Køns roller i Danmark!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 02-06-11 11:45

Jeg sad og overvvejede hvor meget
bedre samfundet måske ville være, hvis alle mænd
havde haft min egen holdning i de foregående
10 generationer, nemlig at aflive sig selv,
hvis de mistænker at det er muligt for kvinder at
manipulere dem til noget som helst, udover
at gøre kvinderne gravide hvis kvinderne vel
og mærke er fysisk attraktive!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 02-06-11 12:16

On 2 Jun., 19:44, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:
> [...]
> hvis de mistænker at det er muligt for kvinder at
> manipulere dem til noget som helst, udover
> at gøre kvinderne gravide hvis kvinderne vel

Testosteron, grunden til at mænds hjerner i gennemsnit
vejer 200-300gram mere end kvinders!

en hulens masse regnekraft, tag en liter mælk,
Hæld halvdelen ud plus lidt ekstra, det er sådan ca.
det, som det drejer sig om i vægt!

Selvom den med mælken har nogen forsøgt at gøre sur,
de skal bare lære ikke at græde over spildt mælk!

Desuden kan et for lavt niveau føre til Osteoporose!

Sid på jeres knæ, lav en kunstig trædestol med jeres
hænder samlet foran jer, lige til at træde ind i,
Modtag legmet, få en klat og desinficer med lidt alkohol!

Farens,sønnens og den Hellige ånds navn
(den hellige ånd, mænds vilje og lyst til at bestemme
over kvinder)

Og nej der er intet perverseri i det!
(Det er kun sygelige der ser incest i de ord!)

Det er nu engang sådan, at mænd stadigvæk
producere Testosteron efter de er blevet fædre!

Derfor er både far og søn nævnt!
(Da begge producere mirakel hormonet!)

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 02-06-11 12:55

On 2 Jun., 20:16, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> (Det er kun sygelige der ser incest i de ord!)
>
> Det er nu engang sådan, at mænd stadigvæk
> producere Testosteron efter de er blevet fædre!

Mange af jer tror det ikke, men hvis en kvinde
kunne tortere jer til at gøre ting for hende,
uden frygt for represalier(Fysiske,Økonomiske,Sociale)
uden at hun anstrenger sig på nogen måde,
så gør hun det til enhver tid!

Mænd er ikke ligesådan, de har deres beskytter instinkt!

De er allesammen møgkællinger inde i hjernen
på en måde i tror er løgn!

Medlidenhed og Medfølelse er der kun fordi
det ødelægger dem socialt hvis de ikke er der,
og før i tiden fysisk, fordi så ville ingen mand have dem!

Deres følelser, de vasker øjne så mænd ved
at de ser sig bedre for næste gang, og føler
en grim emotionel følelse!
(egentlig en straf så de undgår at blive taget
i noget vanvid igen!)

Mændene får ondt af hende og ved de ikke
behøver at råbe af hende, det er jo tydeligt
at hun "vasker øjne" og ser bedre næste gang!

Der er en indrømmelse af skyld og at de har gjort
noget forkert, eller noge vil vide hvorfor?
Noget er sket, øjeblikkelig er der øjenvask over
det hele fra en Brainstem, der ihvertfald ved
at de skal vide sådan nogle ting, og se sig bedre for!

og en grim emotionel følelse som foløk helst vil undgå!

Så de kan lære at undgå at blive "spist" af virkeligheden!

/Allah