”DjævlensAdvokat” for Brønderslev-far - x~
Fra : Bo Warming

Dato : 09-06-11 11:34

"DjævlensAdvokat" for Brønderslev-far - x7

Tæv med våde håndklæder under varetægtsfængsling burde Harry have
været beskyttet imod, og men vort fængselssystem fejlede
Foruden at vælge isolation bør kunne vælges samtale med medfaner
gennem en glasrude

Michelles reality-show karriere et nu ubetalelig. Man må misunde at
have haft en så kreativ far. Ingen blødende sår og snak om
langtidsskade på den stærke, flotte pige er jo kun psyko-bavl

EB frygter sin egen skygge (altså tør ikke hvor andre tier) siden de
ikke har givet spalteplads til selv den mest spagfærdige og
kortfattede "djævlens advokat" for Michelles far

Ingen infektionssygdom hos nogen af hjemmets mange tætboende mennesker
er rapporteret pga den extreme urenlighed i Brønderslev hjemmet. Råber
sundheds-moralisterne "Ulven kommer" og er vildledte?

Samme dag Michelles far fængsledes , var hun og de mange halvsøskende
godt beskyttet i hver sin plejefamilie, så elektronisk fodlænke til de
nu skyldig-dømte forældre havde da været rigelig varetægtsfængsling

Elektronisk fodlænke havde været fornuftigere end varetægtsfængsling
af Michelles far.Medieadgang til ham ku ha givet ham fair proces -
måske?

Medierne har aldrig bragt grundig interview med Michelles far. Det ku
ha skabt fair proces. Fængsling med besøgsadgang i mediebyen København
havde været eneste anstændige løsning evt med tilhold om ikke at
nærme sig familiens børn(og med elektronisk fodlænke kontrollerer
billigt, at tilhold overholdes)

En dommer, der havde frikendt Michelles far og mor ville nok være
blevet dræbt af dømmesyge danskere. Ville nogen havde turdet en sådan
dom? Var sagen ikke afgjort af medierne?

En fisker der har mødt den flotte Michelle beundrer hende for"styrke
og livsglæde trods de ting hun har oplevet". Er man rationelt
"djævelens advokat" beundrer man tilsvarende hendes far - , som af
fiskeren kræves ophængt i testiklerne og givet lussinger hvert andet
minut.
Fiskerens gøren faderen til fjendebillede vil måske fremme det gensyn
med den selvsikre skønhed, som han håber på - hun har nok dårlig
samvittighed ved den dom, som hun har nedkaldt over sin kærlige fars
hoved. De gamle grækere mente en sag bør ses fra to siider - men
droppedes det indfald da hekseprocesser opfandtes.

Bo Warming, BjelkesAlle 46, Kbh N

Fra : Bo Warming

Dato : 09-06-11 13:29

Den 09-06-2011 12:33, Bo Warming skrev:
> "DjævlensAdvokat" for Brønderslev-far - x7

jeg ville gøre perverse ting med min
mor

eller påstå jeg havde gjort det, da det ville ødelægge mig socialt!

Det er mit indtryk at han selv har haft gang i sin kuglepen i en ung alder,
og brugt sin familie til ting han ikke burde!

Jeg voksede(fra jeg var 12) op hos min morbror og hans kone, og som
teenage knægt
ryger der nogle fantasier igennem hovedet(det skulle være underligt andet!)

Men der er ikke sket noget af den slags, det ville også være syndt for Jens!

Kors, hvor ville det også have været problematisk, jeg havde uden tvivl
fået nogle bank!

Bliver stadigvæk røvrendt af programmering!

Jeg tror det er straffen for at skrive om Bjørnholts Perversion!

Lå og dagdrømte, og øgede mit Testosteron niveau(altid sundt)
Og nej ikke noget perverseri(dvs. ikke nogen familie medlemmer, jeg er
trods alt ikke en Bjørnholt)

Og lagde bagefter mærke til, noget på mine bukser der antyder!
(i virkeligheden, drikke yogurt eller mælk) og nej min dagdrøm førte ikke
til at noget blev ejakuleret!

Grunden til at jeg overhovedet nævner det
(fordi emnet ødelægger en socialt hvis der bliver skrevet om det!

Er fordi det er et perfekt eksempel, på hvordan folk bliver gjort
sindsyge af programmering!
(desuden er programmeringen ved at gå istykker, da der var ikke andre
mennesker end jeg selv tilstede,
så hvordan skulle nogen kunne få det indtryk at?)

Det er en ting at blive beskyldt for stofmisbrug, og så dagen efter stå
med Eucryl tandpasta pulver
i hele hovedet og på hele t-shirten,mens man hælder edta(hvidt pulver) i
en vandflaske!

Men det her er noget andet!

Det er som om jeg forsøger at antyde ting om mig selv der stiller mig i
et dårligt lys, over for mig selv!
Det kan også godt være det bare er programmeringens måde "Gør det der er
bedst for Karsten Bjørnholt"
at få mig til at skrive noget, der kan fortolkes som om at Karsten
Bjørnholt ikke er en sindsyg i en kittel!
Og nemt kan bortforklares som: Se hans underbevidsthed siger det er ham
selv der er svinet!

Bo Warming, BjelkesAlle 46, Kbh N

Fra : Bo Warming

Dato : 09-06-11 19:13

On Thu, 09 Jun 2011 14:28:36 +0200, Bo Warming <ku@kuk.dk> wrote:

> [...]
>Bjørnholt ikke er en sindsyg i en kittel!
>Og nemt kan bortforklares som: Se hans underbevidsthed siger det er ham

Vær rar ikke at udgive dig for at være mig som er den Bo Warming der
bor Bjelkes Alle 46, Kbh N

Jeg kender ikke Karsten Bjørnholt så dit indlæg giver ingen mening