Der er hårfræsnende igen!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 05-06-11 10:01

Må bestille tid hos en frisør!
Plejer ellers at få min søster til at gøre
mig korthåret!

Jeg tror min søster har fået besked på at
være rasende på mig, af Karsten Bjørnholt!
Efter jeg lige har impliceret ham i hans forbrydelser
på en uventet måde!

Det kan også godt være hun har fået knald i låget,
Efter at have opdaget at hun og hendes døtre har været
med i sadist pornofilm og er blevet verdensberømte
i sadist kredse, som de torterede Danskere!

Hvem ved?

Jeg fik ellers det indtryk de var for gamle til DJ Ævl
og Bjønholt den gang, eller det var lige på grænsen,
(Y2K)

Krydspost: dk.politik,dk.videnskab.psykologi

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 05-06-11 10:13

On 5 Jun., 18:00, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:
> [...]
> og Bjønholt den gang, eller det var lige på grænsen,
> (Y2K)
>
> Krydspost: dk.politik,dk.videnskab.psykologi

Min underbevidsthed syntes det er noget svineri at
folk kun stiller de billige avåben frem til offenrlig brug,

Med de dårlige decoys, nå men kvantitet har sin egen kvalitet!

/Allah