Endnu et underligt optrin!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 09-06-11 14:18

Har ikke hørt fra min søster i lang tid!
Det bekymre mig lidt, jeg har overbevist mig selv
om hun ikke gider tale med mig!
(selvom jeg ikke kan finde en grund til det!)

Jeg har sms'et faren til hendes børn, men ikke
hørt tilbage, det bekymre mig meget!

Jeg har lige indset at jeg har været afledt
af programmering, og slet ikke tænkt
på det i, ihvertfald en uges tid!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 09-06-11 14:32

On 9 Jun., 22:18, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:
> [...]
>
> Jeg har sms'et faren til hendes børn, men ikke
> hørt tilbage, det bekymre mig meget!
>
> Jeg har lige indset at jeg har været afledt

OnTopic fordi jeg kan gøre folk skelølede i fjernsynet,
Gøre jordskælv på Haiiti, og sænke Sjælland!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 09-06-11 14:42

On 9 Jun., 22:32, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> OnTopic fordi jeg kan gøre folk skelølede i fjernsynet,
> Gøre jordskælv på Haiti, og sænke Sjælland!
>
> /Allah

Det kan være Bjørnholt har solgt dem!
Så sidder de snart og hyler og skriger
at jeg er en voldelig vanvittig!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 10-06-11 04:04

On 9 Jun., 22:42, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Det kan være Bjørnholt har solgt dem!
> Så sidder de snart og hyler og skriger
> at jeg er en voldelig vanvittig!
>
> /Allah

Ja, teknologien er kommet langt siden jeg boede
i Perlestikkergade i Nakskov i 1994, og havde
en Motorola mobil telefon!

Jeg har ellers haft undgået mobiler siden, frem til
for en to-tre år siden!

/Allah