Zinken der sinker tingene og gør folk til ~
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 07-06-11 09:40

Det er Kvante Mekanik!

De sælger Zink i Superbrugsen!
Som kost tilskud!
Det er jo fuldstændigt sindsygt!

Det er også i den almindelige folie-indpakkede vitaminpille!
Jern 14Mg Zink 10Mg!

Der er fyldt med sinker over det hele!

"gør det der er bedst for Karsten Bjørnholt"
Kan godt lide der er sinker over det hele!

Det er da svineri!

Jern,Kalium om Magnesium, burde kunne skille det værste ud!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 07-06-11 09:49

On 7 Jun., 17:40, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:
> [...]
> Kan godt lide der er sinker over det hele!
>
> Det er da svineri!
>
> Jern,Kalium om Magnesium, burde kunne skille det værste ud!

Jeg troede først det var en vittighed eller noget da jeg
så det, men har ikke tænkt så meget over det, da der har
været en del kvante kørsel, jeg ved ikke rigtig, jeg har det lidt
dårligt
med det!

Måske jeg skulle skrive et lille skilt at folk ikke må spise det,
det mere spøg og skæmt eller noget!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 07-06-11 10:23

On 7 Jun., 17:49, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> dårligt
> med det!
>
> Måske jeg skulle skrive et lille skilt at folk ikke må spise det,

Jeg overvejer at atge et billede og uploade det
til imageshack!

Har faktisk allerede vitaminpille indpakningen
i scanneren!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 07-06-11 11:15

> [...]
> dårligt
> med det!
>
> Måske jeg skulle skrive et lille skilt at folk ikke må spise det,

Jeg overvejer at tage et billede af vitamin pille indpaknigen og lægge
det ud på imageshack,
men hvorfor, folk ved det i forvejen,
det står jo på æsken!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 07-06-11 11:29

On 7 Jun., 19:14, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Jeg overvejer at tage et billede af vitamin pille indpaknigen og lægge
> det ud på imageshack,
> men hvorfor, folk ved det i forvejen,
> det står jo på æsken!
>
> /Allah

Men kors efter 13års uvågenhed(Emdr/Hypnose),
er det lige før!

Jeg mangler ca. 1/4 af min ik, og det er ligesom jeg
er lige på grænsen til at være vågen!

Jeg har gået rundt nede i byen her de foregående
år når jeg har været nede og købe ind, og har været
en vittighed en karrikatur af mig selv!

Endnu en grund til at det kvante mekaniske
mareridt er ægte! Og er blevet bygget!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 07-06-11 11:43

On 7 Jun., 19:29, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> år når jeg har været nede og købe ind, og har været
> en vittighed en karrikatur af mig selv!
>
> Endnu en grund til at det kvante mekaniske

Hvis det er bly eller kviksølv så poster/uploader jeg
et billede med samme!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 07-06-11 11:49

On 7 Jun., 19:42, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Hvis det er bly eller kviksølv så poster/uploader jeg
> et billede med samme!
>
> /Allah

Men jeg kan forstå at kvinderne har fået sinken ind,
i de foregående 13år, I Danmark?

I kan købe det i "Matas"

"2011" i har forstået det hele baglæns med en lille fejl!

112-Satan

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 07-06-11 12:04

On 7 Jun., 19:49, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> i de foregående 13år, I Danmark?
>
> I kan købe det i "Matas"
>
> "2011" i har forstået det hele baglæns med en lille fejl!

Der er noget programmering, før startede jeg med
at give mig selv skylden og bagefter skrev jeg sandheden
(Karsten BJørnholts svinerier)

Nu giver jeg ham skylden til at starte med, og
bagefter skriver jeg sandheden(min hævn)

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 07-06-11 13:16

On 7 Jun., 20:03, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> (Karsten BJørnholts svinerier)
>
> Nu giver jeg ham skylden til at starte med, og
> bagefter skriver jeg sandheden(min hævn)

Desuden virker det også som om at min brainstem/underbevidsthed, er
begyndt at fjerne de individuelle
atomer der er i mine lunger/halsrør/hulrum bag næsen(Bihulen)
Der er kommet ind via cigaretrøg, ihvertfald en gang om dagen!

