De fysisk voldelige Danskere!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 03-06-11 01:18

Folk fatter det simpelthen bare ikke!
Hvis en mand bruger fysisk vold over for andre,
Så er han latterliggjort enten i andres øjne,
eller hvis han har er intelligent i sine egne!

Jeg har aldrig lagt skjul på det, jeg vil hellere
slå mig selv ihjel end at blive gjort
til en "fysisk voldelig person"

latterliggørelsen, nemlig at antyde at jeg ikke
er intelligent nok, til at få andre til at være
voldelig på mine vegne, gør jeg hellere vil
aflive mig selv, det er noget med personlighed
og selvbillede!

Det er en ting, at afpresse mig til at påstå at jeg
har været fysisk voldelig ved at true med at aflive
medlemmer af min familie!
Efter vel og mærke allerede at have aflivet et familie
medlem!

Kvante mekanik er fint nok(Religiøse mirakler)
eller det at buge andre!

Fysisk vold med arme og ben, er altid kun iorden
når det drejer sig om selvforsvar!

Jeg har gået mit liv efter, og har indset, at det
først under og efter emdr, at det er lykkede at få
mig til at komme med trusler, første gang var mens jeg
sad og ikke kunne bevæge mig!

(Der var en situation, da jeg var 16 hvor en uheldig, kikset
utilpasset 20-21 årig,jeg tror han hed Jan Friberg!
Truede mig, og jeg svarede igen, bakkede det op!
(et par dage senere, på vej i skole, jeg kan huske jeg
fik en klassekammerat til at holde min skole taske!
Det var Horslunde Busholde plads!)

Hvorefter han løb sin vej!

Grunden til den situation, den "sindsyge" troede
jeg var bange for hans påstande om
"jeg ka ka ka karate, og han prøvede på at imponere
og intimidere skolebørn"

Udover det, så er det aldrig lykkedes nogen at
gøre mig fysisk voldelig, med arme og ben!

Jeg har altid syntes folk er "sindsyge" hvis
de skaber en konfrontation hvor de taber!

Deres instinkter er forkerte!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 03-06-11 01:29

On 3 Jun., 09:17, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:
> [...]
> gøre mig fysisk voldelig, med arme og ben!
>
> Jeg har altid syntes folk er "sindsyge" hvis
> de skaber en konfrontation hvor de taber!

Det er så ødelæggende socialt hvis en mand er fysisk
voldig(offensivt) idag! At få er det!

Men samtidig er de psykisk ødelæggende!
Hvis en mand er så untilligent at han ikke kan få
andre til at være voldelig på sine vegne, så er det
jo ligemeget!

Fysisk vold via Kvante mekanik er helt iorden,
jeg har ikke et problem med det!

men arme og ben er kun til nødstilfælde,
i selvforsvar!

Og jeg må gerne, flå folk i to!(med kvante mekanik)
Det er religiøse mirakler!

Sagt med andre ord, jeg må gerne slå jer ihjel!
Og har bevist jeg kan!
(se jordskælv på Haiti, skeløjede tv damer)

Jeg er herre over liv og død, jeres liv og død!

Og efterssom i er i live endnu, så er jeg den gode!
Jeg er den altid gode!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 03-06-11 02:53

On 3 Jun., 09:29, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> (se jordskælv på Haiti, skeløjede tv damer)
>
> Jeg er herre over liv og død, jeres liv og død!
>
> Og eftersom i er i live endnu, så er jeg den gode!

Jeg har gået bundenn efter for en sikkerheds skyld,
og det er altså min Biologiske Far der gør det
bedste resultat genetisk!

Der er en mulighed i Rusland, men det er ikke
ligesågodt, desuden er der noget tidligere i stamtræet!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 03-06-11 02:59

On 3 Jun., 10:52, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> bedste resultat genetisk!
>
> Der er en mulighed i Rusland, men det er ikke
> ligesågodt, desuden er der noget tidligere i stamtræet!

Det er meget meget få justeringer der er gjort,
og det var kun fordi min Underbevidsthed/Brainstem blev
skræmt af Gattaca og var overbevist om at jeg ville aflive
mig selv hvis der var noget uperfekt!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 03-06-11 03:07

On 3 Jun., 10:59, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> og det var kun fordi min Underbevidsthed/Brainstem blev
> skræmt af Gattaca og var overbevist om at jeg ville aflive

Der sidder som regel altid noget bundskrald og påstår de
er bedre, men der altså ikke noget!

Min far var simpelthen toppen!

Desuden den eneste der kunne holde min mor ud i længden,
og han var jo ude at sejle meget af tiden, så det gik nogenlunde!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 03-06-11 03:26

On 3 Jun., 11:06, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> Desuden den eneste der kunne holde min mor ud i længden,
> og han var jo ude at sejle meget af tiden, så det gik nogenlunde!

Quantum Eantangelment via en singularitet!
Og spillet simmerne og character kreation
fra de populære rollespil da jeg var teenager
var nok til at konceptet blev forstået derinde
mellem underbevidsthed og brainstem
plus lidt basal viden om DesoxyriboNucleic Syre,
(Sjovt nok har programmering fået mig til at tvivle)
lidt på stavemåden)

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 03-06-11 05:04

Nå, nu må vi se hvor længe der
går, før den vanvittige i kittel (Karsten Bjørnholt)
Og den sindsyge DJ Ævl, vil tale med de skeløjede
tv damer, sådan at jeg kan få skylden for deres selvmord
om et stykke tid, og være den "onde"!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 03-06-11 05:17

On 3 Jun., 13:04, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:
> [...]
> Og den sindsyge DJ Ævl, vil tale med de skeløjede
> tv damer, sådan at jeg kan få skylden for deres selvmord

Hvis softwaren i mit alarm system er lavet om,
og der står en ødelagt pik statue ude foran mit
vindue til et par hundrede tusinde!
(Trampet flad, fyldt med huller, og ingen
kugler i kalaha spillet)

Så er det mig der har ret!

De bliver aflivet af BJørnholt og DJ Ævl, hvis de får
chancen, og de går og kæfter op om hvor ond jeg er!

Når jeg gør dem skeløjede, med Kvante Mekanik!
Også selvom det var livsnødvendigt på det tidspunkt,
for at gøre højre ekstremister bange for det kvante mekaniske
mareridt "Helvede" efter der blev indsat en farvet præsident i
USA!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 03-06-11 05:34

On 3 Jun., 13:16, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> for at gøre højre ekstremister bange for det kvante mekaniske
> mareridt "Helvede" efter der blev indsat en farvet præsident i

Min brainstem og underbevidsthhed har den
holdning (selv centrist) at ingen må myrde
menneskeheden hvis jeg dør af det!

Men hvis jeg er død så er det egentlig ligemeget!

/Allah

Fra : Bo Warming

Dato : 04-06-11 18:59

> [...]
>gøre mig fysisk voldelig, med arme og ben!
>
>Jeg har altid syntes folk er "sindsyge" hvis
>de skaber en konfrontation hvor de taber!

At være sindsyg er en ligegyldighed hvis nul vold, men du bør da ringe
til politi