16:56, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> uger senere dør!
>
> Nu må vi se om han har råd til at betale for en Oskar den skide

http://en.m.wikipedia.org/wiki/Russian_submarine_K-141_Kursk

Den brugte "Store Peter" som øvelses mål, jeg var programmeret til
ikke
at ødelægge Bjørnholt!

Nemmere end at gøre en skeløjet TV-Dame!
(Du må ikke hævne dig på de rigtige)

Hvor mange børn blev forældreløse der?
Hvor mange fuldstændige uskyldige mennesker myrdet?

Jeg nægter at blive torteret til at være den onde af det dumme svin!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 11-06-11 09:11

On 11 Jun., 17:04, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> Hvor mange fuldstændige uskyldige mennesker myrdet?
>
> Jeg nægter at blive torteret til at være den onde af det dumme svin!

Linjeombrydnings terrorisme!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 11-06-11 09:32

On 11 Jun., 17:11, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Linjeombrydnings terrorisme!
>
> /Allah

Det havde været meget nemmere hvis de havde været Vodooer
der brugte Tetrado toxin på folk eller noget i den retning!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 11-06-11 09:40

On 11 Jun., 17:32, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Det havde været meget nemmere hvis de havde været Vodooer
> der brugte Tetrado toxin på folk eller noget i den retning!
>
> /Allah

Kors hvor bliver det dyrt for de danske skatte borgere
Danske skatteborgere, at Karsten Bjørnholt går
rundt og tortere folk tikl at ødelægge Russiske ubåde!

Det kan godt være at jeg jeg bliver nødt til at flytte
til England måske, når det er så dyrt!

Prøv at tænke på deres familier, og alt muligt, og ubåden selv!
Det bliver mange milliarder!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 11-06-11 09:44

On 11 Jun., 17:39, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> til England måske, når det er så dyrt!
>
> Prøv at tænke på deres familier, og alt muligt, og ubåden selv!

Der er noget programmering:

Der var ved at få mig til at skrive noget sociopatisk,
om den Russiske ubåds, besætnings medlemmers døtre og deres
geografiske placering i verden!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 11-06-11 09:50

On 11 Jun., 17:44, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> Der var ved at få mig til at skrive noget sociopatisk,
> om den Russiske ubåds, besætnings medlemmers døtre og deres

Ihvertfald de fysisk attraktive der er mellem 17 og 23!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 11-06-11 10:02

> [...]
>
> Der var ved at få mig til at skrive noget sociopatisk,
> om den Russiske ubåds, besætnings medlemmers døtre og deres

hvis Russerne giver forsvaret skylden, og tror de er ude på
at få mig til at få dem til at aflive Karsten Bjørnholt(eller
lignende),
må i sku(programmering talemåde) meget undskylde,
men forsvaret skylder mig et kørekort, og min underbevidsthed er ikke
så nøjregnende!

Jeg gør ikke splid eller forædderi eller noget, det er bare sandheden!

/Allah

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 11-06-11 10:36

> [...]
>
> Der var ved at få mig til at skrive noget sociopatisk,
> om den Russiske ubåds, besætnings medlemmers døtre og deres

programmering: personlighed lavet om til
stor idiot for stor mave for lille t-shirt, ubegavet, spis en banan
følelse!

Ret ødelæggende egentlig!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 11-06-11 10:45

On 11 Jun., 18:35, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> programmering: personlighed lavet om til
> stor idiot for stor mave for lille t-shirt, ubegavet, spis en banan
> følelse!
>
> Ret ødelæggende egentlig!
>
> /Allah

SÅ kan jeg stå her med min egen T-Shirt med navn og
fødsels dato på og være en stor idiot!

(gratis t-shirt, der kostede 75Kr? Jeg måtte købe for at få en gratis
firewall!)

Bjørnholt er et dumt svin af en Sociopath og en landsforædder!
(ellers en ret pæn t-shirt, bedre kvalitet end jeg forventede!)
og en morder!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 11-06-11 11:18

On 11 Jun., 18:45, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> Bjørnholt er et dumt svin af en Sociopath og en landsforædder!
> (ellers en ret pæn t-shirt, bedre kvalitet end jeg forventede!)

http://www.classic-pc-games.com/amiga/games/k240.html

jo, jeg har allerede forklaret mig selv i fortiden at jeg
godt kan lide at kommandere næste generation rundt!
(Commedore Amiga) på en måde som konstruktørene
ikke forventede!