Og er begyndt at fjerne zink/bly/cadmium/nikkel/kviksølv/svovl!
Det skulle være underligt andet, om ikke andet så tror jeg den laver
det om til Kalium/Magnesium/Jern(HemoJern)

Når først den opdager en forbedring så gør den det med det samme!

Der burde ikke være nogen af de førnævnte grimme metaller
som feks. Bly da jeg aldrig indtager dem(jeg spiste en vitamin pille
idag og den indeholdte som skrevet 10Mg Zink!)

Men udover det(og den spiser jeg heller ikke igen!)
så burde jeg være ren!

Min underbevidsthed har minder om programmet
ashampoo(system restore point til win95/98)
og jeg er igang med at se om jeg kan få konceptet
ind at der ikke må være nogle typer af atomer/molekyler/
bakterier som der ikke fandtes i mig da jeg boede i Perlestikkergade
i Nakskov!

Quantum Entangelment, manipulation af individuelle atomer
i mig selv(i mine celler)

/Allah
/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 07-06-11 14:23

> [...]
> (Karsten BJørnholts svinerier)
>
> Nu giver jeg ham skylden til at starte med, og
> bagefter skriver jeg sandheden(min hævn)

Min ovn har produceret så meget røg,da jeg
tændte den, at jeg måtte pille røgalarmen ned

den er sat op igen!

Men jeg risikere alligevel min grillede grøntsager
og kylling!

Og eftersom fedtstoffet der producere røg
ikke kommer fra pizza!

Og der manglede Calcium fra min bolig,
så betyder det at SINKEN ikke er nok!

Gør BJørnholts sindsyge ihjel, når han åbenbart ikke
kan finde ud af sit arbejde!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 07-06-11 14:38

On 7 Jun., 22:22, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> Og der manglede Calcium fra min bolig,
> så betyder det at SINKEN ikke er nok!
>
> Gør BJørnholts sindsyge ihjel, når han åbenbart ikke

Softwaren i mit alarm system er stadigvæk lavet
om!

Jeg gider ikke engang overbevise mig selv om,
at det er ren indbildning, så det er det nok!
(ren programmering)

Efter 13år med så mange tyverier, og terrorisme!
Så er jeg egentlig ligeglad, i bliver ramt først!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 07-06-11 14:58

On 7 Jun., 22:37, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> (ren programmering)
>
> Efter 13år med så mange tyverier, og terrorisme!
> Så er jeg egentlig ligeglad, i bliver ramt først!

Men det kan godt se ud som om atn det er
lykkedes BJørnholt at få alt og alle til at hade
mig, når jeg bliver tvunget til at forsvare mig
på denne måde!

Uanset hvad så er han en landsforædder!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 07-06-11 15:52

> Softwaren i mit alarm system er stadigvæk lavet
> om!
>
> Jeg gider ikke engang overbevise mig selv om,
> at det er ren indbildning, så det er det nok!
> (ren programmering)

Jeg sidder og indser hvor skide sur jeg er
på jer allesammen!

Især den ødelagte pik statue!
Der står ude foran, trampet flad, fyldt med
huller og ingen kugler i Kalaha spiillet!

Hvem fanden gør sådan noget?

Og så ved en person der er blevet torteret
kvante mekanisk aktiv!

Og voldtaget som en del af torturen!

Hvem fanden er så sindsyg?

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 07-06-11 15:55

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 07-06-11 15:59

On 7 Jun., 23:52, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> huller og ingen kugler i Kalaha spiillet!
>
> Hvem fanden gør sådan noget?
>
> Og så ved en person der er blevet torteret

Jeg syntes sku det er for dårligt!
Især når jeg er skyld i alt det gode der sker for folk,
og alt det onde er jeres frie viljes skyld!

/Allah