Et vaskeægte mordforsøg!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 05-06-11 04:54

Jeg sad og rodede rundt og prøvede
at finde ud af hvorfor, der er modstand mod
noget så simpelt som at ringe til et rengørings
firma!

Og fandt frem til:
"forstå alting på en måde der er grim for dig selv"
og
"du må ikke tro du har ret"
(den sidste, er en del af det, DJ Ævl omtalte som
udkøringsdelen, og noget med at hægte mig af samfundet)

Mig: det er nok bedst at se mig for inden jeg går over vejen!

Mig: det er nok bedst at lade være med at ryge

Mig: det er nok bedst at ringe til et rengøringsfirma

(Du må kun gøre det der er absolut livsnødvendigt for
dig selv)

Har holdt mig i live indtil videre!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 05-06-11 04:58

On 5 Jun., 12:53, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:
> [...]
>
> Mig: det er nok bedst at ringe til et rengøringsfirma
>
> (Du må kun gøre det der er absolut livsnødvendigt for

Karsten Bjørnholt er et dumt svin!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 05-06-11 05:17

On 5 Jun., 12:57, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Karsten Bjørnholt er et dumt svin!
>
> /Allah

Nå ja, der var snnak om at fjerne en stop klods senere,
når de* var fri af et eller andet, det var samtidig med et
lille skuespil om at de havde fået amnesti for deres forædderi
og det hele var blevet mørklagt af hensyn til rigets sikkerhed,
og hvis jeg fortalte om det begår jeg forædderi!

(jeg kan huske hvor emotionelt ødelagt jeg var over
mit "forædderi" den gang!)

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 05-06-11 05:32

On 5 Jun., 13:17, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> og hvis jeg fortalte om det begår jeg forædderi!
>
> (jeg kan huske hvor emotionelt ødelagt jeg var over

Husk på at jeg er programmeret til at tro
på hvad DJ Ævl og BJørnholt siger!
Godt hjulpet af min brainstem og underbevidsthed,
som er fuldstændig overbevist om, at hvis jeg
ikke tror på dem så er det lig med død eller
ekstrem fysisk skade og smerte!
For mig var det fuldstændigt ægte på det tidspunkt!

Uanset hvad, så er det forædderi i et Demokrati
at programmere vælgerne til at stemme på et
bestemt politisk parti med emdr,hypnose og
smerte signaler til brainstem og limbic system!

Det er angreb på landets regeringsform og
femte kolonne virksomhed!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 05-06-11 06:00

On 5 Jun., 13:31, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> bestemt politisk parti med emdr,hypnose og
> smerte signaler til brainstem og limbic system!
>
> Det er angreb på landets regeringsform og

Karsten Bjørnholt er bestyrelses medlem
i det Danske EMDR Forbund!
http://www.emdr.dk
Dengang(1998-2003) blev emdr beskrevet som
Eye movment dissasociation response therapy,
betydningen er åbenbart blevet lavet om siden!

(Jeg har mistænkt et par gange at det er en forening
der består af mennesker der har fået forbud mod
at hypnotisere folk, og så gør de emdr istedet, men har aldrig
gidet undersøge det, men jeg har så heller ikke været rigtig vågen!)

Krydspost:dk.politik,dk.videnskab.jura

/Allah