Ghettoerne bliver stadig fattigere
Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 07-06-11 13:14

Nå men det er ikke noget problem ved vi jo fra Dansk Folkeparti. Men
selvfølgelig er den galoperende stigning i fattigdommen i Danmark blandt de
fattigste medborgere stærkt bekymrende. Og der er jo ingen tvivl om at dette
her bliver langt værre efterhånden som mange kontanthjælpsmodtagere bliver
ramt af de nye rigide regler med hårde sanktioner til følge ved overtrædelse
af blot den mindste regel. Kriminalitet og ballade bliver helt uden tvivl
konsekvensen af udviklingen.

http://www.bt.dk/danmark/ghettoerne-bliver-stadig-fattigere

Republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 07-06-11 13:20

On Tue, 7 Jun 2011 14:14:18 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> [...]
> af blot den mindste regel. Kriminalitet og ballade bliver helt uden tvivl

Snakker du om socialdemokraternes forslag om tvangsarbejde for
kontanthjælpsmodtagere.?

PS: Du mener de sanktioner der KUN rammer dem, der UDEN BEGRUNDELSE bare
bliver væk fordi de ikke GIDER.?

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 07-06-11 13:49

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Snakker du om socialdemokraternes forslag om tvangsarbejde for
> kontanthjælpsmodtagere.?

Nej står der det ???

> PS: Du mener de sanktioner der KUN rammer dem, der UDEN BEGRUNDELSE
> bare bliver væk fordi de ikke GIDER.?

En masse sager om folk som af den ene eller anden grund overtræder de rigide
regler i det helvede som Dansk Folkeparti sammen med regeringen har skruet
sammen overfor kontanthjælpsmodtagere med sindssyge sanktioner helt ude af
proportion til følge. Det er dét som jeg mener.

De regler skal du såmænd nok også selv blive ramt af når du af kommunen på
et tidspunkt bliver overflyttet til matchgruppe 2 med krav om at din
luddovne kontanthjælpsrøv skal ud af kontanthjælpssofaen og anbringes på
aktiveringsbænken.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 07-06-11 15:25

On Tue, 7 Jun 2011 14:49:05 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> "S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Nej står der det ???

Det var da en logisk konklusion.

> [...]
> sammen overfor kontanthjælpsmodtagere med sindssyge sanktioner helt ude af
> proportion til følge. Det er dét som jeg mener.

Altså et ja/måske.

> [...]
> et tidspunkt bliver overflyttet til matchgruppe 2 med krav om at din
> luddovne kontanthjælpsrøv skal ud af kontanthjælpssofaen og anbringes på

Tror du bare at kommunen kan flytte folk rundt mellem matchgrupperne som
det passer dem.?

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 07-06-11 15:30

> Det var da en logisk konklusion.

> Altså et ja/måske.

Det er lige præcis som jeg skriver ovenfor.

> Tror du bare at kommunen kan flytte folk rundt mellem matchgrupperne
> som det passer dem.?

En eller anden dag så bliver de jo trætte af dine forsøg på at undslå dig
fra at bestille noget og så bliver matchgruppe 2 lige pludselig ubehageligt
nærværende for dig.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 07-06-11 15:47

On Tue, 7 Jun 2011 16:29:44 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> En eller anden dag så bliver de jo trætte af dine forsøg på at undslå dig
> fra at bestille noget og så bliver matchgruppe 2 lige pludselig ubehageligt
> nærværende for dig.

Er du født dum, eller har du taget kurser.?