Kampråb fra en EU-tigermor, Lær af ærlige ~
Fra : Bo Warming

Dato : 04-06-11 19:29

Kampråb fra en EU-tigermor, Lær af ærlige minimal-ynk Kina

En ambitiøs mor til 2 vidunderbørn-døtre, Amy Chua, har udgivet en
millionantal-sælgende bog "Battlecry of a tigermother"om kinesisk
målrettet effektiv børneopdragelse, for at påvirke Vesten til at
stoppe nuværende kedsomheds-misrøgt af børn og unge. Mine 3 succesrige
børn er opdraget i samme ånd, i det omfang jeg havde samkvemsret, og
min ansættelse på Rigsarkivet 1990-91 med at overføre et tons
Glistrup-papirnusseri til Rigsarkiv-system, har belært mig, at ned i
mindste detalje var Glistrups sigte med Danmark tilsvarende
konfuziansk og derfor låner jeg delvis titlen som arbejdstitel til bog
med samme sigte:
"Kampråb fra en EU-tigermor"
Størst mulig lykke for flest mulig er ånden i, at børn ikke skal være
drevet af lyst, men snarere pligt i deres valg af aktiviteter, mens de
læres op til voksenlivet. Der er intet sort skole over det, når en
moderne forælder skaber tæt-i-tæt udfordringer som konstant udvikler
nyttige færdigheder og social holdning.
Unges meningsløse hygge pr opreklamerede popsmarte adspredelser,
giver ikke følelse af. at nogen har brug for det unge individ. Hverken
Japan eller Kina har haft så mange ungdomsselvmordsforsøg, som vi har,
fordi vi sjofler de unge pr lette behagesyge, kedsommelige
aktiviteter.
At vi forgælder os ,hvor konfuzianerne forfiner lavkriminalitet,
helbred og arbejdsglæde, forklarer vor nedtur. _Lad os hanke op i os
selv og tage ved lære, mens endnu ikke alle job er sivet til
Fjernøsten.

Kæntringsulyken ved Præstø, og næsten gentagelsen da Roskilde-lærere
sejlede ud uden at gide studere vejrmelding for en måned siden, viser,
at vi er barbarer mod unge, og konfuzianere bedre respekterer
menneskerettigheder

Havde jeg børn på sådan skole ville jeg søge at få forældreråd til at
kræve både forældretilladelse og informed consent underskrift fra de
unge. _før der sejles ud_.
Pensum kræver ikke sejlads - de skal lære læsning, skrivning, regning.

Fra : Martin Larsen

Dato : 04-06-11 20:31

On 04/06/11 20:28, Bo Warming wrote:
> [...]
> mindste detalje var Glistrups sigte med Danmark tilsvarende
> konfuziansk og derfor låner jeg delvis titlen som arbejdstitel til bog

Skulle det ikke være tigerfar?

Fra : Bo Warming

Dato : 04-06-11 22:41

On Sat, 04 Jun 2011 21:30:50 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Skulle det ikke være tigerfar?

Selvfølgelig ikke. I din indskrænkede DNA-overtroverden er køn
overvurderet.
Men tigerfædre i junglen har kun een interesse i afkom incl eget - at
aflive det, så hunnen kan blive gravid igen.

Ved at jeg ændrer Amy Chua titel ved indføring af min verdensdels
initialer , EU, er der rigelig præciseret at titlen er målrettet væk
fra originalens

Overfor mine børn har jeg været en tigerMOR så meget som biomor gav
samkvemsret til efter skilsmisse

Min arbejdstitel er dog skiftet tit og ofte, men nuværende er bedste
hidtil

Fra : Martin Larsen

Dato : 04-06-11 23:30

On 04/06/11 23:40, Bo Warming wrote:

> Selvfølgelig ikke. I din indskrænkede DNA-overtroverden er køn
> overvurderet.
> Men tigerfædre i junglen har kun een interesse i afkom incl eget - at
> aflive det, så hunnen kan blive gravid igen.

Mon det sker med mindre fars DNA er mislykket?

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 05-06-11 04:25

On Sun, 05 Jun 2011 00:30:27 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Mon det sker med mindre fars DNA er mislykket?

Det er helt naturligt at hanner ønsker mest mulig afkom og de aner
ikke at de selv har gjort hunnen gravid, så de ønsker blot en frisk
brunstig hun at gøre gravid og et barn er oftest en andens barn, så de
dræber pr refleks, så ny brunst kan opstå

Fra : Martin Larsen

Dato : 05-06-11 10:50

On 05/06/11 05:25, Bo Warming wrote:

> [...]
> brunstig hun at gøre gravid og et barn er oftest en andens barn, så de
> dræber pr refleks, så ny brunst kan opstå

Din anti-DNA hypotese er at de dræber unger for at få mere sex. Og dette
lystprincip er naturligvis ikke det der styrer evolutionen.

Du blander noget ind fra løvers adfærd, måske. I modsætning til hanløven
lader tigerfar hunner og hunnner med unger komme til nedlagt bytte
først. /Tigrene spiser fredeligt middag sammen/

Mvh
DNA-Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 05-06-11 13:53

On Sun, 05 Jun 2011 11:49:53 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>lader tigerfar hunner og hunnner med unger komme til nedlagt bytte
>først. /Tigrene spiser fredeligt middag sammen/

Lyst-motiv og formeringsmotiv er vist helt sammenfaldende

Det jeg har læst skulle være generelt for rovdyr der ikke er flokdyr

Din interessante oplysnng om tigre ctr løver er nok netop om det

Hvordan sku tigerfar der er eneboer og måske tilfældigt møder
spædbarnsmor som han bedækkede kunne se om det er hans ex-partnerske
eller en ny og at han ikke burde dræbe egne biobørn.
Der er jo ikke kurtisering om personlighed i de kredse - han kender
hende ikke

Fra : Martin Larsen

Dato : 05-06-11 14:41

On 05/06/11 14:53, Bo Warming wrote:

> Lyst-motiv og formeringsmotiv er vist helt sammenfaldende

Du har hørt om kondom?

> [...]
> eller en ny og at han ikke burde dræbe egne biobørn.
> Der er jo ikke kurtisering om personlighed i de kredse - han kender

Det kunne du jo spekulere over selv, og du kan ikke vide hvem han
(gen)kender.

Fra : Bo Warming

Dato : 05-06-11 19:12

On Sun, 05 Jun 2011 15:40:40 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Du har hørt om kondom?

> Hvordan sku tigerfar der er eneboer og måske tilfældigt møder
>
>Det kunne du jo spekulere over selv, og du kan ikke vide hvem han
>(gen)kender.

jEG ER LIGE STØDT PÅ PÅSTANDEN at kinesere ligner hinanden som 1,3 mia
dråber vand.
Men får kender hinanden og har nok brug for pr lugte mm at sondre
mellem flokfæller

Men Tigre møder sjældent en mor de selv har besvangret
og har kendt hende uden at tænke på samliv - og kender ikke kondomer

Så det er næppe DNA fejl hvis de som andre han-rovdyr æder eget afkom
nu og da
Hvor der handles der spildes

Fra : Bo Warming

Dato : 05-06-11 20:22

<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Du har hørt om kondom?

>Det kunne du jo spekulere over selv, og du kan ikke vide hvem han
>(gen)kender.

Da tigre lever fjernt fra artsfæller er det usandsynligt at de møder
eks-kone som kunkendtesfra hed kortvarig brunst