Kors, fejlfunktion over hele linjen!(DF'er~
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 09-06-11 08:48

Var lige nede og hente noget Kalium på Apoteket!
Opdagede at forseglingen var brudt!
(håndkøb i et pille-glas)
Det er hvad man kan forvente når der er
DF' ere i tinget!

Det kan selvfølgelig være at apotekeren ikke
bryder sig om at sælge dem fordi folk bliver
så sunde og raske af dem(Kaleorid)

Og hentede også noget Vermox!

Mente jeg havde bestilt noget Circadin
(Melatonin en anti-oxidant produceret i kogle kirtlen,ret sundt!)
Men det havde jeg så åbenbart ikke!

Så jeg må ringe til lægen og bestille noget!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 09-06-11 09:47

On 9 Jun., 16:47, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:
> [...]
> Men det havde jeg så åbenbart ikke!
>
> Så jeg må ringe til lægen og bestille noget!

Jeg undre mig lidt om "Gør det der er bedst for Karsten Bjørnholt"
var skyldig i at prøve at ødelægge apoteket!
(Med forseglingen på kaleorid)

Nu de gør folk sunde og raske!
Istedet for bedøvede og afhængige!

De har ellers lige lavet et pænt nyt Apotek,
lige ved siden af Superbrugsen!

Desuden så er det jo "derfor" det er jo ikke Bjørnholts skyld!

/Allah