Jeg har alligevel brugt et par timer på det!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 11-06-11 11:46

On 11 Jun., 19:17, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> (Commedore Amiga) på en måde som konstruktørene
> ikke forventede!
>
> Jeg har alligevel brugt et par timer på det!

Quantum Entangelment via en singularitet!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 11-06-11 11:49

On 11 Jun., 19:45, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Quantum Entangelment via en singularitet!
>
> /Allah

Hmm, jeg skulle lige være sikker på at jeg fremstår som
ham idioten der får skylden!
Og er uduelig til alting(programmering)

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 11-06-11 12:05

On 11 Jun., 19:49, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Hmm, jeg skulle lige være sikker på at jeg fremstår som
> ham idioten der får skylden!
> Og er uduelig til alting(programmering)
>
> /Allah

Jo, der er programmering:

Der vil have at jeg skal sætte lighedstegn mellem Bjørnholt
og samfundet og vende mig imod det!

Og skrive noget i retning af, at hvis det er ufarligt,
kan i give båthornene i Aalborg skylden for at ødelægge Russernes
ubåd eller svømmerne!

Og så er der en del , programmering der vil have at jeg skal
Fornærme Monarkens afkom, og noget med hvor kiksede
de er og altmulig latterliggørelse(det er BJørnholts lort)

Plutonium,Trotyl,RDX,Storebæltsbroen!
(Karsten BJørnholt er et dumt svin)

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 11-06-11 12:21

On 11 Jun., 20:04, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> Fornærme Monarkens afkom, og noget med hvor kiksede
> de er og altmulig latterliggørelse(det er BJørnholts lort)

Jo, programmering!
Vil have jeg skal gå rundt og være en kikset olfert,
og sige til små børn "jeg ka ka karate" på den ene eller anden
måde!

Og helst på en måde som jeg bliver død eller sindsyg af!
Det er trods alt forædderi og mord jeg beskylder Bjørnholt
for!

Indtil videre har det taget tretten år at vågne op!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 11-06-11 12:59

> [...]
> Fornærme Monarkens afkom, og noget med hvor kiksede
> de er og altmulig latterliggørelse(det er BJørnholts lort)

Jo, Casting ville ville udvælge skuespillerne
til hans lille anti-Krist skuespil, og så ødelagde jeg
Oscaren!

Og fik befolkningen afledet af Trier imens!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-06-11 00:01

On 11 Jun., 20:59, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Jo, Casting ville ville udvælge skuespillerne
> til hans lille anti-Krist skuespil, og så ødelagde jeg
> Oscaren!
>
> Og fik befolkningen afledet af Trier imens!
>
> /Allah

Der er noget programmering:
Der var et forsøg på at lave min personlighed om
først til at være en idiot, og derefter en idiot, og når jeg forsøger
at lave den om igen, så er den stadigvæk forkert!

Og så er der, den der med at jeg skal have skylden for alt det
dårlige,
og andre det gode!

Hvis det er noget lort er det min skyld, hvis det er godt så skal
Bjørnholt have æren.

Jeg har aldrig stødt på en person der er så dumt et svin!

Det er et fint eksempel det overstående, hvor at det bliver
testet, først i en situation hvor noget bliver anset for positivt!

Og derefter negativt, og så kan jeg få skylden!

Bjørnholt er vitterlig en idiot , der ikke kan finde ud af en skid
andet end at tortere folk!

Tilsidst bliver hjernen det går ud over Kvante Mekanisk aktiv!
Hvis der er nok viden intelligens og viiljestyrke!
Han er en skide landsforædder, der programmere vælgerne i et
demokrati til at stemme på et bestemt politisk parti!
Det er et angreb på landets regeringsform,
og femte kolonne virksomhed, når det er gjort med emdr/hypnose
og smerte signaler til brainstem og limbicsystem!

Han skal bare acceptere han ikke "må" den skide sadist!

Den eneste der må, er den der gør det via quantum entangelment!
Så er det religiøse mirakler, og fuldstændig lovligt!

Der er igen et forsøg på, at lave bøvl, indsætte et andet billedet
af mig selv visuelt,et andet visuelt selv billede mens min
personlighed,
intelligens,viden og viljestyrke er min egen,
fra da jeg boede i Perlestikkergade i Nakskov!

