Efter Vollsmose-video: Nul tolerance
Fra : NoTrabajo

Dato : 11-06-11 14:52

Efter Vollsmose-video: Nul tolerance

http://ekstrabladet.dk/nationen/article1567551.ece

--
NoTrabajo

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 12-06-11 10:29

"NoTrabajo" <notrabajo@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:isvs8l$o1k$1@speranza.aioe.org
> Efter Vollsmose-video: Nul tolerance
>
> http://ekstrabladet.dk/nationen/article1567551.ece

Jo men hvad er det nye i det ? Jeg havde emnet til behandling i en anden
tråd hvor jeg lagde link til et sted på YouTube hvor politiet spænede rundt
efter en kriminel perker som lige havde stjålet en af deres små radioer for
næsen af dem. Det var Gøg og Gokke om igen, politiet komplet til grin.

Politiets nul tolerance, uha det skal de nok blive mægtig bange for, især
taget i betragtning af den total mangel på politi som landet lider under. En
politistyrke som altså bliver ydmyget på den måde som vi har set det på
video. Og det skal såmænd nok blive langt værre hvis politikerne ikke forstå
at vi skal have udvidet den politistyrke markant, mindst med 50% flere
betjente i forhold til det nuværende.

Jeg ville have bragt link til den video som har skabt så meget blæst men ham
som har lagt den video ud er åbenbart for meget kylling til at lade blive
liggende, og jeg fik den desværre ikke downloadet, ellers kunne den meget
nemt være blevet lagt ud igen.

Republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 12-06-11 19:51

"NoTrabajo" <notrabajo@gmail.com> skrev i meddelelsen
> Efter Vollsmose-video: Nul tolerance
>
> http://ekstrabladet.dk/nationen/article1567551.ece

ja, lad os standse tolerancen over for bevidst arbejdssky elementer
som dig! Det ville pynte på landets økonomi. Du er arbejdsløs igen?