BJørnholt er en stor idiot der ikke fatter hvad han foretager sig!
Forsøger at manipulere en kvante mekanisk aktiv brainstem med
programmering, en idiot og en simpelton!

Manden mangler både basal viden, neurons og glia celler,
og viljestyrke!

Idiotien er grænseløs og og livsfarlig!

Der er simpelthen ikke nok intelligens, til at udanne sig selv
,samle viden, udlede sandhed, noget så basalt som
videnskabelige dokumenter, han sidder vitterlig og siger ting
til en kvante mekanisk aktiv person der er torteret og programmeret
til at adlyde, og som selv et børnehavebarn kan konkludere vil slå
universet ihjel!

Og forsøger med tortur programmering at få mig til at
gøre det samme, mængden af sabotage og smerte signaler til brainstem
og limbicsystem, for at få folk til at sige ting der får dem til at
fremstå
som sindsyge er fuldsrtændig vanvittige!

/Allah
/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-06-11 00:18

On 12 Jun., 08:00, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> Det er et fint eksempel det overstående, hvor at det bliver
> testet, først i en situation hvor noget bliver anset for positivt!

Bjørnholt er en idiot, der forsøger at antyde at jeg skulle
have ambitioner og vrangforestillinger om at ville være med
i hvad der idag er et public relations firma, med det foremål
at få mig myrdet eller forsøgt myrdet!
Manden er bare en desperat idiot af en landsforædder
Og sadist der febrilsk leder efter en måde at få follk myrdet
på, som han har gjort uvågne og parkeret et eller andet sted!
efter han har fået dem til at sige de nødvendige ord!

Jeg leder sjovt nok ikke efter mord metoder febrilsk, jeg
har allered bevist at jeg kan aflive folk med praktisk taget
immunitet!
Overalt!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-06-11 01:03

On 12 Jun., 08:18, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:
> [...]

Hvis jeg var en landsforædde, så ville landsholdet
tabe i fodbold!

Istedet for at Holland , der er kendt for deres højre ekstremisme
taber i vm, i Sydafrika!

Et stykke tid efter jeg truede med at få dem til at se om
de kunnne gro tulipaner i saltvand!

Og mens dommeren heddet web!

Og jeg skriver det fra news serveren eternal september!
Og i meddelses kilden står der "en lydløs tålmodig edderkop"

Skrev jeg det 6 måneder inden?

Det er kvante mekanik og religiøse mirakler!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-06-11 01:37

On 12 Jun., 09:03, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> Og i meddelses kilden står der "en lydløs tålmodig edderkop"
>
> Skrev jeg det 6 måneder inden?
>
> Det er kvante mekanik og religiøse mirakler!

Hver eneste gang landsholdet taber i fodbold
så er det Karsten Bjørnholts skyld!

Fordi han har programmeret mig til at være en landsforædder,
uanset hvad for et land det end er der taber!

Hver eneste gang de vinder er det min skyld eller spillernes!
(og måske deres kones udseende)

/Allah

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-06-11 01:50

On 12 Jun., 09:37, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> uanset hvad for et land det end er der taber!
>
> Hver eneste gang de vinder er det min skyld eller spillernes!

Og så et lille jordskælv ud for Jylland, hvis nu DF,BNP og
Frihedspartiet(en fuldstændig perversion af ordet frihed)
bliver for ustyrlige!

Jeg er torteret og programmeret til at gøre alvor af mine
trusler, på den ene eller anden måde!

Fordi det sadistiske røvhul syntes det var sjovt at tortere
en person der ikke kunne bevæge sig, indtil jeg sidder
og slynger trusler ud fordi jeg ikke kan andet(på det tidspunkt)
og så sige til mig: "du skal gøre alvor af dine trusler!"

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-06-11 02:09

On 12 Jun., 09:50, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> og slynger trusler ud fordi jeg ikke kan andet(på det tidspunkt)
> og så sige til mig: "du skal gøre alvor af dine trusler!"

Jeg har ikke et problem med det!
Jeg har allerede rystet Haiti!
Og Fukushima(Fuk Us Him A!)

Så de kan vågne op og holde op med deres Tetrado toxin
sindsyge!

/Allah